Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Top 10 rumimmat naisten nimet

Vierailija
02.02.2018 |

Toisen ketjun innoittamana.

Kommentit (723)

Vierailija
121/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli

Kyllikki

Tyyne

Lahja

Helvi

Vappu

Vuokko

Laina

Sirpa

Päivi

Vierailija
122/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja, Mirja, Merja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. 120 ensimmäisen viestin jälkeen tilanne on seuraava: rumin naisen nimi on Sari 6 kertaa mainittuna.

Top 5:

1. Sari (6)

2. Päivi (5)

3. Erja (4)

4. Pirjo, pirkko, mirva, reija, kirsti, raisa (3)

5. Hjördis, elviira, tuula, akuliina, pipsa, saga, arja, oona, ronja, taru, jaana, kerstin, virpi, jonna, tuija, pia, ninni, jennica (2)

Onnittelut kaikille Sareille!

Vierailija
124/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis mielenkiintoisaa tietää kuin kauniita nimiä itse omaatte?

"Omata" :D Selvästi joku teini on nyt ottanut vähän liian vakavasti sen että jonkun läheisensä nimi on ketjussa. Ei nimi miestä eikä naista pahenna, mutta ei kaikki nimet vaan ole yhtä kauniita. Relax, teenager![/

En ole tuo, jolle tuon osoitit, mutta olen samaa mieltä, että tällaiset ”rumimmat nimet” ovat typeriä kiusaamisketjuja. Itse olen jo 6-kymppinen, mutta ajattelen juuri nuoria, jotka tällä palstalla myös käyvät. Nuoruuteen liittyy monenlaista vastoinkäymistä, itsetunnon heikkoutta jne. Omaan nimeen liittyvä häpeä on tosi kurja. Tämä on vauva-lehden palsta ja täällähän meidän fiksujen mammojen pitäisi tukea itsetuntoa eikä ilkkua toisille kuin pahaiset kakarat.

Kyse on NIMISTÄ :D Nimi ei ole osa ihmisen persoonaa tai ulkonäköä, se on muutettavissa oleva asia. Jos ei pidä nimestään tai haittaa että muut pitävät sitä rumana, sen voi yllätys yllätys halutessaan VAIHTAA! Ihan samalla tavalla täällä voitaisiin keskustella mikä on rumin väri kenenkin mielestä tai millä vaatemerkillä on rumimmat vaatteet. Jos nyt joku sattuu pitämään juuri tuosta ko. väristä tai vaatemerkistä niin onko hänen syytä henkilökohtaisesti loukkaantua kun muut eivät tykkää? Hohhoijaa.

Vierailija
125/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.

Jaa, minulla se kyllä kohdistuu muotinimiin, nykyisiin keinotekoisiin "omaperäisiin" nimiin, ja sitten ihan vain soinniltaan epämiellyttäviin nimiin. 

Mariel

Päivi

Mirva

Vuokko

Ninni

Malviina

Jennica

Jonna

Mia

Emma

Bonuksena Kerttu, joka vain kuulostaa korvissani Kärtyltä, vaikka kaksi tuntemaani Kerttua ovat ihan ok tyyppejä.

Off topic, mutta pakko vaan lainata ja sanoa, että Kerttu on ehkä ihanin suomalaisista naisten nimistä. :) Nykyään ei taida olla enää niin yleinen kuin vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
126/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli

Vierailija
127/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. 120 ensimmäisen viestin jälkeen tilanne on seuraava: rumin naisen nimi on Sari 6 kertaa mainittuna.

Top 5:

1. Sari (6)

2. Päivi (5)

3. Erja (4)

4. Pirjo, pirkko, mirva, reija, kirsti, raisa (3)

5. Hjördis, elviira, tuula, akuliina, pipsa, saga, arja, oona, ronja, taru, jaana, kerstin, virpi, jonna, tuija, pia, ninni, jennica (2)

Onnittelut kaikille Sareille!

Minusta Sari on melko kiva nimi. Tulee mieleen se intialainen vaate.

Vierailija
128/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunneva

Vierailija
129/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi, Peppiina, Peppina

Vierailija
130/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppu ja kaikki vastaavat lässynimet.

Vierailija
131/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eden. Jade. Aada. Ada. Hrrrr!

Vierailija
132/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla

Vierailija
133/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.

Jaa, minulla se kyllä kohdistuu muotinimiin, nykyisiin keinotekoisiin "omaperäisiin" nimiin, ja sitten ihan vain soinniltaan epämiellyttäviin nimiin. 

Mariel

Päivi

Mirva

Vuokko

Ninni

Malviina

Jennica

Jonna

Mia

Emma

Bonuksena Kerttu, joka vain kuulostaa korvissani Kärtyltä, vaikka kaksi tuntemaani Kerttua ovat ihan ok tyyppejä.

Off topic, mutta pakko vaan lainata ja sanoa, että Kerttu on ehkä ihanin suomalaisista naisten nimistä. :) Nykyään ei taida olla enää niin yleinen kuin vuosikymmeniä sitten.

Kerttu on hyvin suosittu nimi alle 20-vuotiaissa.

Vierailija
134/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa ja Varma. Mieleen tulee lapsuudesta kaksi römeä-äänistä isokokoista naista, jotka eivät olleet kauneudella pilattuja. Jotenkin pelottavia molemmat. Toinen oli terveyssisar tai kätilö, en muista kumpi, toinen muuten vain perhetuttu, eli molemmat poikkesivat meillä aina silloin tällöin. Minä pelkäsin molempia.

Näkyi tuolla listoilla olevan oma nimenikin, aikansa ei ihan muotinimi, mutta aika suosittu kuitenkin. Kiitos vain huomiosta! Itse mietin lapsena, ettei tämä nimi sovi aikuiselle, saatikka isoäidille, mutta niin vain suurin osa meistä on jo mummoikäisiä. Kouluaikaisella kaimalla on peräti kymmenen lastenlasta!

Vierailija
135/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkkuli

Vierailija
136/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarna, Erja, Pirjo, Päivi, Tuula... mutta ei kai näitä kukaan enää anna nimiksi lapsosille.

Päivi on maailman suloisimman tietämäni naisen nimi, joten se tuo suloisuutta sille nimellekin. <3 Joten alapeukku multa kommentillesi. Sorry.

Missä Päivi asuu? Olisinko minä :)

En tiedä, mutta uskoisin hänen asuvan jossain Helsingin lähistöllä todennäköisesti. Ihana nainen.

Vierailija
137/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuliinalla ei ole Akun kanssa mitään tekemistä, vaan se on vanha karjalainen etunimi Akviliina, joka on sitten muuntunut muotoon Akuliina. Hieno nimi, tuo alkuperäinen siis.

Vierailija
138/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis mielenkiintoisaa tietää kuin kauniita nimiä itse omaatte?

"Omata" :D Selvästi joku teini on nyt ottanut vähän liian vakavasti sen että jonkun läheisensä nimi on ketjussa. Ei nimi miestä eikä naista pahenna, mutta ei kaikki nimet vaan ole yhtä kauniita. Relax, teenager![/

En ole tuo, jolle tuon osoitit, mutta olen samaa mieltä, että tällaiset ”rumimmat nimet” ovat typeriä kiusaamisketjuja. Itse olen jo 6-kymppinen, mutta ajattelen juuri nuoria, jotka tällä palstalla myös käyvät. Nuoruuteen liittyy monenlaista vastoinkäymistä, itsetunnon heikkoutta jne. Omaan nimeen liittyvä häpeä on tosi kurja. Tämä on vauva-lehden palsta ja täällähän meidän fiksujen mammojen pitäisi tukea itsetuntoa eikä ilkkua toisille kuin pahaiset kakarat.

Kyse on NIMISTÄ :D Nimi ei ole osa ihmisen persoonaa tai ulkonäköä, se on muutettavissa oleva asia. Jos ei pidä nimestään tai haittaa että muut pitävät sitä rumana, sen voi yllätys yllätys halutessaan VAIHTAA! Ihan samalla tavalla täällä voitaisiin keskustella mikä on rumin väri kenenkin mielestä tai millä vaatemerkillä on rumimmat vaatteet. Jos nyt joku sattuu pitämään juuri tuosta ko. väristä tai vaatemerkistä niin onko hänen syytä henkilökohtaisesti loukkaantua kun muut eivät tykkää? Hohhoijaa.

No eihän tuo nyt pidä ollenkaan paikkaansa! Jos olet ollut vaikka 15 ensimmäistä vuottani esim Tarja ja olet ollut siihen tyytyväinen. Sitten kuulet herkässä teini-iässä, että nimesi ei kelpaakaan muille. Ei se ole ihan sama kuin paidan värin vaihto. Oma nimesi on aina osa myös identiteettiäsi.

Vierailija
139/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli

Nelly

Venny tytöllä

Vierailija
140/723 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi, Mirva, Arja, Erja, Merja, Tarja

Normaaleja nimiä, ei siinä mitään, mutta minusta äänneyhdistelmät ovat rumia. Miten voi päätyä johonkin noista jos yrittää antaa tyttärelleen mahdollisimman kauniin ja ihanan nimen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi