Kuka niitä suikalemarinadilihoja ostaa?
Yleensä tarjoukset ovat aina jotain suikalelihaa, joka lilluu marinadissa. Itse kierrän kaukaa, mutta kun ovat usein tarjouksessa, kai niitä joku ostaa. Sinä? Kerro, miksi?
Kommentit (36)
Ostan joskus, koska ovat niin paljon halvempia kuin marinoimattomat. Useimmiten silti ostan ihan halvinta sikanautaa.
Minäkin ostan koska ovat halvempia. Huuhdon hyvin ja maustan itse. Köyhä yh-opiskelija.
Ihan hirveitä. Mutta itsekin nuorempana parikymppisenä niitä ostelin, kunnes viisastuin ja tajusin, että parempaa on tarjolla :)
Hyvää kun maustaa itse ja kaataa vähän marinadia pois, vähän kermaa sekaan ja lihalientä ja pottuja, nuudeleita tai riisiä kaveriksi:)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kun maustaa itse ja kaataa vähän marinadia pois, vähän kermaa sekaan ja lihalientä ja pottuja, nuudeleita tai riisiä kaveriksi:)
Söisitkö itse tuollaista sotkua!?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan silloin tällöin. Hyvin maistuu.
Juu, snobbailua tämä halveksunta. Hauskinta on kun käy tämmöisen kylässä, ja on niin ylpeä omasta super/slow/organic/nyhtö/muu muotiruoka, ja sit pitäis teeskennellä että on niin hyvää, hienoa ja ainutlaatuista.
Teen kyllä mieluummin marinadin itse, mutta joskus kesällä on tullut napattua valmiiksi marinoituja kanatikkuja tai pihvejä mukaan kun on muutaman kerran tullut spontaani lähtö grillibileisiin.
Aika moni ostaa helppouden takia. Itse en, karsean makuisia, täynnä suolaa ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sotkua?:D:D:D Jos tekee kastikkeen johon laittaa ruokakermaa, lihalientä ja maudtetta niin mitä sotkua se muka on? Ja on muuten hyvää! Täällä on taas kermaperseiliöitä joilla ei ole minkäänlaista makuaistia! Voi kauheeta kun on vähä marimadia nyt mää kuolen! T:7
Olen miettinyt samaa. Aivan järkyttävää kuraa, eri eläinten huonolaatuisinta mahsollista lihaa pistetty samaan pakettiin ja mahdollisen voimakas myrkkykastike päälle ettei se huonolaatuisuus paljastuisi.
Köyhä opiskelija täälläkin mutta opettelin tekemään maukasta kasvisruokaa niin ruokalaskukin pieneni lihan ostamisen lopettamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sotkua?:D:D:D Jos tekee kastikkeen johon laittaa ruokakermaa, lihalientä ja maudtetta niin mitä sotkua se muka on? Ja on muuten hyvää! Täällä on taas kermaperseiliöitä joilla ei ole minkäänlaista makuaistia! Voi kauheeta kun on vähä marimadia nyt mää kuolen! T:7
Olisiko pitänyt automaattisesti tietää, että siitä tulee kastiketta? Alkuperäisessä ohjeessasihan kaikki (perunat, nuudelit, kermat ja pois kaadetut marinadit) laitettiin samaan pataan.
Niiden "halpuus" tulee siitä kammottavasta marinadista. Se maustelitkukin painaa. Itse lihaa on paljon vähemmän kuin maustamattomkssa versioissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet ylimääräiselle marinadille? Maustatko sillä pestyn jauhenlihan?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Aivan järkyttävää kuraa, eri eläinten huonolaatuisinta mahsollista lihaa pistetty samaan pakettiin ja mahdollisen voimakas myrkkykastike päälle ettei se huonolaatuisuus paljastuisi.
Köyhä opiskelija täälläkin mutta opettelin tekemään maukasta kasvisruokaa niin ruokalaskukin pieneni lihan ostamisen lopettamisen jälkeen.
Mainitse nyt yksikin tuollainen tuote, jossa on eri eläinten lihaa ja marinadia. Et löydä.
Koska ne ovat tarjouksessa. Työttömänä minun ei ole varaa ostaa normaalihintaista ja siksi hamstraankin niitä aina monta pakkaseen.