Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka arvostaa synnyttänyttä naista?

Vierailija
01.02.2018 |

Arvostetaanko äitejä enemmän kuin lapsettomia ja onko siitä naiselle mitään henkilökohtaista hyötyä että on suostunut synnyttämään?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais arvostaa, vai olisko parempi ettei kukaan tekis lapsia ja suomalaiset kuolis sukupuuttoon?

Vierailija
42/45 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ainakin synnyttäneen naisen mies arvostaa sitä, että nainen suostui moiseen koitokseen jotta saadaan jälkikasvua.

Itse ainakin arvostaisin!

Eipä muiden kyllä tarvitsekaan.

Äitiys itsessään on sitten toinen juttu...

t. vela

Vierailija
44/45 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitejä niin kovin arvostetaan, miksi mies on perheen pää ja suvut kuuluvat miehille? Onhan se hauskaa leikkiä tärkeää mutta käytännössä se ei näy mitenkään. Miksi mies ei näytä arvostusta naiselle liittymällä naisen sukuun?

Vierailija
45/45 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on täysin merkityksetöntä onko nainen/mies onnistunut saamaan biologisia lapsia vai ei. Arvostan ihmistä sen perusteella mitä on tehnyt elämällään.

Niin, mutta sen jälkeen kun on hankkinut lapsia, ei voi enää tehdä elämällään mitään. On siis toivottavaa, että on tehnyt jotain elämällään ennen niitä lapsia.

Miksi ei muka voi lasten hankkimisen jälkeen tehdä mitään elämälleen? Meillä on kaksi lasta, mies duunari, jolle riittää että on työ josta saa vähän rahaa. Itse olen enemmän urakeskeinen. Meillä mies yleensä hoitaa lasten sairastumiset, päikystä haut yms. Ja näin olen itse pystynyt luomaan sitä uraa. Ja siitä huolimatta minulla on kaksi täysjärkistä alakoululaista. Joiden kanssa minulla on hyvinkin lämpimät välit. En ehkä ole aina iltapäivästä kotona, mutta iltaisin luen aina iltasadun lapsille. Se on meidän hetki. Minun uuden työpaikan takia, olen jopa melkein kaksi kuukautta asunut yksin uudella paikkakunnalla. Ja kotiin tulin vain viikonlopuksi. Hyvin mies hoiti tuon ajan sen normaalin arjen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi