Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
361/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa 100€, mutta luettuani tarkemmin Vantaan kissatalon historiasta, en laittanutkaan. En todellakaan aio kustantaa ns. eläintenhoitajien omia ostoksia ja hankintoja!

Tässä on kyseessä Vaasan kissatalo, ei Vantaa.

Vierailija
362/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti Demissa käyneensä kysymässä vapaaehtoistoiminnasta ja saaneensa nuivan vastaanoton. Itse en viitsi teinien palstalle tehdä tunnuksia, mutta jos jollain on, saatte kopioida tämän sinne:

Jos on käynyt päiväsaikaan, on paikalla saattanut olla työkkärin kautta työllistetty harjoittelija tai vastaava työkokeilija. Nämä eivät välttämättä tiedä tai ole kiinnostuneita vapaaehtoistoiminnasta ja saattaa olla raskas työpäivä takana. Vapaaehtoistöistä kannattaa mennä kysymään avointen ovien aikaan, siellä pöydän ääressä yleensä istuu aktiiveja, jotka osaavat neuvoa eteenpäin. Tai jos näet vaikka jonkun kissanhiekkalapio kourassa tai antamassa ruokaa, nämä ovat vapaaehtoisia, joilta voi kysyä. Päiväsaikaan vapaaehtoisia on paikalla vain satunnaisesti, joten kysy mieluummin avointen ovien aikaan ja juuri niiltä, jotka hommia tekevät. Ole myös valmis likaiseen, raskaaseen ja haisevaan työhön ja jäykkäkouristusrokotus pitäisi olla voimassa. Itse olen käynyt talolla monta kertaa saamatta naarmuakaan, mutta olen nähnyt kun joku muu menee liian lähelle kissaa, joka ei tykkää paijaamisesta ja saa kynnestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vaasan kissatalon sivuilla on tietoa halukkaille vapaaehtoisille, itse varmaan laittaisin mailia tuonne info(a)vaasankissatalo.fi ja yrittäisin sitä kautta sopia tapaamisen jonkun sellaisen kanssa joka näistä vapaaehtoisjutuista heillä tietää tai vastaa? Todennäköisesti kysyjä on lähestynyt sellaista jolla ei ole ollut asiasta tietoa.

Vierailija
364/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun autatte kissataloa! :)

Olen kertonut keräyksestä useille tutuille, koska kissojen hyvinvointi on tärkeää.

En ymmärrä ihmisiä, jotka hylkäävät eläimen kadulle.

Vierailija
365/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun autatte kissataloa! :)

Olen kertonut keräyksestä useille tutuille, koska kissojen hyvinvointi on tärkeää.

En ymmärrä ihmisiä, jotka hylkäävät eläimen kadulle.

En minäkään. Totuus on että jos ihmiset toimisivat edes jotenkin vastuullisesti lemmikkiensä suhteen, ei tällaisia kissataloja tarvittaisi. Mutta nähtävästi löyhämoraalista porukkaa löytyy tästäkin maasta valitettavan paljon.

Vierailija
366/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria ei ikinä kohdeltaisi samalla tavalla kuin kissoja. Siitä nousisi äläkkä.

Vierailija
367/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa laitettu:)

Vierailija
368/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taitaa 40 000 tulla täyteen! Voi että miten iloinen oon kissojen ja näiden vapaaehtoistenkin puolesta :)

Vierailija
369/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelastan voitettuani tänään 90 miljoonaa.

No niin, rahoja tiskiin nyt!😬

Vierailija
370/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaisia talot Vaasassa oikein ovat, jos jo jollain sadallatonnilla saa kissataloksi sopivan kiinteistön jostain keskustan lähistöltä? Tai oletan, että talon pitäisi olla aika iso eikä mikään kolmio.

Vierailija
371/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita jonkun verran. Esim

https://kokeile.etuovi.com/kohde/9532358

(En ole vaasalainen, muistelen että asevelikylä on aika keskustaa?)

Vierailija
372/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelastan voitettuani tänään 90 miljoonaa.

No niin, rahoja tiskiin nyt!😬

Joo, miljoonat meille tai saat viisipiikkisestä!

T. Vaasan kissatalon asukit

Vierailija
373/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tarkeaa toimintaa teilta arvon leidit. :) Olkaa ylpeita saavutuksestanne!

Vierailija
374/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa myynti-ilmoituksessa mainitaan, että keskustan palvelut 2-3 kilometrin päässä. Eli yhtä pitkä matka kuin Palosaareltakin, missä nykyinen kissatalo sijaitsee.

Vierailija
375/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa myynti-ilmoituksessa mainitaan, että keskustan palvelut 2-3 kilometrin päässä. Eli yhtä pitkä matka kuin Palosaareltakin, missä nykyinen kissatalo sijaitsee.

joo, tosin tuossa on öljylämmitys mikä on kallis ja vaikea vaihtoehto. Mutta tosiaan hinnat ei ole mitään huimaavia Vaasassa.

Vierailija
376/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kamppiksen alussa 50e, ensi viikolla liikenee vielä satanen.

Vierailija
377/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ei puutu 40t:sta!! Ehkä tänään jo 😍

Vierailija
378/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mau

Vierailija
379/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi, Monni, Viiru, Nipsu ja Mörri on kivoja nimiä kissoille😊

Vierailija
380/1614 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon nykyisen kissatalon kuvia ja aivan kauheassa kunnossa kyllä. Kissat ja vapaaehtoiset ansaitsevat parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä