Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoisaa tietää kuin kauniita nimiä itse omaatte?
Ei ole tullut ikinä mieleen että jonkun mielestä oma nimi voisi olla ruma? Voin kertoa että meitäkin on. Miksi osa ottaa aina nämä nimiketjut niin henkilökohtaisina loukkauksina?
Margareta. Kuulostaa retardilta margariinilta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.
Jaa, minulla se kyllä kohdistuu muotinimiin, nykyisiin keinotekoisiin "omaperäisiin" nimiin, ja sitten ihan vain soinniltaan epämiellyttäviin nimiin.
Mariel
Päivi
Mirva
Vuokko
Ninni
Malviina
Jennica
Jonna
Mia
Emma
Bonuksena Kerttu, joka vain kuulostaa korvissani Kärtyltä, vaikka kaksi tuntemaani Kerttua ovat ihan ok tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
"Omata" :D Selvästi joku teini on nyt ottanut vähän liian vakavasti sen että jonkun läheisensä nimi on ketjussa. Ei nimi miestä eikä naista pahenna, mutta ei kaikki nimet vaan ole yhtä kauniita. Relax, teenager!
Vierailija kirjoitti:
Visva ja Melena
Syylä, Rupi, Känsä, Mustelma, Kolhu, Kuhmu ja Adolf-Viina.
Höh. Kuulen usein kehuja nimestäni. Tämän ketjun vastausten ja peukkujen perusteella ainakin tiedän, että taitavat ajatella päinvastaista päänsä sisällä. :D t. Akuliina
Tänään on Jeminan nimipäivä, ja samalla muistui mieleen Jenna ja Janna. Jestas. Yleensä ottaen nimien väännökset tai vierasperäiset "eksoottiset" nimet, jos sukunimi on luokkaa Möttönen tai Virtanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Omata" :D Selvästi joku teini on nyt ottanut vähän liian vakavasti sen että jonkun läheisensä nimi on ketjussa. Ei nimi miestä eikä naista pahenna, mutta ei kaikki nimet vaan ole yhtä kauniita. Relax, teenager![/
En ole tuo, jolle tuon osoitit, mutta olen samaa mieltä, että tällaiset ”rumimmat nimet” ovat typeriä kiusaamisketjuja. Itse olen jo 6-kymppinen, mutta ajattelen juuri nuoria, jotka tällä palstalla myös käyvät. Nuoruuteen liittyy monenlaista vastoinkäymistä, itsetunnon heikkoutta jne. Omaan nimeen liittyvä häpeä on tosi kurja. Tämä on vauva-lehden palsta ja täällähän meidän fiksujen mammojen pitäisi tukea itsetuntoa eikä ilkkua toisille kuin pahaiset kakarat.
Vierailija kirjoitti:
Senna, Rinna, Sinna, Ninna ja vastaavat väkisinväännetyt nimet.
Rinna kuulostaa ihan kivalta nimeltä, mutta suomenkielisessä kontekstissa se on vähän disturbing.
Ajattele, jos jossain seurueessa on kaksi Rinna-nimistä: "Molemmat Rinnat olivat siellä."
Eieieieii....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarna, Erja, Pirjo, Päivi, Tuula... mutta ei kai näitä kukaan enää anna nimiksi lapsosille.
Päivi on maailman suloisimman tietämäni naisen nimi, joten se tuo suloisuutta sille nimellekin. <3 Joten alapeukku multa kommentillesi. Sorry.
Missä Päivi asuu? Olisinko minä :)
Huomaa kyllä osasta kommentteja suoraan, että nimen inhottavuus juontaa juurensa vastaajan omasta kokemuksesta kyseisen nimiseen ihmiseen. Sinänsä siis itse nimestä ei olekaan kyse vaan ajatus ihmisestä nimen takana. Ei kovin hyvää selkoa saa siis siitä mitkä oikeasti on NIMINÄ rumimpia ihmisten mielestä.