Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Jouduimme veljen kanssa puhumaan äidille järkeä oikein todella, kun hän aikoi laittaa pikkusiskollemme nimeksi Ia tai Etta-Li 🙁
Äh, aina mun nimi mainitaan näissä listoissa. :( onneks yleensä vain kerran-pari eli ei mun nimen pitäisi olla universaalisti ruma mutta silti ikävää, jos kuitenkin melko usein näin ajatellaan. Ja nimeni on siis Taru.
Jäin miettimään näitä "rumia" nimiä. Itselleni "ruma" nimi assosioituu johonkin epämiellyttävään henkilöön. Voisiko siinä olla yksi syy, miksi jokin tietty nimi kuulostaa rumalta? Mitä olette mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Orkkuli
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1073936368/Kuisman+perhe+pitaa+kirjaa+…
Ei jumantsuigula... Repesin... Onko tuo joku vitsi?
Tuo nimi kyllä vie pikkuisen huomiota lehtijutun aiheelta.
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään näitä "rumia" nimiä. Itselleni "ruma" nimi assosioituu johonkin epämiellyttävään henkilöön. Voisiko siinä olla yksi syy, miksi jokin tietty nimi kuulostaa rumalta? Mitä olette mieltä?
Mulla ei ole kyllä sellaista ollut. Toisaalta minusta mikään nimi ei ole ruma, mutta outoja ja kummallisia nimiä on tullut vastaan. Kuten vaikka Orkkuli ja Mirumaru...
Eija, Tuija, Riitta, Riikka, Minna, Iita, Teija, Maire, Ellu, Tellervo, Kyllikki, Maikki
Reija. Nimestä tulee mieleen tatuoitu ja ylipainoinen juoru-akka.
Vierailija kirjoitti:
Nimestä Sari tulee mieleen sellainen viskinpolttamalla äänellä puhuva pubiruusu tai kovaääninen, juoruilemaan taipuvainen työpaikkakiusaaja.
Samaa mieltä. Kaikki tietämäni Sarit ovat juuri tällaisia räpätätejä. Elämän koulimia lihavia työpaikkaterroristeja ja pubiruusuja.
Nita. Tulee mieleen nitoja/niitit :D
Raakel. Ihan järkky nimi vaikka en ketään tuon nimistä tunnekaan.