Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
321/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ihan loistava summa jo kasassa <3

Ite en voinut lahjoittaa kuin pikkusumman, mutta ne pienet purot.

Vaasan kaupunki kyllä voisi vähän hävetä ja tulla vastaan..

Niin on!

Parempi lahjoittaa pienikin summa kuin ei mitään. Juuri niistä pienistä puroista kertyy iso joki! ;)

Vierailija
322/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin hyötyä palstailusta! Lahjoitus tehty, kiitos vinkistä 😊

jee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta kautta voisi tavoittaa kissamielistä väestöä?

Vierailija
324/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja muutakin väestöä :) Miten voisi tavoittaa netitöntä porukkaa? Niitäkin on. Oma Eläkeläis-äitini avustaisi mielellää kissakohteita, mutta ei ole nettiä, nettipankkia..

Vierailija
325/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja muutakin väestöä :) Miten voisi tavoittaa netitöntä porukkaa? Niitäkin on. Oma Eläkeläis-äitini avustaisi mielellää kissakohteita, mutta ei ole nettiä, nettipankkia..

ongelma on se että kyse on rahoituskampanjasta, ei keräyksestä. Siksi sen pitää mennä mesenaatin läpi.

Vierailija
326/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla eläinsuojelujärjestöillä on keräyslippaita vähän siellä sun täällä. Kannattaa katsella ympärilleen, yleensä jokaisessa isommassa tavaratalossa on jotain, jos löytäisit vaikka jonkun kohteen. Myös muualla maassa varsinkin pienemmät eläinsuojeluyhdistykset ja kissajärjestöt tarvitsevat apua, ainakin pk-seudun ulkopuolella. Noissa tapahtumissa ja myyjäisissä voi myös käydä jos jaksaa ja kaupoissa on silloin tällöin ruokakeräyksiä.

Vierailija
327/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun kunniaksi lahjoitus kissoille? 50 000 lähestyy ja on nähtävästi ihan mahdollinen. Jos kymppi tuntuu liian isolta, itse pelastakaa kissatalo -tilille voi lahjoittaa vaikka yhdenkin euron. Jokainen euro on kohti tavoitetta ja monesta eurosta saadaan jo isompaa summaa! Vaikka seuraaan kerran vuokraa tai laskuja maksaessa, euro kissatalon kassaan? Ei paha, eihän? 

"TURVAA KISSATALON TULEVAISUUS" -TILI ››

FI46 3131 1000 9016 72

Pienikin apu on tarpeen!

Vastaanottaja: Vaasan kodittomien kissojen ystävät ry

http://vaasankissatalo.fi/osallistu-ja-auta/ (tarkistakaa ihmeessa tilinum. tuolta sivuilta, ei tarvitse luottaa minuun, etten itselleni kerää)

Vierailija
328/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ongelma on se että kyse on rahoituskampanjasta, ei keräyksestä. Siksi sen pitää mennä mesenaatin läpi.

Voi lahjoittaa myös tilille, 

"TURVAA KISSATALON TULEVAISUUS" -TILI ››

FI46 3131 1000 9016 72

Pienikin apu on tarpeen!

Vastaanottaja: Vaasan kodittomien kissojen ystävät ry

http://vaasankissatalo.fi/osallistu-ja-auta/

Vierailija
329/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurrrrr❤️

Vierailija
330/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan helvetin kamala ihminen mutta itsekin erittäin eläinrakkaana ja monta koiraa omistavana sanon tämän silti; Miksei kissoja lopeteta? Niitä tulee jatkuvasti lisää kun järjenköyhät ihmiset hylkäävät niitä. Minusta eutanasia olisi sata kertaa parempi ratkaisu kuin kalliit hoidot, madotukset, rokotukset, sterilisaatiot, kastraatiot, uusien kotien etsintä ja mahdollisesti jos huono tuuri käy, sama kissa on muutaman vuoden päästä uudelleen kissatalolla etsimässä uutta kotia. Onko kukaan muu tätä mieltä vai olenko ajatusteni kanssa ihan yksin?

Ajattelen samaa näistä ulkomailta suomeen roudattavista kulkukoirista. Eutanasiapiikki kohdemaassa olisi monta kertaa järjellisempi, inhimillisempi ja eläimen kannalta viisaampi ratkaisu kuin epätoivoiset yritykset roudata hylättyjä eläimiä toiselle puolelle maapalloa.

Alapeukutus ilman perustelua on yhtä turha kuin paavin pallit  :). 

Onko susta inhimillistä lopettaa vuosittain yli 20 000 kissaa, koska ihmiset ei viitsi hoitaa eläimiään? Vapaaehtoiset joutuisivat tekemään tuhansia tunteja työtä, vain tappaakseen eläimiä? Lähtisitkö sinä vapaaehtoiseksi sellaiseen toimintaan? Koska muut perseilee, nämä vapaaehtoiset joutuisivat tappamaan terveitä, elämäniloisia eläimiä, TÄYSIN TURHAAN. Tuhannet kissat saa myös hyvän kodin ESY:jen kautta. ESY:jen kissat on myös aina vähemmäksi ns lisääntymiskykyisistä lemmikeistä. 

Vierailija
331/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se, että täällä kerrotaan tuosta mahdollisuudesta lahjoittaa tilille, taitaa olla ihan yksittäisten ihmisten ohjeita, ei keräys. Olkaa tarkkoina sen suhteen. Itse olen tuosta mahdollisuudesta ollut tietoinen, mutta en ole uskaltanut sitä mainostaa, koska mesenaatin ohjeissa lukee, ettei samaan tarkoitukseen saa kerätä samaan aikaan muuta kautta ja tilinumeron mainostaminen itse alkaisi jo olla sitä keräysluvan vaativaa. Se, että tilinumero on näkyvillä, ei ole keräys ja se on sallittua, mutta tilinumeron jakaminen menee jo herkästi keräyksen puolelle. Vaikka tarkoitus on varmasti hyvä, olkaa vähän varovaisia sen suhteen.

Vierailija
332/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se, että täällä kerrotaan tuosta mahdollisuudesta lahjoittaa tilille, taitaa olla ihan yksittäisten ihmisten ohjeita, ei keräys. Olkaa tarkkoina sen suhteen. Itse olen tuosta mahdollisuudesta ollut tietoinen, mutta en ole uskaltanut sitä mainostaa, koska mesenaatin ohjeissa lukee, ettei samaan tarkoitukseen saa kerätä samaan aikaan muuta kautta ja tilinumeron mainostaminen itse alkaisi jo olla sitä keräysluvan vaativaa. Se, että tilinumero on näkyvillä, ei ole keräys ja se on sallittua, mutta tilinumeron jakaminen menee jo herkästi keräyksen puolelle. Vaikka tarkoitus on varmasti hyvä, olkaa vähän varovaisia sen suhteen.

Ah, eipä tullut mieleenkään tuollainen, täysin ulkopuolisena ei oo tullut edes luettua palvelun sääntöjä, törmäsin vaan tilinumeroon sivuja selaillessa :/ Mitenhän tarkkaan tuo mesenaatti sitten noita sääntöjä valvoo? Tai jakaa sanktioita? 

Vierailija
333/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Kannattaa pitää mielessä.

Vierailija
334/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko 1000 mesenaattia ja 40000€ tämän viikonlopun aikana? Mitä veikkaatte? 🤔

Vierailija
335/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin suoraan tilille, kun surffasin kissatalon kotisivuilla. Onko se nyt sit jotenkin väärä tapa?

Vierailija
336/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä nyt  40 000 saadaan viikonloppuna täyteen, kohta jo 39 000 kasassa :)

Vierailija
337/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko jollain toi sivu nyt? Mulla toimii aina välillä, välillä taas vaan lataa.. Nyt ei toimi millään selaimella, ei ole adblockia eikä virusturva estä sivulle menoa.

Vierailija
338/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin suoraan tilille, kun surffasin kissatalon kotisivuilla. Onko se nyt sit jotenkin väärä tapa?

Ei kai? Miksi olis? 

Vierailija
339/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko jollain toi sivu nyt? Mulla toimii aina välillä, välillä taas vaan lataa.. Nyt ei toimi millään selaimella, ei ole adblockia eikä virusturva estä sivulle menoa.

Hyvin toimii. Ainakin kun menee suoraan tän linkin kautta: https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

Vierailija
340/1614 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii. Chromella käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi