Seta paheksuu Putouksen muunsukupuolisuus-sketsiä
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005548252.html
Onhan se aika ironista, että panda suuttuu siitä, kun sketsissä puhutaan apinasta. :)
Kommentit (93)
Mun mielestä toi sketsi oli todella lapsellinen, kuten putouksen muutkin pieru- ja alapääsketsit. Sekin sketsi junnasi vaan paikallaan. Miksei kukaan kiinnitä siihen huomiota, että lapset katsovat tällaista ohjelmaa? Eikö huumoria saada oikeasti mistään muusta?
Ihmetyttää lukea niitä twiittejä, joissa ihmiset kirjoittavat "täällä nauretaan vedet silmillä" yms. Voisiko joku twiittaaja kertoa, että mikä niissä oikein naurattaa?
Ihmisellä on kaksi sukupuolta. Mies ja nainen. Kaikki muu on aivovammaa.
Exit only and god does not excist kirjoitti:
Mitä se sua kiinnostaa, millaisena joku kokee itsensä? Sillä ei ole mitään merkitystä sun elämällesi, miten joku toinen kokee itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kiinnostaa, millaisena joku kokee itsensä? Sillä ei ole mitään merkitystä sun elämällesi, miten joku toinen kokee itsensä?
Nainen jolal on penis on kiihottavinta mitä tiedän.
M22
Voi nyt saatana...
Minä kyllä puolustan sukupuolivähemmistöjä, mutta mulla on myös huumorintajua.
Just tollaisten tosikkojen takia näitä sketsejä tehdään!
Olen samaa mieltä, ei pitäisi lyödä lyötyä. Jos lukee koko jutun niin voi huomata, että Lampinen perustelee asiansa hyvin ja sanoo itsekin, ettei ole mikään huumoripoliisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt saatana...
Just tollaisten tosikkojen takia näitä sketsejä tehdään!
Jos puolustaisit vähemmistöjä oikeasti, ymmärtäisit, että vähemmistön pilkalle perustuva huumori on juuri sitä, miltä vähemmistöjä pitäisi puolustaa. On helppo sanoa ettei tästä saa loukkaantua, jos ei ole itse joutunut kokemaan vähättelyä "taisteluhelikopterina" ja niin edelleen.
Mutta jos tällaiset vanhat vitsit naurattavat niin mikäs siinä. Itse tykkään oivaltavasta huumorista, joka ei perustu ennalta-arvattavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kiinnostakaan. Minun puolestani saavat kokea itsensä vaikka kärrynpyöriksi. Sukupuolia on silti kaksi. Ei sukupuoli ole kokemus.
Kyllä se näköään kiinnostaa, kun olet noin vahvasti tuomitsemassa ja lyömässä lyötyjä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005548252.html
Onhan se aika ironista, että panda suuttuu siitä, kun sketsissä puhutaan apinasta. :)
Miksi pilkkaat nimeä? Kunnon alakoulumeininkiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua kiinnostakaan tulinpahan vain sanoneeni oikeutetun ja vapaan sanan..
Jep, ja tää on varmaan syy miksi demokratia ei aina toimi...
Me toosta saisi vitsin. Huonosti käyttäyvästä maahanmuuttajasta ja vieläpä maahanmuuttajalapsesta, sen lisäksi oikeaa materiaalia löytyisi ja media näkyvyys olisi taattu. Putouksessa en ehtinyt huomaamaan yhtään vitsiä, kun mainostauoilla käänsin sen, oli vaan jotain iän ikuista cheek ölinää enkä halunnut palata katsomaan, mitä muuta onnetonta toistamista siellä harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt saatana...
Just tollaisten tosikkojen takia näitä sketsejä tehdään!Jos puolustaisit vähemmistöjä oikeasti, ymmärtäisit, että vähemmistön pilkalle perustuva huumori on juuri sitä, miltä vähemmistöjä pitäisi puolustaa. On helppo sanoa ettei tästä saa loukkaantua, jos ei ole itse joutunut kokemaan vähättelyä "taisteluhelikopterina" ja niin edelleen.
Mutta jos tällaiset vanhat vitsit naurattavat niin mikäs siinä. Itse tykkään oivaltavasta huumorista, joka ei perustu ennalta-arvattavuuteen.
Just näin.
.... ja vaikka ei edes puolustaisi vähemmistöjä, niin mikä ihme tossakin sketsissä oli "huumorintajua"?
No onpa herkkähipiäistä porukkaa! Viimevuonna putoushahmona Matti V ja tänävuonna Nalle W , eivätkä kumpikaan hlöt tai muu porukka pahoittanut mieltään , ainakaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi sketsi oli todella lapsellinen, kuten putouksen muutkin pieru- ja alapääsketsit. Sekin sketsi junnasi vaan paikallaan. Miksei kukaan kiinnitä siihen huomiota, että lapset katsovat tällaista ohjelmaa? Eikö huumoria saada oikeasti mistään muusta?
Ihmetyttää lukea niitä twiittejä, joissa ihmiset kirjoittavat "täällä nauretaan vedet silmillä" yms. Voisiko joku twiittaaja kertoa, että mikä niissä oikein naurattaa?
Jos sinusta ohjelmassa ei ole mitään hauskaa, miksi katsot? Siis valaiskaa nyt joku minua tässä asiassa. Täällä on paljon keskusteluja eri ohjelmista ja aina joku ilmaantuu kertomaan kuinka hölmö kyseinen ohjelma on ja silti on perillä kaikesta mitä siinä tapahtuu. Se on hyvä, mutta ei kehtaa myöntää tykkäävänsä vai katsoo sitä vain ärsyyntyäkseen? Vai mikä syy tähän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratia ei ole sitä, että sinä saat oman mielesi mukaan tahtosi läpi. Se on diktatuuria. Demokratia toimii, vaikka joku, esim sinä, olet asiasta eri mieltä. Siksi se on demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratia ei ole sitä, että sinä saat oman mielesi mukaan tahtosi läpi. Se on diktatuuria. Demokratia toimii, vaikka joku, esim sinä, olet asiasta eri mieltä. Siksi se on demokratiaa.
Itse asiassa toimiva demokratia edellyttää tasa-arvoa, koska muulloin kaikkien sana ja ääni eivät ole samanarvoiset. Syrjimällä näkyvästi tiettyjä väestönosia takaat osaltasi, että demokratia Suomessakin toimii taas sen verran paskemmin.
Minusta shemalet on ihan hottiksia.
-Heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta ohjelmassa ei ole mitään hauskaa, miksi katsot? Siis valaiskaa nyt joku minua tässä asiassa. Täällä on paljon keskusteluja eri ohjelmista ja aina joku ilmaantuu kertomaan kuinka hölmö kyseinen ohjelma on ja silti on perillä kaikesta mitä siinä tapahtuu. Se on hyvä, mutta ei kehtaa myöntää tykkäävänsä vai katsoo sitä vain ärsyyntyäkseen? Vai mikä syy tähän on?
Ihminen on tyhmä. Mä katson sitä just ton viimisen "katsoo sitä vain ärsyyntyäkseen" -takia. Ehkä haluan antaa mahdollisuuden, että sieltä tulisi hyvä ja hauska sketsi? (niinkuin se silloin joskus ihan aluksi olikin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratia on tasa-arvoa, ei minkään väestöryhmän syrjimistä. Sinä pidät omaa ääntäsi tärkeämpänä kuin vähemmistöjen ääntä.
Kenenkään muun kokemukset omasta sukupuolestaan eivät ole sinun mielipiteitäsi.
Kyllä nyt Touko pahoittaa mielensä.