Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Voisiko sinne Vaasan kissatalon fb-sivuilla laittaa videon, joka mesenaatin sivuilla? Ihmiset ei usein jaksa lukea pitkiä tekstejä ja videossa oli tuotu asia esiin tiiviissä paketissa + videolla pystyy vetoamaan tunteisiin paremmin.
Kerrankin hyötyä palstailusta! Lahjoitus tehty, kiitos vinkistä 😊
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sinne Vaasan kissatalon fb-sivuilla laittaa videon, joka mesenaatin sivuilla? Ihmiset ei usein jaksa lukea pitkiä tekstejä ja videossa oli tuotu asia esiin tiiviissä paketissa + videolla pystyy vetoamaan tunteisiin paremmin.
Hyvä idea. Videolla näkyy kyllä hyvin se, kuinka surkeassa kunnossa talo on ja kuinka tilat siellä eivät riitä likimainkaan kaikkien tavaroiden säilytykseen, kissojen asumisesta nyt puhumattakaan. Voisi kannustaa uusia lahjoittajia osallistumaan kampanjaan, kun näkee omin silmin, millainen tikittävä aikapommi talo on.
Ihan mielenkiinnosta, näkyyköhän toista kertaa mesenoiva tuossa menesaattien lukumäärä kohdassa yhtenä vai kahtena henkilönä? Anteliaasti on kyllä rahoitettu, kun potin jakaa mesenaattien määrällä, tulos on n. 45 €.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, näkyyköhän toista kertaa mesenoiva tuossa menesaattien lukumäärä kohdassa yhtenä vai kahtena henkilönä? Anteliaasti on kyllä rahoitettu, kun potin jakaa mesenaattien määrällä, tulos on n. 45 €.
Samaa mietin. Pitää kokeilla lahjoittaa toisenkin kerran ja kattoa päivittyykö siihen :D Laitan seuraavasta tilistä lisää ja sanon miehellekkin että laittaa!
sivusto ei vieläkään mulla toimi, ei pääse lahjoittamaan. toimiiko muilla? etusivu toimii mutta ei lataa yksittäisiä kampanjoita
Vierailija kirjoitti:
sivusto ei vieläkään mulla toimi, ei pääse lahjoittamaan. toimiiko muilla? etusivu toimii mutta ei lataa yksittäisiä kampanjoita
Mene tämän ketjun ensimmäiseltä sivulta löytyvän linkin kautta, minulla ainakin toimii sitä reittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tämän ketjun ensimmäiseltä sivulta löytyvän linkin kautta, minulla ainakin toimii sitä reittiä.
Toimii myös minulla. Sivusto hidastelee yllättävän usein silloin, jos pääsivun kautta yrittää päästä yksittäisten kampanjoiden sivuille. Pitää kokeilla googlella, löytyisikö sitä kautta suora linkki kissatalokampanjan sivulle. Linkin osoite on sen verran monimutkainen, että ainakin minun pitäisi tatuoida se kämmenselkääni, jotta se pysyisi muistissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy kolme ekaa laatikkoa oikein väreineen päivineen., alla vaan loading... no hö
Puhelimella toimii mesenaatti ainakin
Jos mesenaatti ei toimi eri selaimillakaan, ei edes IE:llä, kannatta kokeilla ottaa adblock pois käytöstä sillä sivustolla. Virustorjunta voi myös estää sen näkymisen, eli sivusto pitäisi kertoa turvalliseksi virustorjunnalle.
Käykää uppailees niitä vanhoja aloituksianne facebookissa! Nyt kun on viikonloppu, niin monilla ihmisillä on enemmän aikaa perehtyä asiaan! :)
Nyt ollaan 70000 euron tahdissa, jos lasketaan päivää kohti. Selkeä piikki oli Iltalehden jutun aikaan, joten saa nähdä, pitääkö tahti. Vähän hiljaisempaa nyt ollut tänään. Mutta sitten on varmaan niitä, jotka lahjoittavat suoraankin.
Joku kysyi paljonko tuollaisilla myyjäisillä voi saada. Eihän niillä vaivaan nähden ihmeitä saa ja riippu paljon, miten paljon ihmiset lahjoittavat myytävää. Kissatalolla on myös pieni määrä sellaisiakin, lähinnä kissa-aiheisia, tuotteita, jotka on käsittääkseni hankittu myyntiä varten. Lonkalta heitetty arvioni on, että pääsee viiteen sataan, se on jo tosi hyvä tulos. Tonni on jo suorastaan huippu, mutta sitten pitäisi olla paljon kävijöitä ja paljon myytävää.
Iltasanomiin nyt juttuvinkkiä! Olis hyvä jos hekin tekis jutun!! Tulis taas lahjoituspiikki
Hei, ihan loistava summa jo kasassa <3
Ite en voinut lahjoittaa kuin pikkusumman, mutta ne pienet purot.
Vaasan kaupunki kyllä voisi vähän hävetä ja tulla vastaan..
37 005 euroa. Niin niitä rajapyykkejä vaan menee rikki :)