Miten pääsit tänään työpaikalle? Vai pääsitkö ollenkaan?
Kommentit (128)
Kävelin noin 20 askelta. Makkarista keittiön kautta työhuoneeseen.
Raahauduin kotona työhuoneeseeni joka 9 metrin päässä makuuhuoneestani. Etäpäivä siis.
Vierailija kirjoitti:
Raahauduin kotona työhuoneeseeni joka 9 metrin päässä makuuhuoneestani. Etäpäivä siis.
Siis mittasit ihan, että on tasan 9 metriä?
Polkupyörällä niin kuin joka aamu. Matkaa reilu 10km
Autolla. Ei vaikuttanut mitenkään.
Autolla. Ei tässä maassa voi elää ilman sitä, jos on aikuinen, itsenäinen ihminen. Autottomuus on keskustan rikkaiden kakaroiden fantasiaa, jolla ei minkäänlaista todellisuuspohjaa.
Kävelin, vaikka olen laiska ja avuton helsinkiläinen.
Pidän etätyöpäivän, kuten noin 70 % muista firmamme työntekijöistä.
Tulin autolla. Lähdin kotoa klo 5.30, hyvin ehti ennen ruuhkia.
Pidän vapaapäivän. Olisin päässyt autollakin, mutta ei jaksa. Jatkan kohta unia taas.
Kävelen pari kilometriä junalle. Lähden vähän aikaisemmin mutta niin piti eilenkin kun ei lumen takia bussit kulkenut ajallaan.
Ajattelin pyöräillä kuten joka aamu, mutta jäinkin etätöihin koska toimistolla ei ole ketään muutakaan.
Työkaverin kyydillä pääsin. Muuten olisin joutunut kävelemään. (8 km matka/suunta)
Kipeenä olen kotona, ollut koko viikon.
Lapsia pn pakko silti roudailla kouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Autolla. Ei tässä maassa voi elää ilman sitä, jos on aikuinen, itsenäinen ihminen. Autottomuus on keskustan rikkaiden kakaroiden fantasiaa, jolla ei minkäänlaista todellisuuspohjaa.
Minun alallani autoilu nähdään idioottien hommana. Autoilija joutuu käyttämään aikaa työpaikalle siirtymiseen. Jokainen meistä aloittaa työt ja työajan julkisissa kulkiessamme. Eli työaika 9-16 sisältää dösässä/sporassa/metrossa tehdyn työajan.
5 km matkan kuljin kävellen/juosten läpi hankien ja nietosten... Enkä edes liioittele, koska tulin niin aikaisin ettei aura-autot olleet ehtineet hommiinsa. Huh huh.
Autolla hurautin työpaikan parkkihalliin. Olin jos seiskan jälkeen, ei ollut ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun alallani autoilu nähdään idioottien hommana. Autoilija joutuu käyttämään aikaa työpaikalle siirtymiseen. Jokainen meistä aloittaa työt ja työajan julkisissa kulkiessamme. Eli työaika 9-16 sisältää dösässä/sporassa/metrossa tehdyn työajan.
Ehkä mä sairaanhoitajanakin voisin aloittaa jo sporassa. Katsoisin vaikka kaikkien korvat ja kuuntelisin rytmin?
Bussissa istun mutta en Suomessa.
Ei vaikuta mitenkään. Teen joka päivä töitä kotona.