Mikä on typerin tekosi erotilanteessa?
Minä pesin miehen hammasharjalla wc-pöntön. Hävettää että alennuin moiseen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Olen bi-seksuaali. Olenkerran seurustellut nan kanssa. Meillä oli pitkä ja myrskyisä suhde. Välillä erottiin ja palattiin yhteen. Samaan aikaan säädin myös nykyisen mieheni kanssa.. no, se oli sekalaista aikaa. Törmäsinpä sitten Alkossa exäni (siis sen naisen) uuteen hoitsuun . Tämä kenguru tunnisti minut, koska joskus oli ollut samoissa pippaloissa kanssamme. Hän tuli sitten superonnellisena minulta kyselemään vinkkejä mistä juomasta exäni tykkää, koska aikoo järkätä tälle jonkin sortin ylläri-illallisen.
Alkoi v*tuttaan, joten sanoin että **** tykkää rose-viinistä. :D Oikein pyysin myyjää kaivamaan hyllystä tietyn merkkistä viiniä. :D lisäksi sanoin että exä rakastaa sushia että vinkvink vaan. :D
Illalla tuli kiukkuinen puhelu exältä että olenko vähän lapsellinen idiootti kun haluan pilata toisten illan..Exä siis vihaa rose-viiniä ja on kalalle allerginen. Kenguru ei sitä tiennyt koska heidän juttunsa oli todella tuore.
Vähän huono omatunto tuli, mutta toisaalta on pokkaa tulla hehkuttamaan minun eteen miten viettää ihanaa iltaa exäni kanssa.. Kai hän ajatteli että minulle on ihan sama, koska mieheni oli seurassani siellä Alkossa.
Kenguru?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen bi-seksuaali. Olenkerran seurustellut nan kanssa. Meillä oli pitkä ja myrskyisä suhde. Välillä erottiin ja palattiin yhteen. Samaan aikaan säädin myös nykyisen mieheni kanssa.. no, se oli sekalaista aikaa. Törmäsinpä sitten Alkossa exäni (siis sen naisen) uuteen hoitsuun . Tämä kenguru tunnisti minut, koska joskus oli ollut samoissa pippaloissa kanssamme. Hän tuli sitten superonnellisena minulta kyselemään vinkkejä mistä juomasta exäni tykkää, koska aikoo järkätä tälle jonkin sortin ylläri-illallisen.
Alkoi v*tuttaan, joten sanoin että **** tykkää rose-viinistä. :D Oikein pyysin myyjää kaivamaan hyllystä tietyn merkkistä viiniä. :D lisäksi sanoin että exä rakastaa sushia että vinkvink vaan. :D
Illalla tuli kiukkuinen puhelu exältä että olenko vähän lapsellinen idiootti kun haluan pilata toisten illan..Exä siis vihaa rose-viiniä ja on kalalle allerginen. Kenguru ei sitä tiennyt koska heidän juttunsa oli todella tuore.
Vähän huono omatunto tuli, mutta toisaalta on pokkaa tulla hehkuttamaan minun eteen miten viettää ihanaa iltaa exäni kanssa.. Kai hän ajatteli että minulle on ihan sama, koska mieheni oli seurassani siellä Alkossa.Kenguru?
Päärynävartaloinen päänsä puolikaljuksi ajanut nainen. En tiedä mitä exä siinä näki. Itse olen ihan päinvastainen, samoin hän. - 40
Heitin miehen edesmenneen ihmisen tärkeän sormuksen motarilla mitä kadun ylikaiken..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono omatunto tuli, mutta toisaalta on pokkaa tulla hehkuttamaan minun eteen miten viettää ihanaa iltaa exäni kanssa.. Kai hän ajatteli että minulle on ihan sama, koska mieheni oli seurassani siellä Alkossa.Kenguru?
Päärynävartaloinen päänsä puolikaljuksi ajanut nainen. En tiedä mitä exä siinä näki. Itse olen ihan päinvastainen, samoin hän. - 40
Onko tuo joku lesbojen sisäpiirinimitys tuollaiselle?
Itse varmaan olet täydellinen barbie, vaikutat todellakin lapselliselta idiootilta.
Mitä miehesi tuohon sanoi, jos kerran oli paikalla?
Jaoin peppua koko lähibaarin kantajengille, sain satiaiset, kupan ja sankkerin :)
Mun exä piilotti/hävitti lapselleni säästämän sormuksen jonka olin aikoinaan saanut lapseni isältä. Narsisti-kusipää oli. En anna ikinä anteeksi.
Typerintä oli kaivaa roskista juuri käytetty kortsu ja kääntää se. Ehkä siitä olisi voinut tulla raskaaksi, mutta onneksi ei tärpännyt.
Melkeenpä yhtä typerää oli treffailla exän serkkua heti eron jälkeen.
Ja sitten eron jälkeen panna exän kanssa kuukausia ilman seurustelua.
Ja lähtä ulkomaanmatkalle exän ja sen vanhempien kanssa.
Joka kerta exä oli siis eri. Mitään en tainnut oppia... kultainen nuoruus, kuinka tylsää ja keskiluokkaista nykyinen elämäni on tuohon nuoruuden vuoristorataan verrattuna. Ei taitais toimiston tytöt uskoa menneisyyttäni.
En ymmärrä yhtään, että näitä juttuja on yläpeukutettu. Hirveitä ihmissaastoja olette!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään, että näitä juttuja on yläpeukutettu. Hirveitä ihmissaastoja olette!
Minäkin?
Terv. 24
Typerin teko oli se, että en kaiken pettämisen ja suhteen päättymisen jälkeen koskaan selvittänyt omaa päätäni. Siirsin kaiken huonon suhteen jälkeisen pettymyksen ja epäilyn aina seuraaviin suhteisiin. Ei käynyt hyvin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse varmaan olet täydellinen barbie, vaikutat todellakin lapselliselta idiootilta.
Mitä miehesi tuohon sanoi, jos kerran oli paikalla?
Ihan minun oma nimitys on. :) Ja kyllä, muistutan barbieta 100 krt enemmän kuin se kyseinen neito. Mieheni tiesi koko ajan minun ja exäni jutusta, ihmetteli vain miten olen niin avulias uutta hoitsua kohtaan ja kun kerroin alkosta poistuessamme totuuden, niin piti minua myös lapsellisena (:D)ja kysyi haikailenko exän perään.
Saatoin joo olla vähän kakaramainen, mutta tehty mikä tehty. Ehkä se kengu oppi ettei kannata mennä kyselemään mitään ihania yllätysvinkkejä naisen exältä. :) t.40
Itse halusin eron miltein 20 vuoden avioliitosta ja mies sitten päätti aloittaa salamana suhteen työkaverinsa kanssa. Mies ilkeili minulle huolella kaikesta ja järkytyin siitä tikkuilusta. Olin muutenkin palasina koska sisareni oli kuollut vähän ennen eroa niin turha ilkeily teki olostani aika pahan. Jaaha, turha siis odottaa minkään sortin lojaaliutta pitkäaikaista kumppania kohtaan, olkoonkin paha tilanne. Se oli sitä molemmille.
Kosto - jäädytin pokerina itseni. Avioerosta sanoin vain, että erotaan, ei keskustelua. En itkenyt, pidin täysin välinpitämättömän ilmeen ja asenteen. Muutin pois kodistamme välittömästi ja hoidin asiat lyhyesti. En ottanut yhteyttä mieheen vaan laitoin sähköpostia. Hän karjui ettei tunne minua enää siinä työpaikkani pihalla ja minä kohautin olkiani, menin autooni ja ajoin pois. Muutuin hetkessä etäiseksi heijastukseksi ja katosin. Päätin, että kiviäkin kiinnostaa se mies ja hänen tunteensa, tämän roolin osaan vetää ihan huolella.
Ei rakkauden vastakohta ole viha vaan välinpitämättömyys. En kadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi tuohon sanoi, jos kerran oli paikalla?Ihan minun oma nimitys on. :) Ja kyllä, muistutan barbieta 100 krt enemmän kuin se kyseinen neito. Mieheni tiesi koko ajan minun ja exäni jutusta, ihmetteli vain miten olen niin avulias uutta hoitsua kohtaan ja kun kerroin alkosta poistuessamme totuuden, niin piti minua myös lapsellisena (:D)ja kysyi haikailenko exän perään.
Saatoin joo olla vähän kakaramainen, mutta tehty mikä tehty. Ehkä se kengu oppi ettei kannata mennä kyselemään mitään ihania yllätysvinkkejä naisen exältä. :) t.40
Kannattaisiko päästä yli eksästä ja toivoa että hänkin on onnellinen, eikä velloa lapsellisessa katkeruudessa? Ei mulla ainakaan olis intressejä lähteä kiusaamaan eksän nykyistä, ei olisi vaikeaa kertoa mistä juomasta pitää.
Saatat olla mielestäsi ulkopuolelta barbi, mutta sisältä pelkkä Ursula.
Vierailija kirjoitti:
Itse halusin eron miltein 20 vuoden avioliitosta ja mies sitten päätti aloittaa salamana suhteen työkaverinsa kanssa. Mies ilkeili minulle huolella kaikesta ja järkytyin siitä tikkuilusta. Olin muutenkin palasina koska sisareni oli kuollut vähän ennen eroa niin turha ilkeily teki olostani aika pahan. Jaaha, turha siis odottaa minkään sortin lojaaliutta pitkäaikaista kumppania kohtaan, olkoonkin paha tilanne. Se oli sitä molemmille.
Kosto - jäädytin pokerina itseni. Avioerosta sanoin vain, että erotaan, ei keskustelua. En itkenyt, pidin täysin välinpitämättömän ilmeen ja asenteen. Muutin pois kodistamme välittömästi ja hoidin asiat lyhyesti. En ottanut yhteyttä mieheen vaan laitoin sähköpostia. Hän karjui ettei tunne minua enää siinä työpaikkani pihalla ja minä kohautin olkiani, menin autooni ja ajoin pois. Muutuin hetkessä etäiseksi heijastukseksi ja katosin. Päätin, että kiviäkin kiinnostaa se mies ja hänen tunteensa, tämän roolin osaan vetää ihan huolella.
Ei rakkauden vastakohta ole viha vaan välinpitämättömyys. En kadu.
En ihan pysynyt juonessa. Ensin siskosi kuoli, sitten sinä halusit eron, ja sitten mies aloitti uuden suhteen ja ilkeili sinulle, niinkö? Kostoksi olit viileä ja etäinen.
Mikä tässä oli nolointa mitä teit erotessa?
Typerin tekoni oli etten heti yrittänyt pitää kiinni oikeuksistani lapsen lähivanhemmuuteen. Olin ollut tyttäreni kanssa kotona 1,5v ja vaimo oli leikkinyt uranaarasta sen aikaa, kiinnittämättä sen enempää huomiota lapseen saatika perheeseen.
Jos olisin heti saanut Suomesta tukea ja neuvoja.. jos olisin osannut mennä puhumaan Briteissä oikeille ihmisille (johon Suomessa olisi tarpeen tullen osattu neuvoa naisia, kansainvälisellä osastolla) jos.. jos..
niin... nän se vain meni. Kiitos, yhteiskunta, kiitos järjestys.
Kiitos Suomen Sosiaalitantoille ja järjestelmälle joka puoltaa ainoastaan lapsikaappauksia, jos mies sattuu viemään lapsen laittomasti maasta.
Todennäköisesti lopetan firmani, irtisanon työntekijät ja rupean loisimaan. Vitut tästä yhteikunnasta.
Veet -karvanpoistovoidetta shampoopulloon. Hyvin ravistettuna takaisin suihkun reunalle.
Vierailija kirjoitti:
Kenguru?
Huutonaurua 😂
Rikoin toiselle tärkeitä tavaroita koska olin niin hemmetin vihainen. Oli siis kallis keräilysarja.
Naarmutin sen lempivinyylilevyt. Ei kaduta yhtään, jätkä loisi vuoden mun kämpässä ilmaiseksi, lainaili vielä rahaa ja autoa.
Tämä on kyllä oikeasti ollut kamala teko. Ymmärrän ehkä paremmin, jos taustalla on ollut pettämistä tai muuta sikailua, mutta mutta... toisen rakkaisiin harrastusvälineisiin kajoaminen on jo todella alhaista. Jos minun eksäni olisi polttanut kaavakokoelmani ja pilannut ompelukoneeni, olisin vastineeksi tehnyt hänen elämästään helvettiä. Sen verran merkittävä henkireikä harrastus voi olla.