Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Minna ja Sammy bongattu yhdessä
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803292200846689_vd.shtml
Joko ootte tehny testin Tempparit vai poliitikko -lausahduksista? 😁
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1452572808185779&id=6343296…
Facebookista löytyi klippi, jossa on koottuna lisää Eliaksen höpötyksiä ekoissa bileissä. Näitä ei siis ohjelmassa näytetty, joten katsokaapa ihmeessä :D
Jos tuo on totta niin menee kyllä usko ihmisiin ihan lopullisesti
Ei Elias voi olla homo. En ole eläissäni törmännyt noin tyhmään ja huonokäytöksiseen homoon.
Miksi on toisen kanssa jos on ihana loma kun ei tarvi toista panna? Ja menee sanomaan sen teeveessä. En pystyis antamaan anteeks. Puhumattakaan sitten muista jutuista...
Santeri ja Tomas on musta parhaat sinkut, symppiksiä. Myös Nori vaikuttaa kivalta.
Kieltämättä alkanu pistää silmään Even puheet. "mä oon sen kuningatar" ja ovat tulleet todistamaan että DANI rakastaa EVEÄ. En kestä jos E tekee jotain ja D antaa anteeksi!
Mitä oon somea nyt viime aikoina seurannut, niin Elias on tainnut tuoda melkoisen paljon uusia katsojia tälle sarjalle. Omakin Temppari-neitsyt mieheni innostui ohjelmasta kun selitin sille Eliaksen koottuja toilailuita :D
Mä oon koko kauden ollu ihan samaa mieltä kaikkien kanssa siitä mitä temppareissa on näkyny, mutta oon lukenu esimerkiksi Even blogia missä kerrotaan miten asiat on todellisuudessa menny ja miten paljon leikkauksilla saa aikaan. Nyt kun näin Eliaksen vastaukset instassa niin jotenki jäi sellanen olo että ehkä se ei sittenkään oo niin jäätävä tyyppi mitä tv antaa ymmärtää... Jos Vilma onkin oikeessa Eliaksen suhteen? Harmittaa kyllä jos kyseessä on oikeesti hyvä tyyppi ja toi ohjelma antaa siitä ihan hirveen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon koko kauden ollu ihan samaa mieltä kaikkien kanssa siitä mitä temppareissa on näkyny, mutta oon lukenu esimerkiksi Even blogia missä kerrotaan miten asiat on todellisuudessa menny ja miten paljon leikkauksilla saa aikaan. Nyt kun näin Eliaksen vastaukset instassa niin jotenki jäi sellanen olo että ehkä se ei sittenkään oo niin jäätävä tyyppi mitä tv antaa ymmärtää... Jos Vilma onkin oikeessa Eliaksen suhteen? Harmittaa kyllä jos kyseessä on oikeesti hyvä tyyppi ja toi ohjelma antaa siitä ihan hirveen kuvan.
Sit kannattais tosissaan miettiä mitä suustaan päästelee. Totesihan Eve ja Dani jossain haastattelussakin et jo ennen kuvausten alkua Eliaksen käytös oli p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tän, että niitä varmasti leikataan just silleen, että saadaan tietty mielikuva katsojille, MUTTA en tiedä minkälaisia taikureita nää editoijat on.. Sillä ei kenestäkään saada noin hirveetä, jos siinä ei oo vähän jotain totuutta mukana. Ja itsehän Elias noita idioottimaisuuksia suustaan päästelee, ei niitä ole jälkeenpäin editoitu. Habitus on muutenkin jotenkin todella ällöttävä tolla Elsa neidillä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehillä, Evellä ja Danilla on aikalailla samat ajatukset katsojien kanssa, eikä ne muodosta mielipidettä minkään leikatun koosteen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Bg8nJGOh7Hl/?taken-by=vilmahyrkas
Kentsu ahdistellut myös Vilmaa kansallisbaletissa :( Ihan kauheaa, toivottavasti ei ole syy uran lopettamiselle.
Voi miten kaunis kuva Vilmasta!
Kenneth Greven seksuaalisesta ahdistelusta oli ruotsinkielisissä tv-uutisissa, entinen baletin jäsen oli haastateltavana. Itse katson myös tv-nytt joka päivä, koska siellä on usein juttuja, joista suomenkielisissä uutisissa ei sanota mitään.
Tuntuu, että täällä ei ihmisten mielestä kenelläkään ole mitään omaa vastuuta seurustelukumppanin valinnasta. Jos kumppani sanoo TV:ssä, että ei halua koskea sinuun ja että suurin piirtein inhotat sitä ja olet silti niin reppana, että haluat hänen kanssaan olla ja hyväksyt melkein mitä vaan, niin kyllä siitä saa syyttää itseään. En sääli Sammya tai Vilmaa, he ovat itse seurustelukumppaninsa valinneet ja jatkaneet suhdetta, vaikka heidän kumppaninsa eivät heitä arvosta.
Ehkä mä vaan yritän uskotella itelleni että ei voi oikeesti olla noin pimeetä tyyppiä😂
Wow, Meiju-sinkku on Bluestocking-feministibloggaajan sisko. :o Perheessä on kyl omenat pudonneet kovin kauas toisistaan.
Instassa Elias selittelee, että tuotanto on leikannut hänestä pahiksen. Ai että sinkkunaiset ja varatut miehet samassa resortissa ovat myös nähneet Eliaksesta vain sen leikatun osuuden ja sillä perusteella välttelevät Eliasta? :D
Näyttää nyt joka kausi olevan näissä varatuissa tällanen yks reppana uhri. Jonka mies ei kunnioita eikä kohtele häntä ansaitsemallaan tavallan. Sitten jokaisella on sinkkumiesten joukossa joku joka yrittää avata tytön silmät ja kertoa et hän ei ansaitse sellaista kohtelua mieheltään. 2. kaudella oli Satu ja sillä oli sinkkumiehistä tukena se Tontsa, joka oli tosi symppis tyyppi. Sit 3. kaudella Sonjalla oli Miikka, ja musta tosi ihana et Sonjan silmät avautu ja pääsi tästä pois Jonnen elämän pelistä. Ja hyvin näyttää Sonjalla ja Miikkalla menevän edelleen.
Ja nyt tällä kaudella Vilman tukijaksi näyttäa nousseen Santeri, musta on jotenki tosi sulosta miten Santeri puhuu Vilmalle, kuitenkaan haukkumatta Vilman omaa näkökulmaa Eliaksesta.
Toivon et Vilmakin pääsis eroon tällasesta sairaasta suhteesta, jossa dynamiikka on ihan miten sattuu. Elias tarvitsisi apua tunne elämän ongelmiin, ja vaikka nyt olisikin niin et Vilma olisi heidän suhteen oikeassa, ei Vilmalle ole missään tapauksessa tervettä olla suhteessa noin rikkinäisen ihmisen kanssa, menee itse vielä pahemmin hajalle, ellei jo ole.
https://www.instagram.com/p/BgTvBhajiKn/
Tossa Elias on vastannut kommentteihin, ei kauheesti kertonu kyl mitään..