Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
341/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko jollain toi sivu nyt? Mulla toimii aina välillä, välillä taas vaan lataa.. Nyt ei toimi millään selaimella, ei ole adblockia eikä virusturva estä sivulle menoa.

Mulla toimii. Chromella käytän.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko jollain toi sivu nyt? Mulla toimii aina välillä, välillä taas vaan lataa.. Nyt ei toimi millään selaimella, ei ole adblockia eikä virusturva estä sivulle menoa.

Hyvin toimii. Ainakin kun menee suoraan tän linkin kautta: https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

Mulla ei toimi toikaan. Jotenkin ihan satunnaisesti vaan päättää ettei lainkaan toimi. Haluaisko joku päivittää tänhetkisen lahjoittajien ja lahjoitusten summan tänne? :) Itte lahjotan ensi viikolla, kun palkka tulee perjantaina! 

Vierailija
342/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaanko 1000 mesenaattia ja 40000€ tämän viikonlopun aikana? Mitä veikkaatte? 🤔

Toivotaan. Ja että menis ylittekin :) Eipä tosta 40t puutu kuin reilu 1000 euroa.

T. Optimisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

856 MESENAATTIA

38880 €

Tällä hetkellä :)

Vierailija
344/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

856 mesenoijaa, 38 880e mesenoitu

Varmasti päästään viikonlopun aikana 40 000e! Muistakaa mainostaa tätä ihan kaikkialle mihinkä vaan voi. Vaasan kissatalon faniryhmässä oli infograafia lahjoituksista ja selvästi esim. IL:n tuoma julkisuus teki ison piikin lahjoituksiin, eli liian tuntematon kamppanja vielä! 

Vierailija
345/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan myös tähän saman viestin kuin toisessa ketjussa.

Huomenna sitten ostamaan ihania kissakasseja sekä muita tuotteita ja kahvia ja myyjäistavaroita korkeamäelle! Kissatalon sivuilla oli, että ovat saaneet korttipäätteen. Mahtavaa! Nää myyjäiset eivät siis ole uuden talon hyväksi, vaan yleensä toiminnan hyväksi eli menee kisujen ruokkinn eläinlääkärikuluihin yms. ja on perinne (tän sanon siksi, ettei tule ongelmia sen kanssa, että kerätään muuta kuin mesenaatin kautta). Samoin tilille menevät lahjoitukset menevät toimintaan yleensä. Toki jos tilillä on rahaa, niin sitä voi käyttää uuteen taloonkin, mutta virallisesti sitä ei mesenaatin ohjeen mukaan saa kerätä kuin sitä kautta kampanja-aikana. Siitä, että joku lahjoittaa kissoille rahaa suoraan, ei ole mitään haittaa.

Vierailija
346/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viesti on kirjoitettu, oli otsikkona epäilevä 30 päivää aikaa kerätä 25000, nyt on 22 päivää aikaa kerätä vajaa 11000. Eiköhän tuo onnistu ja summa varmaan ylittyneekin. Pitäisi saada rahoitusta olisi tosin oikea otsikko. Sitten kampanjan jälkeen voi vielä koettaa pitää lisää myyjäisiä, kun nyt on tullut paljon julkisuutta.

Vierailija
347/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaisivatko tai järjestäisivätkö ne kissat rahakeräystä minulle, jos minua uhkaisi häätö asunnostani ja pitäisi äkkiä saada kasaan vuokrarahat? Niinpä.

Valtio järjestää säännöllisesti lähes kaikille tulonsaajille keräyksen, jonka tuottoa myös vähäosaiset voivat anoa kelan kautta itselleen. Valitettavasti me keräykseen osallistujat emme vain saa valita summaa eikä maksaminen ole vapaaehtoista. Emme saa valita sitäkään, mihin juuri minun antamani summa menee.

Mesenaattiin saa kuka tahansa järjestää minkä tahansa rahoituskampanjan, kunhan on antaa vastike. Vastikkeetonkin keräys onnistuu, mutta sitten tarvitaan jo täällä aiemmin kyselty rahanekeräyslupa. Toinen homma on se, että mesenaatin täytyy hyväksyä kampanja.

Mutta jos kissat suostuvat järjestämään sinulle keräyksen, mitä vastikkeita meinaat tarjota? Jos vastike ei miellytä, niin voi jäädä osallistujat vähiin. Tuossa sulle mesenaatit ohjeet: https://mesenaatti.me/info/ohjeet2/miten-luon-rahoituskampanjan/

Valitettavasti kissatalon kissoille ei ole varaa hankkia puhelimia , joten koska heillä ei ole puhelinnumeroa, heidän yrityksensä järjestää kampanja sinulle ei onnistune. Mä voin kysyä kun käyn seuraavan kerran, että mitä mieltä he ovat. Tosin en tiedä, koska käyn seuraavan kerran.

No niin, olen kysynyt vaivihkaa kissoita. Yksi sanoi nau. Toinen sanoi purr-hurr, en oiken tiedä, tarkoittiko se suostumusta. Tätä purr-hurria piti tosin silittämällä ensin lahjoa, joten se ei tullut pyytettömäsi itsestään. Kolmas meni mielenosoituksellisesti laatikkoon paskalle. Neljäs vain nuoli itseään. Viides katsoi minua hölmistyneenä ja ymmärsin katseen tarkoittavan "mitä höpötät, anna ruokaa". Sitten muutama ei vaivautunut edes hereille, että olisin voinut kysyä.

Vierailija
348/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaisivatko tai järjestäisivätkö ne kissat rahakeräystä minulle, jos minua uhkaisi häätö asunnostani ja pitäisi äkkiä saada kasaan vuokrarahat? Niinpä.

Valtio järjestää säännöllisesti lähes kaikille tulonsaajille keräyksen, jonka tuottoa myös vähäosaiset voivat anoa kelan kautta itselleen. Valitettavasti me keräykseen osallistujat emme vain saa valita summaa eikä maksaminen ole vapaaehtoista. Emme saa valita sitäkään, mihin juuri minun antamani summa menee.

Mesenaattiin saa kuka tahansa järjestää minkä tahansa rahoituskampanjan, kunhan on antaa vastike. Vastikkeetonkin keräys onnistuu, mutta sitten tarvitaan jo täällä aiemmin kyselty rahanekeräyslupa. Toinen homma on se, että mesenaatin täytyy hyväksyä kampanja.

Mutta jos kissat suostuvat järjestämään sinulle keräyksen, mitä vastikkeita meinaat tarjota? Jos vastike ei miellytä, niin voi jäädä osallistujat vähiin. Tuossa sulle mesenaatit ohjeet: https://mesenaatti.me/info/ohjeet2/miten-luon-rahoituskampanjan/

Valitettavasti kissatalon kissoille ei ole varaa hankkia puhelimia , joten koska heillä ei ole puhelinnumeroa, heidän yrityksensä järjestää kampanja sinulle ei onnistune. Mä voin kysyä kun käyn seuraavan kerran, että mitä mieltä he ovat. Tosin en tiedä, koska käyn seuraavan kerran.

No niin, olen kysynyt vaivihkaa kissoita. Yksi sanoi nau. Toinen sanoi purr-hurr, en oiken tiedä, tarkoittiko se suostumusta. Tätä purr-hurria piti tosin silittämällä ensin lahjoa, joten se ei tullut pyytettömäsi itsestään. Kolmas meni mielenosoituksellisesti laatikkoon paskalle. Neljäs vain nuoli itseään. Viides katsoi minua hölmistyneenä ja ymmärsin katseen tarkoittavan "mitä höpötät, anna ruokaa". Sitten muutama ei vaivautunut edes hereille, että olisin voinut kysyä.

Omat kissani sen sijaan ovat ovat lähinnä myötähäpeissään facepalmanneet asialle. Joku katkeroituu kodittomille kissoille ja tulee märisemään siitä vauva-palstalle. 

Vierailija
349/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi, 39 000 jo rikki😍

Vierailija
350/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

go kissat go!

Vierailija
351/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin asiasta tämän ketjun ansiosta ja lahjoitin 50 e :)

T. Av-mamma

Vierailija
352/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi kiinteistö jo tiedossa tai tähtäimessä?

Vierailija
353/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulin asiasta tämän ketjun ansiosta ja lahjoitin 50 e :)

T. Av-mamma

Minäkin, 100 e pistetty😊 Kerrankin jotain hyötyä palstailusta.

Vierailija
354/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oi, 39 000 jo rikki😍

40k menee varmasti rikki tänään😍

Vierailija
355/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oi, 39 000 jo rikki😍

700 enää puuttuu! Ei tuolla rahalla, mitä nyt on jo saatu, kannata enää vanhaa vuokrataloa korjata, jos joku vielä suoraankin antaa lahjoituksia.

Vierailija
356/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oi, 39 000 jo rikki😍

700 enää puuttuu! Ei tuolla rahalla, mitä nyt on jo saatu, kannata enää vanhaa vuokrataloa korjata, jos joku vielä suoraankin antaa lahjoituksia.

Ei, ja varsinkin kun rahoituskampanjaa on jäljellä vielä 22 päivää.

Vierailija
357/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin laittaa 100€, mutta luettuani tarkemmin Vantaan kissatalon historiasta, en laittanutkaan. En todellakaan aio kustantaa ns. eläintenhoitajien omia ostoksia ja hankintoja!

Vierailija
358/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa 100€, mutta luettuani tarkemmin Vantaan kissatalon historiasta, en laittanutkaan. En todellakaan aio kustantaa ns. eläintenhoitajien omia ostoksia ja hankintoja!

Mistä tuollaista tietoa löytyy? Minuakin kiinnostaisi.

Se on totta, että kissojen kotihoitajille maksetaan kotihoidossa olevan kissan kulut, mutta kotihoitajan pitää olla valmis luopumaan kissasta heti kun se on luovutuskelpoinen tai sitten kissa tuodaan kissatalolle, jos ei omaa kotia löydy ja ei yhdistys maksa kenenkään omien kissojen kuluja. Käsittääkseni kotihoitajat eivät saa rahaa, vaan hiekkaa ja kissanruokaa. Itse en ole kotihoitaja eikä minulla ole edes kissaa, koska en voi perheenjäsenen allergian takia mitään eläintä ottaa. Olen vain rivijäsen, mutta tuollaista tietoa ei ole tullut vastaan.

Vierailija
359/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaista tietoa löytyy? Minuakin kiinnostaisi.

Se on totta, että kissojen kotihoitajille maksetaan kotihoidossa olevan kissan kulut, mutta kotihoitajan pitää olla valmis luopumaan kissasta heti kun se on luovutuskelpoinen tai sitten kissa tuodaan kissatalolle, jos ei omaa kotia löydy ja ei yhdistys maksa kenenkään omien kissojen kuluja. Käsittääkseni kotihoitajat eivät saa rahaa, vaan hiekkaa ja kissanruokaa. Itse en ole kotihoitaja eikä minulla ole edes kissaa, koska en voi perheenjäsenen allergian takia mitään eläintä ottaa. Olen vain rivijäsen, mutta tuollaista tietoa ei ole tullut vastaan.

Ai luin huonosti. Kirjoititkin vantaa, eikä Vaasa. Vaasassa ovat aika tarkkoja, olen ymmärtänyt.

Vierailija
360/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

370+371 lisää, että itsekään en antaisi sellaiselle yhdistykselle, yleensä mihinkään, minkä toimintaa en tuntisi lähemmin. En antaisi varmaan mitään, jos en olisi käynyt talolla ja tutustunut jonkin verran noihin vapaaehtoisiin. Enkä antaisi esim. miljoonaomaisuus ja riitaisalle Hesylle yhtikäs mitään, en edes yhtä ruokapurkkia, jos lehtijuttuihin on uskominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi