Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen häiritsevät piirteet, kommentteja?

Vierailija
03.03.2024 |

-puhe vähän epäselvää, voisi artikuloida paremmin

-joskus kun kerron jotain, vaikka että: minulla oli aiemmin koira ja sen hoitaminen oli raskasta. Hän vastaa: Niin oli joo.

Eihän tuo kommentti sovi tuohon yhtään! Ei noin voi vastata, et sinä tiedä oliko se raskasta etkä ollut tuolloin edes kuvioissa!

Voiko noista asioista sanoa hänelle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsii pelkästään täydellistä ja keskittyy koko ajan niihin kaikkiin pieniin merkityksettömiin virheisiin toisissa ihmisissä niin voiko koskaan sitä täydellistä edes löytää? Ja onko täydellisyyden etsijä itse täydellinen että on varaa valittaa kun ei löydä täydellistä itselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kahdesti treffeillä miehen kanssa, joka ei ollenkaan katsonut minua silmiin, ei edes kun minä puhuin hänelle tai hän puhui minulle, mikä häiritsi minua ihan hirveästi. Me käytiin siis kahdesti syömässä ja istuttiin vastakkain pöydän ääressä. Ja se mies olisi halunnut tavata vielä uudestaan. Ja myös se häiritsi minua, kun hän usein keskeytti minun puheeni, niin minulla jäi monta juttua kesken.

Vierailija
4/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun etsii pelkästään täydellistä ja keskittyy koko ajan niihin kaikkiin pieniin merkityksettömiin virheisiin toisissa ihmisissä niin voiko koskaan sitä täydellistä edes löytää? Ja onko täydellisyyden etsijä itse täydellinen että on varaa valittaa kun ei löydä täydellistä itselle?

Tai sitten ärsyttävien piirteiden huomioiminen voi olla merkki siitä, ettei ole itselleen sopivan ihmisen kanssa.

Vierailija
5/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sanoisin, että jos miehen kommunikointityyli tökkii jo nyt, niin kannattaa miettiä tapailun lopettamista. Hänkään ei luultavasti ole kovin innostunut sinusta. "Niin oli joo" kuulostaa puolihuolimattomasti heitetyltä kommentilta, sellaiselta, joka ehkä viestii siitä ettei hän jaksa hirveän tarkasti kuunnella juttujasi mutta yrittää esittää kuuntelevansa. Toki aina voit sanoa miehelle näistä sinua häiritsevistä seikoista mutta onko se loppujen lopuksi sen arvoista?

Vierailija
6/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ärsyttävien piirteiden huomioiminen voi olla merkki siitä, ettei ole itselleen sopivan ihmisen kanssa.

Eli vika on aina toisessa ja pidät itseäsi täydellisenä? Kai nyt olet kuitenkin niitä naisia jotka on sitä mieltä että naisesta ei saa etsiä virheitä ja nainen pitää hyväksyä semmoisena kuin on eikä naista saa vaatia muuttamaan itseään paremmaksi muita kohtaan?

Vierailija
7/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä kävin kahdesti treffeillä miehen kanssa, joka ei ollenkaan katsonut minua silmiin, ei edes kun minä puhuin hänelle tai hän puhui minulle, mikä häiritsi minua ihan hirveästi. Me käytiin siis kahdesti syömässä ja istuttiin vastakkain pöydän ääressä. Ja se mies olisi halunnut tavata vielä uudestaan. Ja myös se häiritsi minua, kun hän usein keskeytti minun puheeni, niin minulla jäi monta juttua kesken.

Ettet vain tapaillut minun eks-tapailumiestä?

Todella häiritsevää tuo silmiin katsomisen välttely.  Katse koko ajan ohi, jonnekin olkapääni taakse. Ei koskaan silmiin.

Puheen keskeytys kesken lauseen ja sitten se, että jos puhuin jostain mistä hän ei tiennyt, hän alkoi kohta esittää samaa asiaa uudelleen, omana keksintönään!

Vierailija
8/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vika on aina toisessa ja pidät itseäsi täydellisenä? Kai nyt olet kuitenkin niitä naisia jotka on sitä mieltä että naisesta ei saa etsiä virheitä ja nainen pitää hyväksyä semmoisena kuin on eikä naista saa vaatia muuttamaan itseään paremmaksi muita kohtaan?

Häh? Ei se, ettei ole parisuhdemielessä sopivia toisilleen nyt ihan tuota meinaa. Jos ei olla sopivia, niin ei sellaiseksi "muututa", etenkään sillä että alkaisi näytellä jotain muuta kuin mitä on.

Vierailija
9/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla kuulossa vikaa... Tai sitten sulla. PS. Lopeta tuon ihmeen tapailumies termin käyttö. Todella ärsyttävä nimike.

Vierailija
10/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää niin lopetat vain tapailun. Toki jos nuo asiat toki ovat miehen suurimmat viat niin aika mitättömiä ovat jos miettii millaisia ukkoja tuolla on tarjolla.

Vierailija
11/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa ei ole tarkoitus ruveta kouluttamaan toista ihmistä itselleen sopivaksi, vaan ideana on tarkkailla ja ottaa selvää, onko toinen ihminen sellainen, että hänen kanssaan synkkaa tai voiko hänen kanssaan muodostaa parisuhteen. Jos toisessa on sellaisia piirteitä, joita ei missään nimessä voi sietää, ei kannata jatkaa tapailua.

Toisaalta kukaan ei ole täydellinen, ja jos keskittyy liikaa pieniin, melko mitättömiin yksityiskohtiin, ei välttämättä koskaan löydä "tarpeeksi hyvää" kumppania. Keskity niihin oikeasti tärkeisiin asioihin (yhteiset arvot, perusluonteenpiirteet, samanlaiset tavoitteet/toiveet tulevaisuuden suhteen).

Vierailija
12/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei se, ettei ole parisuhdemielessä sopivia toisilleen nyt iha

Jokainen pystyy muuttumaan jos sitä haluaa. Kyllähän ihan jokainen nainenkin vaatii miehiä muuttumaan haluamakseen ja yksikään nainen ei hyväksy yhtäkään miestä sellaisena kuin on ilman että edes vähän vaatii miestä muuttumaan naisen haluamaan suuntaan niin miksi muka naiset ei kykenisi muuttumaan kun naiset sitä miehiltäkin vaatii?

Vierailija
13/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain unohda häntä ja jatka eteenpäin? Pikkumaista jäädä miettimään tuollaisia asioita, selvästi ette sovi yhteen.

Vierailija
14/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin sanoisin, että jos miehen kommunikointityyli tökkii jo nyt, niin kannattaa miettiä tapailun lopettamista. Hänkään ei luultavasti ole kovin innostunut sinusta. "Niin oli joo" kuulostaa puolihuolimattomasti heitetyltä kommentilta, sellaiselta, joka ehkä viestii siitä ettei hän jaksa hirveän tarkasti kuunnella juttujasi mutta yrittää esittää kuuntelevansa. Toki aina voit sanoa miehelle näistä sinua häiritsevistä seikoista mutta onko se loppujen lopuksi sen arvoista?

Tilanne on nyt se että mies on todella kiinnostunut minusta. Nytkin laittoi juuri viestiä. Pitkästä aikaa joku on oikeasti minusta kiinnostunut.

ap

Vierailija
15/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saattaa päästä jotakuinkin yhtä mitäänsanomaton lausahdus, jos mietin täysillä omia juttujani, enkä pysy täysin kärryillä, mistä toinen puhuu... 

Vierailija
16/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa saattaa päästä jotakuinkin yhtä mitäänsanomaton lausahdus, jos mietin täysillä omia juttujani, enkä pysy täysin kärryillä, mistä toinen puhuu... 

Tai vaihtoehtoisesti hän jännittää sun seurassa, eikä äkkipäätä keksi mitään järkevää sanottavaa. 

Vierailija
17/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviäkin piirteitä on vakavuudeltaan erilaisia. Onko nuo ap:n esittämät piirteet oikeasti deal breaker?

Vierailija
18/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Sekin kertoo jotain, jos ei edes tapailuvaiheessa jaksa toista kuunnella.

Vierailija
19/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sosiaalisesti hieman kömpelö.

Vierailija
20/31 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on nyt se että mies on todella kiinnostunut minusta. Nytkin laittoi juuri viestiä. Pitkästä aikaa joku on oikeasti minusta kiinnostunut.

ap

Suurempi kysymys taitaa olla, oletko sinä hänestä kiinnostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi