Vierailija

Ajatuksia?

• ylös 3
  • alas 0

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos sä oisit mä

ois sullaki

leuka pystyssä

räpättitätäräppätipää

mut sull on

vatipää jota täristää räpätitää

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on alkava kaksoisleuka. Veljen vaimolla on ja sekin katselee kattoon.

Sama tuli mieleeni. Itsekin joskus työnnän päätä eteen, jotta orastava kaksoisleuka ei erottuisi.

Vierailija

Vanha kikka peitellä kaksoisleukaa. No kiikin kohdalla varmaan sitä ylimielisyyttä? En hyvällä tahdollakaan tajua giigin suosiota? Jätkä on aika huono laulaja, sanotukset on pinnallista shaibaa ja olemus kuin jostain kokoomuksen muotilehdestä.

Toni virtasta olen alkanut arvostaa sanoittajana ja muusikkona. En aluksi pahemmin kuunnellut kun punkrock ei ole mun juttu. Oikeastaan yllättävän hyvä kun jonkin verran on kuullut. Suomalaisesta musiikista pitää aika hakemalla hakea sellaiset missä on edes jotain kehuttavaa.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka peitellä kaksoisleukaa. No kiikin kohdalla varmaan sitä ylimielisyyttä? En hyvällä tahdollakaan tajua giigin suosiota? Jätkä on aika huono laulaja, sanotukset on pinnallista shaibaa ja olemus kuin jostain kokoomuksen muotilehdestä.

Toni virtasta olen alkanut arvostaa sanoittajana ja muusikkona. En aluksi pahemmin kuunnellut kun punkrock ei ole mun juttu. Oikeastaan yllättävän hyvä kun jonkin verran on kuullut. Suomalaisesta musiikista pitää aika hakemalla hakea sellaiset missä on edes jotain kehuttavaa.

Suomessa on paljon hyviä bändejä muttei ne listoilla keiku.

Vierailija

Se on se JOKAIKISEN räppärin (salaa epäitsevarma) naurettava itsevarma ylenkatsova poseeraus.

Vierailija

Cheek ei ole tainnut tajuta, että sen laatikkopää ja leuka näyttävät vieläkin huvittammilta tuossa asennossa...

Vierailija

Ei todellakaan ole aina leuka pystyssä. (Laittakaan Googlen kuvahakuun Cheek.) Eikä ole kaksoisleukaa näkyvässä niissäkään kuvissa, joissa on katse ihan maassa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.