Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvauutisten ilmoittaminen

Vierailija
02.02.2018 |

Miten olette kertoneet kumppanillenne olevanne raskaana? Töksäyttäneet ilmoille, ostamalla maailman paras isä- mukin, lähettämällä kuvan pissatikusta vai suunnitellut jonkun kivan tunteellisen hetken? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin jo kun epäilys heräsi, ja mies oli paikalla kun tein raskaustestin.

Tilanne oli samantyyppinen kuin ilmoittaisi mistä tahansa muusta ilmoitusluontoisesta asiasta, taisi olla vielä aamiaispöydässä : "Mulla on nyt sen verran myöhässä menkat että ostin tämmösen testin. Aattelin tehdä sen nyt, onko sulla kiire?" Ja tulos kun selvisi niin olihan siinä onnenkyyneleet silmäkulmassa vaikka ei yrittämällä oltu yritettykään lasta :)

Vierailija
2/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin suoraan, että nyt on vahinko käynyt. Kyyneleet oli silmissä, mutta ei kyllä onnesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin heti epäilyksestä, en haluaisi aiheuttaa järkytystä. Olisi ehdoton no-no meille.

Vierailija
4/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin ja työpäivän jälkeen miehen tullessa kotiin totesin, että mulla on asiaa. Mies tiesi jo siitä, että olen raskaana.

Vierailija
5/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies käski minua tekemään testin. En itse enää jaksanut parin vuoden yrityksen jälkeen uskoa moiseen ja sanoin, että kyllä ne kuukautiset alkavat. Hän sitten kysyi tulosta kun tulin vessasta ja katsoi ihmeissään kanssani kahta viivaa.

Vierailija
6/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin ja jätin sen siihen kun ei siihen mitään tullu, illalla katoin sitä uudestaan ja sehän oli plussa. Otin testin mukaan kun mies lähti mua kotiin heittämään ja puolessa välissä matkaa pyysin pysähtymään ja annoin testin käteen.