Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijataanko Brother Christmasia?

TreenElli
03.02.2018 |

Tiedän perheen jolle Brother Christmasin kautta kerättiin rahaa. Eräänlaista apuvälinettä varten. Kuitenkin perheellä on rahaa kuin rosvopäälliköllä, on ihan uusi okt-talo, uudet autot jne, ostellaan merkkivaatetta kokoajan jne.

Apuväline olisi varmasti ollut tarpeen köyhempäänkin perheeseen...

Tiedättekö muita ketkä on jouluveljeltä saaneet apua ilman todellista tarvetta?

Todelinen tarve ei minusta ole se että joku tarvitsee apuvälineen, jos on ihan selvästi rahaa ihan itse ostaa se!

Kommentit (276)

Vierailija
261/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teille länkyttäjät ei tule sitä tilannetta, että joudutte yhteiskunnan rattaiden väliin. Terveisin BC:n auttama. Mulle on aivan sama vaikka vetäisi vähän välistäkin. Ilman apua en olisi päässyt jaloilleni. Apua ei tullut mistään muualta. Ei auttanut SPR ei diagonit eikä sosiaalitoimisto. BC auttoi. Nyt selviän omillani tästä syystä. Hieman voin antaa saamaani apua eteenpäinkin. BC: n kautta tulee menemään kaikki mun avustusroposet. Hävettää olla Suomalainen, teidänlaisten hyeenoiden takia.

Vierailija
262/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autettu kirjoitti:

Toivottavasti teille länkyttäjät ei tule sitä tilannetta, että joudutte yhteiskunnan rattaiden väliin. Terveisin BC:n auttama. Mulle on aivan sama vaikka vetäisi vähän välistäkin. Ilman apua en olisi päässyt jaloilleni. Apua ei tullut mistään muualta. Ei auttanut SPR ei diagonit eikä sosiaalitoimisto. BC auttoi. Nyt selviän omillani tästä syystä. Hieman voin antaa saamaani apua eteenpäinkin. BC: n kautta tulee menemään kaikki mun avustusroposet. Hävettää olla Suomalainen, teidänlaisten hyeenoiden takia.

Kaltaistesi idioottien takia huijaukset eivät tule koskaan loppumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koponen on joutunut kiristäjän uhriksi ja kiristäjä vieläpä toimii avoimesti kirjoitellen mm. BC facebook sivulle ja iltalehden facebook kommentti osioon.

Käykääpä lukaisemassa niin näette miten pelottavasta henkilöstä on kyse!

Surullista että ootte tällaisen henkilön kelkkaan lähteneet!

Eipä kyllä kovinb pelottavalta vaikuta... taitaa olla joku 10-vuotias tai BC itse.

Vierailija
264/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autettu kirjoitti:

Kaltaistesi idioottien takia huijaukset eivät tule koskaan loppumaan.

Minä ainakin ostan autoni SunnyCarCenteristä!

Vierailija
265/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olen idiootti. Lapsen sairastuminen siis teki musta idiootin??? Astu mun saappaisiin niin tietäisit mitä elämä oikeasti on ilman mitään jeesiä. Kiitos BC, onneksi on hänenlaisiaan olemassa.

Vierailija
266/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autettu kirjoitti:

Vai olen idiootti. Lapsen sairastuminen siis teki musta idiootin??? Astu mun saappaisiin niin tietäisit mitä elämä oikeasti on ilman mitään jeesiä. Kiitos BC, onneksi on hänenlaisiaan olemassa.

Kyllä ihmiset voi olla käsittämättömän julmia

:( Ironista että Koponen ristiinnaulataan yksityisviesteistä, mutta sairastuneen lapsen äitiä voi hyvällä omatunnolla kutsua täällä idiootiksi.

Tsemppiä sulle, yritä olla välittämättä näistä!

Vierailija
267/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koponen on joutunut kiristäjän uhriksi ja kiristäjä vieläpä toimii avoimesti kirjoitellen mm. BC facebook sivulle ja iltalehden facebook kommentti osioon.

Eipä kyllä kovinb pelottavalta vaikuta... taitaa olla joku 10-vuotias tai BC itse.

Minkälaisia ihmisiä te olette? Eikö teillä ole mitään perhettä tai lapsia, ketään jota rakastatte? Jos saisin tuollaisia viestejä niin olisin huolesta sekaisin ja varsinkin lasteni puolesta.

Vierailija
268/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R.R?

Vierailija
269/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kommentoi joku, jolla näkyy työpaikkana HS. Onko se se?

Vierailija
270/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo eikä r.r

Onkohan se poistanut viestinsä, päivällä näkyi

Vierailija
271/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo eikä r.r

Onkohan se poistanut viestinsä, päivällä näkyi

On se epäilty yhä siellä ja sen kommenttiketju näkyy kaikille ja kuvakaappaus uhkausviestistäkin on. Sitä ketjua joutuu lukemaan kyllä tosi alas asti että toi löytyy

Vierailija
272/276 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa niin tästäkään aiheesta ei puhu kukaan. Se onni ikävissä uutisissa on.

Vierailija
273/276 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti apua tarvitseva ei pyydä apua BC:ltä tai muiltakaan.

Esim minä olen todella vähävarainen ja köyhä, minulta puuttuu tiettyjä välttämättömiä kodin tavaroita, mutta en itke asiasta missään, enkä kerjää apua. Käteistä yritän laittaa säästöön minkä pystyn, vaikka se on jostain pois. (Ei, en saa k.o asioihin maksusitoumusta enkä harkinnanvaraista)

Miksi et pyydä? On tahoja ja ihmisiä, jotka auttavat. Oletko liian ylpeä pyytääksesi apua, hävettääkö sinua avuntarve vai mistä se johtuu? Miksi käytät sanoja itkeä ja kerjätä?  

Ei kukaan auta nuorta lapsetonta, oon todennut sen jo. Jos olisin yh niin apua varmasti saisi koska lasten kautta saa sääliä. Ei ole ketään tahoa tai ihmistä joka tahtoisi auttaa. Vanhemmatkaan eivät vaikka rahaa on kuin roskaa tuhlattavaksi mun sisaruksiin. Ja kerjäämistähän se on että pyydetään tavaraa mihin ei ole varaa.

Kerjääminen on eri asia kuin pyytää apua. Saatko yhteiskunnalta sitä apua, mihin olet oikeutettu? Jos sinulta puuttuu välttämättömiä kodin tavaroita niin jostainhan ne on saatava. 

Saan tukia mihin olen oikeutettu, mutta eivät ne riitä. Jos niillä rahoilla ostaisin niin eipä jäisi mitään laskuihin saati sitten ruokaan. Yritin saada harkinnanvaraista, mutta minulle olisi myönnetty 50€ (ja sillä olisi pitänyt saada imuri, siivousvälineet ja pesukone??)

Mitään maksusitoumuksiakaan en ole saanut I

Vierailija
274/276 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustelematta ketään kun en tunne tai tiedä, mutta jos ollaan rehellisiä niin jos tästä Koposen rahaliikenteestä on mennyt edes puolet oikeaan osoitteeseen niin olisin oikein tyytyväinen ja voisin jopa harkita lahjoitusta. Miettikää itse kuinka paljon menee näiden isojen paljon kiinteistöjä ja työntekijöitä omistavien hyväntekeväisyysjärjestöjen rahoista oikeaan osoitteeseen? Vaikka veteraani järjestöä, omaisuutta on ja lisää kerätään, mutta valitettavasti rehellisesti avustettavat alkaa käymään kokolailla vähiin, mihin nämä rahat menee kun viimeinenkin veteraani haudataan? Joo rauhanturvaajille jotka ovat ihan itse hakeutunut hommiin ja saanut jo siitä palkan.

Jos olet Ari niin hölmö et luet näitä niin voimia!

Vierailija
275/276 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hauskaa luettavaa - not! Joku vahvasti luonnevikainen aktiivisesti mollaa kaikkia puolustavia kommentteja. Olen tehnyt aikoinaan yhdistystyötä ja hieman myös hyväntekeväisyyttä, perusasetelma on aina sama: murto-osa tekee, pieni ja äänekäs joukko ”kritisoi” kun asiat eivät mene heidän halunsa mukaan ja loput ovat passiivisia. Kun tekijät lähtevät, koko toiminta kuihtuu kokoon”kriitikoiden” vetämänä. Mene vinkuja itse tekemään hyvää, jos sinusta siihen on. Tiedän, ettei ole!

Vierailija
276/276 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUlee heti mieleen tämä kiekkomamma, jonka mies juopotteli ja jätti alle kouluikäisen yksin ulkomailla hotellihuoneeseen ja lähti dokaamaan. Nyt kerjätään sitten rahaa...

Vittuako tämä liittyy aiheeseen

Kiristääkö pikkasen päätä? Ota kuule lääkettä. Hupsu ;)