Miten pääsit tänään työpaikalle? Vai pääsitkö ollenkaan?
Kommentit (128)
Ajoin Audin pois lämpimästä tallista ja ajelin työpaikalle. Työmatka kesti saman 15min kuin ennenkin.
Teetkö yleensä mitään järkevää siellä, edes perjantaina?
- Soittelet pilapuheluita ja itket kun miesasiakas ei rakastakkaan sinua, (olethan tarjonnut itseäsi lounaspaikan ulkopuolelta, tarjonnut lapsia, kuolannut mediassa, seuraillut, jne.),
- Onhan tuo päällä,
- Kiire, on asioita pyöriteltävänäkö,
Teetkö yleensä mitään järkevää siellä, edes perjantaina?
- Soittelet pilapuheluita ja itket kun miesasiakas ei rakastakkaan sinua, (olethan tarjonnut itseäsi lounaspaikan ulkopuolelta, tarjonnut lapsia, kuolannut mediassa, seuraillut, jne.),
- Onhan tuo päällä,
- Kiire, on asioita pyöriteltävänäkö,
Kysymys ei varsinaisesti kosketa minua, koska en asu pk-seudulla. Mutta asun täällä pohjoisemmassa maalla ja kuljen joka päivä vuoden ympäri 10km matkan/suunta pyörällä töihin. Ei ole vielä varaa ostaa autoa, mutta olen jo hyvin säästänyt ja pian koittaa se päivä, kun ostan auton, jolloin työmatka taittuu nopeammin. Mutta hyvää liikuntaahan tämä pyöräily on. Kovimmilla pakkasilla menen taksilla, mutta eipä viitsi sitäkään harrastaa usein, kun maksaa.
En tänäänkään päässyt työpaikalle. Sähköpostiin tupsahti hylsy taas yhdestä työnhausta :(
Vierailija kirjoitti:
Miten lakko vaikutti työaamuusi?
Ei mitenkään koska kuljen omalla autolla.
Omalla autolla tulin, kuten kaikki työkaverinikin, paitsi yksi, joka tuli toisen kyydillä ja toinen joka tuli kävellen. Rakennusalalla ollaan ja päätettiin koko porukka olla tänään rikkureita. Me rakennetaan teille tänäänkin parempaa Suomea!
Sain palkallisen vapaapäivän :) en valita.
En olis kyllä mitenkään päässyt töihin.
Menin autollani töihin asmuneljäksi, olen bussikuski. Päivä oli hiljainen, monella kai etäpäivä. Meidän talosta oli enemmistö töissä, itse sai valita, tuleeko vaiko ei. Minä ja moni muu halusi tulla töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raahauduin kotona työhuoneeseeni joka 9 metrin päässä makuuhuoneestani. Etäpäivä siis.
Siis mittasit ihan, että on tasan 9 metriä?
No niin tämä ranteessani oleva Apple Watch minulle kertoi :)
Norppana kirjoitti:
Nousin ylös, kävelin pari metriä ja otin vauvan syliin.
Minne veit hoitoon, kun lähdit töihin?
Kävelin. 8km/suunta. Reipas ulkoilusää.
Vierailija kirjoitti:
Omalla autolla tulin, kuten kaikki työkaverinikin, paitsi yksi, joka tuli toisen kyydillä ja toinen joka tuli kävellen. Rakennusalalla ollaan ja päätettiin koko porukka olla tänään rikkureita. Me rakennetaan teille tänäänkin parempaa Suomea!
Jaa, tekö ne olittekin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3089161/ei-nayta-lakko-pitavan?changed=…
Ei juuri vaikuttanut, vähän tuli myöhempään kun bussivuoroja oli karsittu enkä viitsinyt tosi aikaiseenkaan tulla, bussi oli ihan täysi mutta mun pysäkillä mahtui vielä istumaan, matkassa kesti n.20min kauemmin koska tiet järkyttävässä kunnossa. Ei mitään kauhena ihmeellistä. Iltapäivälläkin pitäis mennä jo useampi vuoro.
No en mennt motarinvartta kävelemään 35km suuntansa. Taxilla olisin jäänyt pahasti miinukselle. Joten kotona.
Mies vei autolla, muuten olisin mennyt bussilla.
Oma auto odotti lämpimässä tallissa, hyppy rattiin heti kun aamupalalta kerkesin ja menoksi... ihan normaali n.50km ajomatka töihin omalla n.35min. Yleiselläkin pääsee 3,5km päähän, tosin aikaa menisi vastaavaan matkaan 95min... +kävely pysäkiltä työpaikalle. Tosin suomen verotus ja kalliit hinnat (bensa/vakuutukset/käyttömaksut/huollot/pääomakulut/ ym.ym.) tekee sen, että työssäkäynti on oikeastaan enää harrastus, ei tästä juuri käteen rahaa jää.
Vierailija kirjoitti:
Tulin autolla. Lähdin kotoa klo 5.30, hyvin ehti ennen ruuhkia.
Ei ollut ruuhkia! Olin tosi hämmästynyt. Normaalisti kasin aikaan on ruuhkia, mutta tänä aamuna kadut puolityhjiä. Ilmeisesti moni pitää etäpäivää tms.
Kävelin (8 km).