Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei maistu miltään paitsi sokeriset herkut

Vierailija
03.02.2018 |

Kaikki muu kuin sokeriset herkut on mautonta.

Olen syönyt monta viikkoa kromia, mutta se vaikuttaa vain ruokahaluun yleisesti eikä makeanhimoon. Ruokahalu on vähentynyt, en saa vettä kielelle mistään niin kuin ennen, ja haluaisin vain ilahduttaa makuaistiani makeilla herkuilla, koska mikään muu ei maistu oikein miltään.

Viimeksi kun teki mieli makeaa, niin kiersin himon ostamalla sipsejä, mutta ne ei oo tarpeeks makeaa. Nyt tekisi mieli eniten jäätelöä.

Mikä tässä auttaisi, kun en haluaisi sortua taas makeaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla hiivasyndrooma, eli liiallista hiivankasvua suolistossa? Tulee helposti, jos syö paljon makeaa/muutenkin huonosti, koska sokeri on hiivan ravintoa. Siinä on yhtenä oireena sairas makeanhimo, koska tietysti hiiva haluaa ruokaa.

Vierailija
2/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ostaa makkaraa ja syödä sitä sinapin kanssa. Ei terveellistä sekään, mutta sentään maistuu joltain. Ehkä en repsahdakaan tänään pahempaan. Niin toivon. Äh, ajattelen vaan jäätelöä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla hiivasyndrooma, eli liiallista hiivankasvua suolistossa? Tulee helposti, jos syö paljon makeaa/muutenkin huonosti, koska sokeri on hiivan ravintoa. Siinä on yhtenä oireena sairas makeanhimo, koska tietysti hiiva haluaa ruokaa.

En tiedä, en ole kuullut tästä. Olen ollut pienestä asti koukussa makeaan. Onnistunut välillä pitämään muutaman viikon taukoja, mutta lopulta sortunut aina uudestaan. Ap.

Vierailija
4/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli hiiva mulkkuun naiselta mikä söi paljon karkkia. Kova kutina oli.

Vierailija
5/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli hiiva mulkkuun naiselta mikä söi paljon karkkia. Kova kutina oli.

Höh. Mulla ei kutise missään. Paitsi iho joskus (esim. naamassa, kainalossa, säärissä). Ap.

Vierailija
6/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää karkkia mässyttävä "aikuinen". Koitas nyt vähän kasvattaa selkärankaa, vai oletko täys lapamato?

Vierailija
7/9 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää karkkia mässyttävä "aikuinen". Koitas nyt vähän kasvattaa selkärankaa, vai oletko täys lapamato?

Oisko sulla mitään selkärangankasvatusvinkkejä, kun itse olet varmasti voittanut jonkin pakottavan ja pitkäaikaisen himon onnistuneesti? Miten teit sen? Ap.

Vierailija
8/9 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta muutamaksi päiväksi kaikki missä on hiivaa.

Vierailija
9/9 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ruokaa ole pakko himoita vesi kielellä, se voi olla pelkkää polttoainetta vaan joillekki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän