Naispuolisen kaverin jalkapojjien hierominen
Olen siis mies ja kaverini on nainen.Kaverini oli viime viikonloppuna luonani yötä.Illalla katsottiin telkkaria sohvalla ja kaverini pyysi että hieroisin hänen jalkapohjiaan enkä kehdannut kieltäytyä.Ongelma on kuitenkin se että minulla on jalkafetissi eikä kaverini tiedä tästä.Onko reilua kertoa tai väärin jättää kertomatta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin jalkahieronta on seksuaalista. Siellä on jotkut erogeeniset pisteet. En ikinä voisi pyytää jalkahierontaa sukulaiselta 😬
N34
Sama täällä.
Ilman sukkia tehoaa paremmin. Meillä hieronta on aina tehty kipujen tai särkyjen vuoksi Ei minua haittaa miehen suonikohjut ja turvonneet jalat. Minua hän ei enää jaksa hieroa. Ei minun mies ole ikinä muita naisia hieronut, enkä minä miehiä.
Mulla tuntuu jalkahieronta jalkovälissä asti. Voiko jostain ostaa jalkahierontaa?
Siinä jalkoja hieroessa alkoi jöpöttämään?
Vierailija kirjoitti:
Oi saisipa jalkahieronnan........ vaikka joka päivä!
onko syyliä, känsiä tai kynsisientä?
Miesten pitää rohkeasti sanoa mielipiteensä. Ei naista tarvitse hieroa jos ei halua Täysin naisen oma vika, jos loukkaantuu tai tulee pitkävihaiseksi.
En voisi kipeitä miehen jalkoja hieroa ollenkaan ,jos kynsisentä säikkyisin Sairaanh väiti ettei ole sientä. On se ollaan sitä apteekin tuotteilla hoidettu. Minulle myös ei jalkahieronta tuo mitään muuta tunnetta kun että kipua helpottaa. Myös varpaillaan olo auttaa, vetreyttää.
Kai tämä menee jo liikaa hellyyteen ja seksiin. Mikään ei ole niin ihanaa kun mieheni hyväilee hellästi ja hitaasti selkääni. On sellainen rauhallinen luonne. Minä olen sähäkkä en malta koskaan tehdä noin ajan kanssa. Tuo pätee ihan kaikkeen meillä. Niinhän se on ,että vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina taka-ajatuksia, AINA
Miehet on sikoja, oikeita röhköfanttisikapossuja. Hyi teitä miehet.
Hohhoijjaa näitä aloituksia. onko täällä oikeesti asiaa kirjoittavia?
No se auttaisi hieman :).