Naispuolisen kaverin jalkapojjien hierominen
Olen siis mies ja kaverini on nainen.Kaverini oli viime viikonloppuna luonani yötä.Illalla katsottiin telkkaria sohvalla ja kaverini pyysi että hieroisin hänen jalkapohjiaan enkä kehdannut kieltäytyä.Ongelma on kuitenkin se että minulla on jalkafetissi eikä kaverini tiedä tästä.Onko reilua kertoa tai väärin jättää kertomatta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Laukesitko?
No en..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Reilua olisi ollut kertoa.
En vaan kehdannut.Häpeän sitä aivan älyttömästi.
Ap
Miehillä on aina taka-ajatuksia, AINA
hieronut_ja kirjoitti:
Sinuna vaan kertoisin tossa hieroessa, että tykkään sun jaloista.
Se hieronta oli viikko sitten joten se on myöhästä.
Ap
Ei kannata hävetä, jalkafetissi on paras mahdollinen fetissi. Ihan harmittaa, kun nykyisellä miehellä ei ole sitä.
Olisiko mahdollista, että kaverillasi itsellään olisi voinut olla jotain taka-ajatuksia? Eikai ihmiset nyt yleensä hiero kavereidensa jalkoja. Mielestäni sinun ei kannata kertoa kaverillesi noin arkaluonteista asiaa vielä. Jos kaverisi kuitenkin pyytää sinua hieromaan jalkojaan uudestaa, kannattaa siinä viimeistään kertoa, ja selittää mikset kertonut asiasta aikaisemmin.
Minun ystäväni pyysi jalkahierontaa hyvin läheiseltä sukulaiselta.. Tuossa nyt ainkin oli huomio hakua . Näin ja tunsin, että tuo suututti ja loukkasi vaimoa Minua ärsytti tuollainen käytös Sanoi ystävälle ,että tuo oli sopimatonta. Ystävä totesi,että on jo vuosien perinne.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina taka-ajatuksia, AINA
Vanha ketju, mutta olkoon. Nainen pyysi jalkojaan hierottavan, koska se kiihottaa häntä, kuten useimpia naisia. Hänellä se taka-ajatus oli. Mies sen sijaan ei kehdannut kieltäytyä ja HÄN oli se jolta pyydettiin.
Mulle ainakin jalkahieronta on seksuaalista. Siellä on jotkut erogeeniset pisteet. En ikinä voisi pyytää jalkahierontaa sukulaiselta 😬
N34
Vierailija kirjoitti:
Minun ystäväni pyysi jalkahierontaa hyvin läheiseltä sukulaiselta.. Tuossa nyt ainkin oli huomio hakua . Näin ja tunsin, että tuo suututti ja loukkasi vaimoa Minua ärsytti tuollainen käytös Sanoi ystävälle ,että tuo oli sopimatonta. Ystävä totesi,että on jo vuosien perinne.
Sisko pyysi veljeltään?
Yök.
Onko teillä kaikilla oikeasti jalat aina niin hyvässä kunnossa että kehtaisitte antaa jonkun hieroa niitä? Olen itse laiska karstaamaan ja hoitamaan jalkoja ja jos joku yllättäen haluaisi hieroa niitä, niin kieltäytyisin. Jalkafetissinen mies olis myös painajainen....
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla oikeasti jalat aina niin hyvässä kunnossa että kehtaisitte antaa jonkun hieroa niitä? Olen itse laiska karstaamaan ja hoitamaan jalkoja ja jos joku yllättäen haluaisi hieroa niitä, niin kieltäytyisin. Jalkafetissinen mies olis myös painajainen....
Sukat pidetään jalassa.
Tein koko hierontaa.miehelleni,.kun hänellä oli. erittäin fyysinen ja raskas työ Nyt niska/ hartioita ja kipeitä jalkoja. Miksi minä en niin pidä jalkojenhieronnasta.
Kirjoitin väärin miehensä veljeltä,jopa oman miehen nähdessä.
hieronut_ja kirjoitti:
...huohottaen raskaasti...
Oi saisipa jalkahieronnan........ vaikka joka päivä!