Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella alle 70kg miehen kanssa?

Vierailija
01.02.2018 |

Pituus 170cm ja paino 64kg

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli 185cm ja 65-73 kg. Hyvät hartiat, hyvä kroppa, mmmhh...

Vierailija
22/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssasi koska kysyt tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on vähän alipainoinen koska se indeksi on aina pituus ja paino suurinpiirtein samana.

Vierailija
24/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tähänkin keskusteluun  on taas tullut näitä "oikea mies ei paina alle x kiloa" -kommentteja :D tietääkseni mies voi painaa vaikka 40 kg eikä sukupuoli määrity kilojen tai senttien perusteella. Sen sijaan on surullista että joidenkin itsetunto on kiinni miehen koosta.

Vierailija
25/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Haluan miehen, jolla on vahvuutta niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, ap:lla ei sitä selkeästi ole.

Vierailija
26/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on merkityksetön sivuseikka. Kunhan on terve.

Vierailija
27/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mittani on 164cm ja 60 kg. Enhän mä nyt kovin monelle se unelma ole, muttei mun yksinkään ole tarvinnut olla muutoin kuin omasta tahdostani.

Mielestäni olen ihan sopivan kokoinen. Muut suomalaiset on vaan isoja.

Jossain ketjussa joku nainen kirjoitti, että monenlaisia ihmisiä on tarvittu esim. silloin luolamiesten aikaan. Ei siitä olisi tullut mitään, jos kaikki miehet olisi olleet isoja ja raskaita. Itsekin olen esim. rakennushommissa pystynyt paremmin joihinkin juttuihin kuin ne isot (ja ehkä vahvemmat) tyypit. Joku muita lyhyempi sumopainijakin sanoi jossain haastattelussa, että pystyy juuri lyhyytensä takia käyttämään joitain erittäin tehokkaita tekniikoita.

Jos olet lyhyt mies, niin olet. Aina on parempi nauraa kuin itkeä. 170 cm pitkä ei ole edes niin lyhyt, pidempi kuin keskimittainen nainen ainakin. 60 kiloa on myös ihan aikuisen ihmisen paino.

Vierailija
28/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm on ihan passeli pituus mielestäni, mutta kovasti hoikalta kuulostaa tuo 64 kg. Itsellä on jonkin verran massaa luiden ympärillä, niin tuntisin itseni varmasti vielä isommaksi noin hentoisen miehen vierellä. Eihän tuollaisen syliinkään uskaltaisi mennä, kun saisi pelätä, että toinen menee rikki :(

Mitäh? Oma poikaystäväni on 180 ja ehkä risat ja painaa suurin piirtein tuon 64kg, eikä kyllä ole mikään rikki menevä höyhen :DD

Mahtaa olla tosi miehekäs 😂😂. Oikeasti on kyllä kukkakeppi, en kiinnostuisi.

Vierailija
29/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kotoisin Aasiasta. :D Olen silti häntä 2 senttiä lyhyempi ja 10 kiloa kevyempi, ja mua alkaisi lähinnä ahdistaa pidemmän ja raskaamman sarjan miehen kanssa. Hän urheilee kuitenkin paljon, joten ei ole langanlaiha.

Vierailija
30/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin kahdesti. Vaikken heitä valinnutkaan koon perusteella, satun pitämään enemmän hoikista kuin isoista miehistä. Sen verran ylpeyttä on, että toivon olevani vähän kevyempi ja lyhyempi, mutta olen aika pienikokoinen joten tähän asti ei ongelmaa.

Vierailija
31/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut vaakaa eikä mittaa mukana kun tapasin tulevan mieheni. Enkä kyllä vieläkään tiedä tarkkaa pituutta tai painoa...

Vierailija
32/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelenkin, mies on 167 cm ja 65 kg ja kaikin puolin unelmamies! :)

Vierailija
33/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseeni osuu ensin isompiin miehiin, pieni ylipainokaan ei haittaa. Kaljut ovat myös minun juttuni, mutta tottakai siistit lyhyet hiuksetkin käyvät. Seurustelin joskus itseäni kevyemmän miehen kanssa ja kun hänen jälkeensä otin normaalipainoisen harteikkaan uimarimiehen, niin ero oli huima.

Vierailija
34/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, jos ihastuisin.

N 178/72

Vierailija
35/35 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pituuteni on 181cm painan 82kg pyrin 75kg Ei vaan ole paljon rasvaa jaljella. Lahin 95kg

Kun tapasin vaimoni painoin 66kg ja hyvin kelpasi :) Olisin kelvannut jopa monelle