Voisitko seurustella alle 70kg miehen kanssa?
Kommentit (35)
Mun mies on tuon 170cm ja painaa alle 60kg. Mutta hänellä ei kropan imeytymissysteemi olekaan ihan kunnossa. Ei ole missään vaiheessa alkanut lihoa, niinkuin yleensä lihotaan. Ei se mies siitä ole rikki mennyt vaikka minä 70-80kg naisihminen hänen päällään toisinaan olenkin. ;-)
N42
Helposti, kunhan olisi kuitenkin jäntevä ja lihastakin olisi. Sellainen narkkarinlaiha olemus ei viehätä yhtään. Itse olen urheilullinen ja lihastakin löytyy, samaa toivoisin mieheltä.
En voisi seurustella itseäni laihemman kanssa. Olen itse 66 kg läski. N29
Jos miestä ei haittaisi se, että naisystävä on vain 2 senttiä lyhyempi ja painaa alle 10kg vähemmän niin mikä ettei.
Miksen voisi? Ennemmin epäröisin, jos 170cm pitkä mies painaisi 100kg.
Voisin, pidän laihoista miehistä. Teini-iän poikaystävä oli 179 cm ja alle 60 kg ja muistutti jonkin verran nuorta David Bowieta.
Vierailija kirjoitti:
170 cm on ihan passeli pituus mielestäni, mutta kovasti hoikalta kuulostaa tuo 64 kg. Itsellä on jonkin verran massaa luiden ympärillä, niin tuntisin itseni varmasti vielä isommaksi noin hentoisen miehen vierellä. Eihän tuollaisen syliinkään uskaltaisi mennä, kun saisi pelätä, että toinen menee rikki :(
Mitäh? Oma poikaystäväni on 180 ja ehkä risat ja painaa suurin piirtein tuon 64kg, eikä kyllä ole mikään rikki menevä höyhen :DD
En voisi koska lihaksia minulla olisi enemmän reilusti kun sinulla ja en pidä kukkakepeistä miehistä.
T. Fitness-mimmi
Yök, aito mies painaa yli 80kg ja on ainakin 185cm pitkä. Tuo on anorektinen pikkupoika
Bruce Lee painoi 60 kiloa. En kutsuisi kukkakepiksi.
Mikä tämänkin avauksen tehtävä oikeasti on? Kerjätä ikäviä kommentteja ja kasvattaa katkeruutta ja naisvihaa? Mitä sitten, jos 9/10 palstanaisesta ei voisi, maailmassa on joka tapauksessa naisia, joille nuo mitat olisivat oikein passelit. En minäkään mene miesvaltaiselle palstalle kyselemään, voisiko joku random-tyyppi seurustella 160/87 kokoisen naisen kanssa, koska paha mielihän niistä vastauksista vain tulisi. Ja kuitenkin livenä olen löytänyt miehen, jolle kokoni ei ole ollenkaan ongelma.
en voisi, sillä laihat miehet ja heidän jalkansa näyttää ällöttäviltä
Olen aina ihastunut nallekarhuihin ja kevyet luisevat miehet eivät nappaa yhtään. Tuskinpa kuitenkaan olen muutenkaan sinun makuusi, joten tällä ei ole mitään väliä.
Mun mies 178 ja 64, kauniit lihaksikkaat pitkät jalat on hänellä. Muutenkin riski mies kokoisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 cm on ihan passeli pituus mielestäni, mutta kovasti hoikalta kuulostaa tuo 64 kg. Itsellä on jonkin verran massaa luiden ympärillä, niin tuntisin itseni varmasti vielä isommaksi noin hentoisen miehen vierellä. Eihän tuollaisen syliinkään uskaltaisi mennä, kun saisi pelätä, että toinen menee rikki :(
Mitäh? Oma poikaystäväni on 180 ja ehkä risat ja painaa suurin piirtein tuon 64kg, eikä kyllä ole mikään rikki menevä höyhen :DD
Sä voisit hyvin alkaa kutsumaan poikaystävääsi muikunruodoksi :)
Vierailija kirjoitti:
Yök, aito mies painaa yli 80kg ja on ainakin 185cm pitkä. Tuo on anorektinen pikkupoika
Miltä kuulostaa 177cm 86kg mies jolla v keho ja voimaa nostaa pitkä honkkeli pään päälle ja heittää lepikkoon imemään peukkua. Jos et nosta painoja niin ei sillä sun painolla ja pituudella ole väliä. Läskiä ne suomalaisen miehen kehot on jos niitä ei ole treenattu. Kaljalla ja sipsillä ei kasva kuin tisut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 178 ja 64, kauniit lihaksikkaat pitkät jalat on hänellä. Muutenkin riski mies kokoisekseen.
Sorry honey tuon painonen mies tuon pituisena on harvoin riski.
T:177cm 86kg 12% rasva
Voisin ja olen seurustellutkin. Mieluummin hoikka mies kuin ylipainoinen, joskin olen ylipainoisenkin kanssa seurustellut. Mutta itse olen urheilullinen ja mieluummin samat tavat jakava mies.