Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on typerin tekosi erotilanteessa?

Vierailija
02.02.2018 |

Minä pesin miehen hammasharjalla wc-pöntön. Hävettää että alennuin moiseen.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin hänet kun oli armeijassa. Aikaa ennen kännyköitä ja lomillekin pääsi vain joskus ja jouluna. Kaveri oli ihan hajalla siellä eikä saanut mua kiinni. Harmittaa oma typeryyteni näin vanhempana.

Älä jeesustele! Typerä mikä typerä. Luuletko hyvittäväneesi nyt kaiken, kun käyt vauvapalstalla vähän vikisemässä vuosien perästä.

Vierailija
62/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut eikös vessapönttö voi olla jopa puhtaampi kuin kännykkä, joten ei kai tuo niin paha juttu ole...

Yksin asuvan miehen pönttö ei ole puhdas. Sinne pöntön yläosassa olevaan kaareen jää hyvin paskat kiinni. Eli tarttui siis ihan ruskeita kikkareita harjaan kiinni jotka (suojahanska kädessä) hieroin kunnolla jokapuolelle harjaa ja huuhtelin kevyesti ruskean värin pois jottei heti temppu paljastuisi.

Kiitos kun kerroit tämän. Nyt jokainen mies osaa käydä ostamassa heti uuden hammasharjan, kun pääsee psykopaatti naisesta vihdoin eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tein kokoelmakasettaja, jossa oli herkkää musiikkia. Sitten tein paljon kirjeitä, joissa oli jopa rakkausrunoja. Vähänkö oli noloa. Olin nuori..

Vierailija
64/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja tein kokoelmakasettaja, jossa oli herkkää musiikkia. Sitten tein paljon kirjeitä, joissa oli jopa rakkausrunoja. Vähänkö oli noloa. Olin nuori..

Ihana olit :)<3

Vierailija
65/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin joka päivä monta kertaa lenkkiä, jonka varrella poika asui, vain nähdäkseni edes vilahdusen hänestä.

No joo, olin 14-vuotias -  ja varsin timmissä kunnossa sen kesän jälkeen. :D

Vierailija
66/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse halusin eron miltein 20 vuoden avioliitosta ja mies sitten päätti aloittaa salamana suhteen työkaverinsa kanssa. Mies ilkeili minulle huolella kaikesta ja järkytyin siitä tikkuilusta. Olin muutenkin palasina koska sisareni oli kuollut vähän ennen eroa niin turha ilkeily teki olostani aika pahan. Jaaha, turha siis odottaa minkään sortin lojaaliutta pitkäaikaista kumppania kohtaan, olkoonkin paha tilanne. Se oli sitä molemmille.

Kosto - jäädytin pokerina itseni. Avioerosta sanoin vain, että erotaan, ei keskustelua. En itkenyt, pidin täysin välinpitämättömän ilmeen ja asenteen. Muutin pois kodistamme välittömästi ja hoidin asiat lyhyesti. En ottanut yhteyttä mieheen vaan laitoin sähköpostia. Hän karjui ettei tunne minua enää siinä työpaikkani pihalla ja minä kohautin olkiani, menin autooni ja ajoin pois. Muutuin hetkessä etäiseksi heijastukseksi ja katosin. Päätin, että kiviäkin kiinnostaa se mies ja hänen tunteensa, tämän roolin osaan vetää ihan huolella.

Ei rakkauden vastakohta ole viha vaan välinpitämättömyys. En kadu.

En ihan pysynyt juonessa. Ensin siskosi kuoli, sitten sinä halusit eron, ja sitten mies aloitti uuden suhteen ja ilkeili sinulle, niinkö? Kostoksi olit viileä ja etäinen.

Mikä tässä oli nolointa mitä teit erotessa?

Ei siinä ollut mikään "nolointa", aloitus oli aiheesta mikä oli typerintä mitä teit erossa. Typerintä oli etten 20 vuoden avioliiton jälkeen puhunut miehelleni erotessamne kolmea sanaa enempää, olin niin loukkaantunut hänen ilkeilystään että vedin kilarit, olin sisäisesti raivona, patosin tunteet ja olin jäätä.

Ei laimeasti kuten kuvasit "viileä ja etäinen" vaan totaaliupari, olin jääkylmä ja katosin hänen elämästään täysin. Voit ehkä kuvitella kun ihan mukava ihminen, joka on ollut 20 vuotta miehen ja suvun elämässä vaan yhtäkkiä häipyy niin se aiheuttaa erilaisia reaktioita. No, en kadu mutta en suosittele, typerää. Pääsin kuitenkin nopeasti erosta yli kun ei ollut vatvomisvaihetta.

Vierailija
67/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistin seuraavat 18 vuotta (ja jatkuu) ex-vaimon lepyttämiseen ja tukemiseen milloin vain satun olemaan tarpeellinen. Opin, että ansaitsen osakseni ainoastaan vihaa ja halveksuntaa.

Vierailija
68/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin deittailla tyypin veljen kanssa

Vierailija
69/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittikiitti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut eikös vessapönttö voi olla jopa puhtaampi kuin kännykkä, joten ei kai tuo niin paha juttu ole...

Yksin asuvan miehen pönttö ei ole puhdas. Sinne pöntön yläosassa olevaan kaareen jää hyvin paskat kiinni. Eli tarttui siis ihan ruskeita kikkareita harjaan kiinni jotka (suojahanska kädessä) hieroin kunnolla jokapuolelle harjaa ja huuhtelin kevyesti ruskean värin pois jottei heti temppu paljastuisi.

Kiitos kun kerroit tämän. Nyt jokainen mies osaa käydä ostamassa heti uuden hammasharjan, kun pääsee psykopaatti naisesta vihdoin eroon.

Jep. Ap ei ole todellakaan ylpeä teostaan. Toivon etten olisi tehnyt sitä mutta tekohetkellä olin niin raivon vallassa että järki lähti päästä. Mielestäni normaali ihminen ei toimi noin. Ja oli hyvä että erottiin. Ruokittiin toisistamme ne pimeimmät puolet esiin.

Vierailija
70/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin lastamme kun se nukkui, ja kun heräsi siihen, niin väitin, että isi kiukuttelee.

Vierailija
71/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin katkera ja vihainen että vaihdoin puhelimeni taustakuvaksi tekstin "i love me". Tämä 13-vuotiaana. :D

Vierailija
72/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stn teitä!

Vierailija
73/74 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löin lastamme kun se nukkui, ja kun heräsi siihen, niin väitin, että isi kiukuttelee.

Tässä hieno esimerkki aidosta psykopaatista

Vierailija
74/74 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä vanhoja ketjuja kopioi ja postaa tänne muka uutena? Varmaan ei ole mitään parempaakaan tekemistä. Hankkisi elämän eikä häiriköisi AV:lla.

Tämä ketju oli aikoinaan ihan viihdyttävä, mutta sitä en ymmä rrä, miksi tämä kopioija ei nosta sitä vanhaa alkuperäistä etusivulle vaan käy kopioimaan kommentti kerrallaan tähän ketjuun.