Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolisen kaverin jalkapojjien hierominen

Vierailija
02.02.2018 |

Olen siis mies ja kaverini on nainen.Kaverini oli viime viikonloppuna luonani yötä.Illalla katsottiin telkkaria sohvalla ja kaverini pyysi että hieroisin hänen jalkapohjiaan enkä kehdannut kieltäytyä.Ongelma on kuitenkin se että minulla on jalkafetissi eikä kaverini tiedä tästä.Onko reilua kertoa tai väärin jättää kertomatta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla oikeasti jalat aina niin hyvässä kunnossa että kehtaisitte antaa jonkun hieroa niitä?  Olen itse laiska karstaamaan ja hoitamaan jalkoja ja jos joku yllättäen haluaisi hieroa niitä, niin kieltäytyisin. Jalkafetissinen mies olis myös painajainen....

Sukat pidetään jalassa. 

No se auttaisi hieman :).

Vierailija
22/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin jalkahieronta on seksuaalista. Siellä on jotkut erogeeniset pisteet. En ikinä voisi pyytää jalkahierontaa sukulaiselta 😬

N34

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sukkia tehoaa paremmin. Meillä  hieronta on aina tehty kipujen tai särkyjen vuoksi  Ei minua haittaa miehen suonikohjut ja turvonneet jalat. Minua hän  ei enää jaksa hieroa.  Ei minun mies ole ikinä muita naisia hieronut, enkä minä miehiä.

Vierailija
24/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu jalkahieronta jalkovälissä asti. Voiko jostain ostaa jalkahierontaa? 

Vierailija
25/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jalkoja hieroessa alkoi jöpöttämään?

Vierailija
26/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi saisipa jalkahieronnan........ vaikka joka päivä!

onko syyliä, känsiä tai kynsisientä?

Vierailija
27/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää rohkeasti  sanoa mielipiteensä. Ei naista tarvitse hieroa jos ei halua  Täysin naisen oma vika, jos loukkaantuu  tai tulee pitkävihaiseksi.

Vierailija
28/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kipeitä miehen jalkoja hieroa ollenkaan ,jos kynsisentä säikkyisin Sairaanh väiti ettei ole sientä. On se ollaan sitä apteekin tuotteilla hoidettu. Minulle myös ei jalkahieronta tuo mitään muuta tunnetta kun että kipua helpottaa. Myös  varpaillaan olo auttaa, vetreyttää.

Vierailija
29/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä menee jo liikaa hellyyteen  ja seksiin. Mikään ei ole niin ihanaa kun mieheni hyväilee hellästi ja hitaasti selkääni.  On sellainen rauhallinen luonne. Minä olen sähäkkä  en malta koskaan tehdä noin ajan kanssa. Tuo pätee ihan  kaikkeen meillä. Niinhän se on ,että vakka kantensa valitsee.

Vierailija
30/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina taka-ajatuksia, AINA

Miehet on sikoja, oikeita röhköfanttisikapossuja. Hyi teitä miehet.

Vierailija
31/31 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa näitä aloituksia. onko täällä oikeesti asiaa kirjoittavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän