Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerin tekosi erotilanteessa?

Vierailija
02.02.2018 |

Minä pesin miehen hammasharjalla wc-pöntön. Hävettää että alennuin moiseen.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin sen isältä.

Vierailija
22/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eikös vessapönttö voi olla jopa puhtaampi kuin kännykkä, joten ei kai tuo niin paha juttu ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin erään miehen itse, kun hän ei kovin kiinnostuneelta vaikuttanut, eikä nähty kovin usein, vaikka samassa kaupungissa asuttiin jne. Päivittäin kuitenkin oltiin yhteyksissä, mutta oikeastaan ei pystynyt puhumaan edes oikeasta suhteesta, enemmän kai tapailusta.

Eron jälkeen iski kuitenkin aivan kamala morkkis... Kyttäilin miehen facebookkia ja selailin kuvia ja jossittelin, että entä jos juttu ois sittenkin toiminut jos olisin tehnyt sitä tai tätä tai tuota toisin, ja päädyin googlaileen kaiken maailman "how to get your ex back" sivustoja... Törmäsin sitten kolmenkymmenen päivän sääntöön... Eli ei saa ottaa mitään yhteyttä missään muodossa kuukauteen, ja tämän jotenkin pitäisi saada mies itse ottamaan yhteyttä tai kaipailemaan tai näkemään eri valossa tms.

Kun erottiin, tuo ehdotti, että pysyttäis kavereina kuitenkin. Loin sitten hienon suunnitelman, että olen hiljaa sen kuukauden, ja sitten otan yhteyttä ja ehdotan, että nähtäis ja saapuisin paikalle erityisen huolella laittautuneena jne. ja se sitten tajuaisikin, mitä oli menettänyt ja elettäisiin onnellisina elämämme loppuun asti... Alkuun laskin päiviä, että milloin se kuukausi loppuu, mutta siinä vaiheessa, kun kuukaisi oli ohi, en enää juurikaan häntä kaipaillut.

Nähtiin kuitenkin kertaalleen sitten, kun se kuukausi oli ohi ja silloin oikeastaan vaan ihmettelin, että mitä kummaa hänessä olin joskus muka nähnyt. Oikeastaan aika ruma mies, joka haisi pahalle ja puhui kummallisesti leperrellen, kuin pikkulapselle o.o Ällötti halata, kun lähdin kotiin.

Jälkikäteen en edelleenkään tajua, mistä hänessä kiinnostuin niin kovasti ja hävettää ihan kamalasti se epätoivo eron jälkeen. Ja ihan tolkuttoman typerää, että tuhlasin useamman kuukauden ainoasta elämästäni hänen tapailuun ja vielä ekstra kuukauden yritykseen saada takaisin.

Vierailija
24/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pomoille olette soitelleet?

Tätä minäkin ihmettelen. Mitä tällä pyritään saavuttamaan?

Vierailija
25/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut eikös vessapönttö voi olla jopa puhtaampi kuin kännykkä, joten ei kai tuo niin paha juttu ole...

Yksin asuvan miehen pönttö ei ole puhdas. Sinne pöntön yläosassa olevaan kaareen jää hyvin paskat kiinni. Eli tarttui siis ihan ruskeita kikkareita harjaan kiinni jotka (suojahanska kädessä) hieroin kunnolla jokapuolelle harjaa ja huuhtelin kevyesti ruskean värin pois jottei heti temppu paljastuisi.

Vierailija
26/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Mitä tällä pyritään saavuttamaan?

Samoin. Mun eksä jossain riitatilanteessa uhkaili jollain tällaisella. Todella outoa.

Vierailija
27/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä sen verran että miksi päädyin hammasharja wc-pöntösså temppuun oli se että kyseinen mies puhui mulle koko suhteen ajan niin paljon paskaa jonka minä sinisilmäisenä hölmönä aina nielin että lopussa ajattelin että on hänen vuoronsa maistaa omaa paskaansa. Kirjaimellisesti.

Ja tämä on siis ainoa eroni jossa olen alentunut kostamaan. Kaikki muut erot on hoidettu sivistyneesti.

Vierailija
28/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä aika siivo... Lähetin viestin miehen (ja naispetturin) pomolle, mutta informatiivisessa hengessä enkä ollenkaan raivoten. Tapasin myös tuon toisen naisen, mutta pahoittelevalla asenteella että noinko sinulle nyt on käynyt. Jotenkin sain paljon voimaa siitä, että pysyin rauhallisena. Tuli olo, että jos päästän yhdenkään vihan kipinän ulos niin se leimahtaa. Typerin teko ehkä oli että en missään vaiheessa todella suutahtanut. Olisi minulla ollut oikeus siihen. Uhkailin kyllä heittäväni tavarat hankeen, mutta ei minusta ollut tuhoamaan omaisuutta joka oli yhdessä maksettu :(

Tunnut pitävän suhteellisen häiriintynyttä settiä siivona. Tuo pomolle soittelu ja meilailu ei ole kuin sen viattoman pomon kiusaamista ja ihan itsensä häpäisyä. Mitä ihmettä miehesi yksityiselämä hänelle kuuluu? Pellen teit itsestäsi informoinnillasi. Samoin voivotteluillasi uudelle naiselle. Mitä luulet hänen ajatelleen voivotteluistasi? Aivan.

Vierailija
29/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se pettäminen ja siitä kertominen (tahallaan "kiinnijääminen") oli. Exä ei suostu puhumaan mulle, joten paljon jäi asioita selvittämättä. :( Tuntuu että on monen vuoden gappi historiassa kun ei ole ketään kenen kanssa käydä muistoja läpi koskaan.

Vierailija
30/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin raivoissani tuhota sen naisen. Hävettää niin paljon.

En kestänyt sitä, että nainen oli isotissinen ja kaikki miehet kuulemma kuolasi sitä. Hänellä oli poika ja niiden eron jälkeen ja meidän palattua yhteen mieheni vieläkin osti sille naisen pojalle seuraavana jouluna joululahjan. Nyt käsitän, että se oli hienosti tehty, koska poika tykästyi mieheeni.

Kerran heidän kotinsa lähistöllä käytiin huoltoasemalla ja tuo poika oli siellä. Tunnisti mieheni ja minä menin takavasemmalle. Annoin heidän jutella.

Vierailija
31/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jotain tena näytteitä netistä kusipää exälle, sekä sain hänet naurunalaiseksi kertomalla muutamia noloja juttuja. Ehkä lapsellista :)

Vierailija
32/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin purkillisen juoksevaa hunajaa miehen kitaran päälle sekä sirottelin sokeria lisäksi. Nuottikokoelman poltin takassa.

Vierailija
33/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellut, tekstaillut, puuttunut exän ja uuden hoidon suhteeseen. Hävettää vieläkin vuosien jälkeen. Lähdin itse suhteesta, mutta se sinkkuus ei ollut niin hohdokasta. Päästin käsistäni juuri minulle sopivan miestyypin. Olen ollut suhteessa jo vuosia, mutta silti käy mielessä, että vähemmän fiksuun vaihdoin.

Vierailija
34/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin jotain tena näytteitä netistä kusipää exälle, sekä sain hänet naurunalaiseksi kertomalla muutamia noloja juttuja. Ehkä lapsellista :)

Tämän muistan; .pojalleni joku tyttö lähetti Tena-näytteitä. Eipä siinä. Ihmeteltiin niitä ja tallensin Tenat vastaisuuden varallle.

Vierailija
35/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä vaihtoi minut entiseen ystävääni jonka kanssa oli minua pettänytkin. Huorittelin entisen ystäväni capslockia huudattaen tekstiviestein. Puolustuksekseni olin 16 vuotias. 

Vierailija
36/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin kauppakeskuksessa miehelle. Mies oli pettänyt minua ja halusi avioeron toisen naisen takia. Pitäisi varmaan hävetä omaa huutamistani, mutta miehen teko oli kamala.

Vierailija
37/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin kovin pahaa tämä, mutta erotessa heitin kaikki miehen antamat lahjat roskiin. Nyt kaduttaa. Ollaan taas yhdessä ja nyt onnellisia, kihloissa ja lapsi tulossa.

Vierailija
38/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kenkää, pokasin exän bestiksen ja panin sitä.

Vierailija
39/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-seksuaali. Olenkerran seurustellut nan kanssa. Meillä oli pitkä ja myrskyisä suhde. Välillä erottiin ja palattiin yhteen. Samaan aikaan säädin myös nykyisen mieheni kanssa.. no, se oli sekalaista aikaa. Törmäsinpä sitten Alkossa exäni (siis sen naisen) uuteen hoitsuun . Tämä kenguru tunnisti minut, koska joskus oli ollut samoissa pippaloissa kanssamme. Hän tuli sitten superonnellisena minulta kyselemään vinkkejä mistä juomasta exäni tykkää, koska aikoo järkätä tälle jonkin sortin ylläri-illallisen.

Alkoi v*tuttaan, joten sanoin että **** tykkää rose-viinistä. :D Oikein pyysin myyjää kaivamaan hyllystä tietyn merkkistä viiniä. :D lisäksi sanoin että exä rakastaa sushia että vinkvink vaan. :D

Illalla tuli kiukkuinen puhelu exältä että olenko vähän lapsellinen idiootti kun haluan pilata toisten illan..

Exä siis vihaa rose-viiniä ja on kalalle allerginen. Kenguru ei sitä tiennyt koska heidän juttunsa oli todella tuore.

Vähän huono omatunto tuli, mutta toisaalta on pokkaa tulla hehkuttamaan minun eteen miten viettää ihanaa iltaa exäni kanssa.. Kai hän ajatteli että minulle on ihan sama, koska mieheni oli seurassani siellä Alkossa.

Vierailija
40/74 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh kauheat kirj.virheet tuossa viestin alussa. Puhelin on jotenkin tosi hidas ja tahmea tänään. T.40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi