Senaatintorille kaikki demokratian puolustajat tänään!
Aamupala syöty ja nyt valmistaudutaan kohti Senaatintoria. Nyt on äärimmäisen tärkeää, että menemme yhtenä joukkona kertomaan, mit mieltä olemme hallituksesta, jonka ministerit eivät edes uskalla eivätkä osaa puolustaa päätöksiään!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Saaks siellä ilmasta kaliaa?
En usko. Mutta kuulin huhua, että siellä jaetaan ilmaisia muoviämpäreitä.
Toivottavasti saatte kaikki kenkää.
Ja toivottavasti kukaan ei kuole tuolla surkeasti hoidetussa liikenteessä. Mutta saittehan te SAK:n uunot yhden ryyppypäivän lisää!
(Spoileri: Tällä lakolla on tekemistä hallituksen päätöksen kanssa vain se, että SAK:n munat ovat surkastuneet puoleen. Nyt löydettiin tällainen mukava porsaanreikä kuin "poliittinen" lakko, joka tulee vaikuttamaan monen tulevaisuuden työllisyyteen. Negatiivisesti.)
Demokratian puolesta?!!!!
Että on ihan sama mitä hallitus ja eduskunta päättää, niin punikit saavat viime kädessä päättää tarviiko sovittuja asioita noudattaa vai ei.
Mielenkiintoinen näkemys demokratiasta.
SAK:n runkkusessiolle?
EI kiitos. En todellakaan halua näyttäytyä muiden uunojen seassa lumipaskassa, jota kukaan ei nyt hoida.
Vierailija kirjoitti:
Torilla tavataan!!!!
Se että käyttää jotain jeesuksen aikaista jääkiekkolainausta kertoo jo aika paljon tämän poppoon ymmärryksestä.
Onnea vaan. Ens kesänä voi tulla tiukat paikat. Ja aktiivimalli on edelleen voimassa.
Siis, luuleeko joku uuno ihan oikeasti että tällä on jotain tekemistä aktiivimallin kanssa?! :D Tämä on vain SAK:n röyhistelyä, ei mitään muuta.
Ei tämä mitään demokratiaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Että on ihan sama mitä hallitus ja eduskunta päättää, niin punikit saavat viime kädessä päättää tarviiko sovittuja asioita noudattaa vai ei.
Minä olen työtön, en siis lakossa. Olen myös kannattanut eduskunnan oikeutta tehdä päätökset aina siihen asti, kun meillä oli vielä hallituksia, jotka valmistelivat lakinsa huolella, kuuntelivat asiantuntijoita, kävivät keskustelua ja uskalsivat myös puolustaa päätöksiään julkisesti, eivätkä yrittäneet vaientaa vastustajia.
Kiva. Tää poppoo rankaisee nyt yrittäjiä, joilla ei ole mitään tekemistä tämän aktiivimallin kanssa. Ei tämä hallitusta satuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön, en siis lakossa. Olen myös kannattanut eduskunnan oikeutta tehdä päätökset aina siihen asti, kun meillä oli vielä hallituksia, jotka valmistelivat lakinsa huolella, kuuntelivat asiantuntijoita, kävivät keskustelua ja uskalsivat myös puolustaa päätöksiään julkisesti, eivätkä yrittäneet vaientaa vastustajia.
Niin, aktiivimalli on ay-punikkien käsialaa. Olisi kannattanut hallituksen tehdä ihan itse.
kokkaritrolli löysi taas paikalle panikoimaan. Jo viisi viestiä, kiirettä pitää.
Hyvää ja turvallista matkaa, ap, en pääse sinne, mutta olen hengessä mukana kuten miljoona muuta. Olette hienoja ihmisiä!!!! KIITOS!!!!! ♥
Vierailija kirjoitti:
Siis, luuleeko joku uuno ihan oikeasti että tällä on jotain tekemistä aktiivimallin kanssa?! :D Tämä on vain SAK:n röyhistelyä, ei mitään muuta.
No kaikki, jotka minä tunnen ovat kyllä menossa aktiivimallia vastustamaan, eikä meillä ole erityisempiä sympatioita demareita tai SAK:ta kohtaan. Sattuvat vain nekin kerrankin olemaan oikealla puolella.
Ai niin, oletko Juha? Juu, koita uskoa vain, kyllä kyse on aktiivimallilain vastustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Tää poppoo rankaisee nyt yrittäjiä, joilla ei ole mitään tekemistä tämän aktiivimallin kanssa. Ei tämä hallitusta satuta.
Meehän trolli muualle ja anna ihmisten keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, lisäksi nämä yrittäjät ovat vielä kaiken lisäksi niitä, jotka ovat luoneet monelle työpaikan.
Hieno päivä, KAVERIA EI JÄTETÄ!!! Työtönkin on ihminen.
kunnon suomalaiset puolustaa oikeudenmukaisuutta ja ihmisarvoa.
Vielä epäröiville sanon: Tulkaa mukaan. Voin taata, että tänään kannattaa olla paikalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki, jotka minä tunnen ovat kyllä menossa aktiivimallia vastustamaan, eikä meillä ole erityisempiä sympatioita demareita tai SAK:ta kohtaan. Sattuvat vain nekin kerrankin olemaan oikealla puolella.
Ai niin, oletko Juha? Juu, koita uskoa vain, kyllä kyse on aktiivimallilain vastustamisesta.
Kommenttisi kertoo naiviudestasi. Kuvittelet meneväsi aktiivimallia vastustamaan. Todellisuudessa menet rankaisemaan yrittäjiä ja antamaan SAK:n porhoille peukkua.
Mukava leuto sää. Kaikki mukaan!