Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILERVAROITUS!!
Vaikka Vilma vaikuttaa ihanalta ihmiseltä, niin jaksaa ihmetyttää miten joku voi olla noin sinisilmäinen ja hyväuskoinen. Jakson 6 iltanuotiolla itkee ja on huolissaan, että onko Eliaksella joku hätänä. Jätkä on täys mulkku puolisoaan ja sinkkunaisia kohtaankin epäasiallinen, niin Vilma on huolissaan, onko Eliakselle sattunut jotain!! Nyt järki käteen nainen!!! Onneksi Kuronen yritti edes takoa Vilmalle järkeä päähän sanomalla että elä siitä Eliaksesta huoli.
Suututtaa jo naisten tyhmyys.Koska on narsistin manipuloima. Mistäkö tiedän? Siitä että olin täsmälleen samassa tilanteessa saman ikäisenä. Kaikki ulkopuolelta näki että mikä meininki oikeasti on, mutta itse 'tiesin paremmin' enkä uskonut järkipuhetta. Olin todella riippuvainen miehestä, hoin samaa että on oikeasti erilainen, kaikki sairas ja julma käytös johtui siitä etten pitänyt hänestä tarpeeksi huolta + lapsuuden traumat aiheutti kauheaa käytöstä, selitys löytyi aina. Koin myös todella vahvasti että oma elämä loppuu jos meidän parisuhde loppuu.
Olin herkkä ja sinisilmäinen ja silloin vielä uskoin että riitaan tarvitaan aina kaksi ja kaikki ihmiset on pohjimmiltaan hyviä. Suhde loppui kun miehen käytös meni liian nopeasti liian pahaksi ja silmäni lopulta avautuivat. Meni monta vuotta toipuessa ja vieläkin koen syvää häpeää siitä miten uskoin kaikki ne miehen jutut ja olin niin hyväuskoinen. Siis selitin aika sanasta sanaan samoja juttuja silloin kun Vilma. Ihan kylmää ku katon tätä ohjelmaa vaikka tästä on jo pian 10 vuotta aikaa.
Olen ollut samassa tilanteessa. Sitä on vaikea selittää ulkopuolisille, kun en edes ole mikään ylikiltti tassukka. Narsisteilla vaan on ihan ilmiömäinen kyky esittää hurmaavia, rakastavia, täydellisiä puolisoita, mutta sitten pikkuhiljaa hyvin hienovaraisesti alistaa toinen täysin omaan valtaansa. Narsistin puoliso ihan aidosti luulee, että hänellä on täydellinen kumppani, ja että itse on surkea ja hysteerinen vätys. Niin heikko se ihmismieli on.
Elias:
"Mulla on huolenaihe miten törkeiden ihmisten keskellä Vilma joutuu olemaan"
"miten ilkeesti ja perusteettomasti ne kundit arvostelee mua ja meidän suhdetta"
No miksi lähditte koko ohjelmaan?
Haloo!
Mä ihmettelen tosi paljon, mitä Elias tavoitteli ohjelmaan osallistumisella. Julkisuutta ehkä, varmaan hän ajatteli saavansa suuren määrän ihailijoita ja someseuraajia - se ulospäin näytettävä kuva kun tuntuu olevan Eliakselle maailman tärkein juttu. Mutta miten hän sössi koko homman näin pahasti? Luuliko Elias oikeasti, että naisten palvoman alfauroksen pitääkin olla kylmä ja väkivaltainen? Niinkö pihalla hän tosiaan on heterosuhteiden normaalista tasapainosta?
Alkaa kyllästyttää vähän tämä homottelu, kun sitä on nyt keskusteltu sivu kaupalla. Kenellä muka on nykypäivänä tarvetta olla niin syvällä kaapissa, että takapuoli on jo Narniassa?
Nyky-yhteiskunta hyväksyy jo aika hyvin lbg ihmiset, jos ei nyt puhuta jostain perähikiästä, jonka populaatio koostuu jostain teuvohakkaraisista.
Käsittääkseni Vilma on myös sanonut, että Eliaksen kavereissa on gay miehiä, eli jos Elsa olisi yhtä syvällä kaapissa kuin arvuuttelette, tuskin hän leimaantumisen pelossa hengaisi ko. porukoissa.
Voi sitä naismainen olla muutenkin, vaikkei olisi miehiin päin. Täälläpäin sellaisia nimitetään knapsuiksi.
Keksitään uusi salaliittoteoria jooko.
Dani itki kun Eve nukkui lusikassa Kalun kanssa. Ja Markuksen mielestä on oikein lukea Elinan txt ja s-postit kun on niin mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyllästyttää vähän tämä homottelu, kun sitä on nyt keskusteltu sivu kaupalla. Kenellä muka on nykypäivänä tarvetta olla niin syvällä kaapissa, että takapuoli on jo Narniassa?
Nyky-yhteiskunta hyväksyy jo aika hyvin lbg ihmiset, jos ei nyt puhuta jostain perähikiästä, jonka populaatio koostuu jostain teuvohakkaraisista.
Käsittääkseni Vilma on myös sanonut, että Eliaksen kavereissa on gay miehiä, eli jos Elsa olisi yhtä syvällä kaapissa kuin arvuuttelette, tuskin hän leimaantumisen pelossa hengaisi ko. porukoissa.
Voi sitä naismainen olla muutenkin, vaikkei olisi miehiin päin. Täälläpäin sellaisia nimitetään knapsuiksi.
Keksitään uusi salaliittoteoria jooko.
Olen eri mieltä. Ei Elias kaikessa itseriittoisuudessaan tunnu olevan niinkään yhteiskunnan hyväksynnästä huolissaan, mutta hänellä on oma, itse luotu heteronormatiivinen ja kiiltokuvamainen visio siitä, millaisen kuvan hän haluaa itsestään ulkomaailmalle antaa. Siihen kuuluvat myös kaunis vaimo ja lapset. Siksi omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on pakko pitää riittävän matalaa profiilia.
Eliaksen homoudesta on tosiaan jauhettu jo aika paljon. Jos hän on bi ja viehättyy naisistakin, eli että Vilman ei ole tarvinnut elää puutteessa, niin tuohan on täysin hyväksyttyä ja jopa trendijuttu nykyään. Mutta jos hän pitää tyttöystäävää pelkästään hyvännäköisen kulissin ja mahdollisten tulevien lasten takia niin onhan se nyt väärin. Taitava manipuloija saa kumppanin jopa uskomaan, että johtuu omasta huonoudusta ja vastenmielisyydestä kun seksiä ei ole.
Oletteko instaseuraajat saaneet mitään vihiä siitä, mikä parien tilanne on tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitään uusi salaliittoteoria jooko.Olen eri mieltä. Ei Elias kaikessa itseriittoisuudessaan tunnu olevan niinkään yhteiskunnan hyväksynnästä huolissaan, mutta hänellä on oma, itse luotu heteronormatiivinen ja kiiltokuvamainen visio siitä, millaisen kuvan hän haluaa itsestään ulkomaailmalle antaa. Siihen kuuluvat myös kaunis vaimo ja lapset. Siksi omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on pakko pitää riittävän matalaa profiilia.
Ja mistähän säkin sen tiedät, että se muka ois homo? Itelleni koko tyyppi on aivan yhdentekevä, mutta nämä jatkuvat naurettavat psykoanalyysit kyllästyttää. Varsinkin tyypeiltä, jotka on täällä sillai, et ”kylläpä toi Dani onkin ihana ihminen blaa blaa” tajuamatta, että siksi se tuonne menikin vetämään roolia, että julkisuuskuva kiillottuisi. Jos ei noin läpinäkyvää manipulointia ymmärrä, niin ei kannata paljon tehdä psykoanalyysejakaan.
Tämän kauden oma suosikki on Minna, vaikka en noista roiseista puheista niin välitäkään. Mutta se on tuolla sentään aidosti oma itsensä. Saisi kyllä paljon parempia miehiä kuin Sammyn.
Mulla on ollut joskus ammatillinen kontakti nuoreen jätkään, mikä on ihan kuin tää Elias, ihan saman ikäinenki ja ulkonäössä ja etenkin persoonallisuudessa on aika paljon samaa.
Itelle tuli hyvin sellanen ristiriitainen fiilis tästä kaverista, kun toisaalta se kävi sääliksi. Vaikka se olis ollu ”sosiopaattikin”, mutta se miten sitä vastaan hyökättiin siinä paikassa. Kukaan ei halunnu sitä sinne hoitoon, ja se tarvitsi hoitoa. Niin mulla oli siihen hyvät välit, mutta sit joskus se mullekin hermostu jostain ja huusi, niin siitä tuli vähän fiilis, että tällaista ihmistäkö nyt olen auttamassa ja että tarvitsisiko se ennemmin juuri sellaisen kovan ja paremmin rajat asettavan henkilön auttamaan sitä.
Just tosta, miten kaikki suhtautuu vihamielisesti tähän Eliakseen, tulee mieleen tämä kaveri, ja vieläkin tulee sama ristiriitainen fiilis.
Itsellä on siis persoonallisuushäiriö ja olen kokenut nuorempana myös paljon konflikteja muiden ihmisten kanssa ja kokenut, ettei mua ymmärretä, niin sillai se tuntuu vähän pahalta, että jotain vastaan hyökätään niin voimakkaasti. Vaikka se olisi ”tunnekylmä” jne. niin silti sellainen massapsykoosissa ihmistä vastaan hyökkääminen on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ens viikon iltanuotio on kaikkien aikojen rankin (twitteristä luin). Mitä siellä tapahtuu? :D
Ei ole ens viikon iltanuotio (jakso 8) vaan iltanuotiojakso (10), jonka ruutuplussalaiset näkee ensi viikolla ja tv-katsojat 2 viikon päästä. Eli toisin sanoen kukaan ei vielä tiedä mitä siellä tapahtuu.
Noita kohtauksia kyllä leikataan aika railakkaasti. Esim keskustelu meni oikeasti näin:
Joku sinkkumies Minnalle: Mul ois kortsuja tuolla
Minna: Nii, se ei oo sit pettämistä jos on kortsun kaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ens viikon iltanuotio on kaikkien aikojen rankin (twitteristä luin). Mitä siellä tapahtuu? :D
"Jakso 10/24. Lentävät lippalakit. Elias pisteyttää Jennien peffan, ja Markus ylittää itsensä tuplatreffeillä. Illalla koetaan yksi Temptation Islandin historian dramaattisimmista iltanuotioista. Kaltoin kohdellaan erityisesti lippalakkeja, joista yksi päätyy tuleen ja toinen maahan poljetuksi. Sami Kuronenkin menee hiljaiseksi, kun ilta päättyy."
Ensi viikolla tulee vasta jaksot 7 ja 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jakso 10/24. Lentävät lippalakit. Elias pisteyttää Jennien peffan, ja Markus ylittää itsensä tuplatreffeillä. Illalla koetaan yksi Temptation Islandin historian dramaattisimmista iltanuotioista. Kaltoin kohdellaan erityisesti lippalakkeja, joista yksi päätyy tuleen ja toinen maahan poljetuksi. Sami Kuronenkin menee hiljaiseksi, kun ilta päättyy."
Ensi viikolla tulee vasta jaksot 7 ja 8.
No tosta nyt jo tietää, että Markus ja Dani on kyseessä. Niillä on lippalakit usein päässä. Dani taas grillaa reaktionsa. Teeskentelee nuotiolla surullista, mutta yhtään ainoaa aitoa kyyneltä ei valu silmistä. Olisipa tähän otettu aidoin motiivein tuohon hakeutunut noiden kahden tilalle.
Komatsu-Markus saa varmaan hermoromahduksen kun Noora on halannut jotain miestä ja paiskaa tämän jälkeen lippiksensä nuotioon. Todella hurjaa!
Eihän tällä tuotantokaudella ole kuin kaksi paria, jotka kiinnostaa edes jollain tasolla. Bile-Dani ja Eve ei kiinnosta, koska kuvio on epäaito ja näytelty, Markus ja Noora ei kiinnosta, koska ovat niin tuiki tavallisia ja yllätyksettömiä. Tottakai mielenkiintoisin on Eliaksen ja Vilman suhde, koska se on niin monella tapaa häiriintynyt ja epätasapainoinen. Niin että antakaa nyt helkkari sentään katsojien spekuloida, itsepä ovat parit leikkiin lähteneet!
En haluaisi Tuomakselle murheita, olkoonkin mustasukkainen.
Santeri vaikuttaa kovin ihastuneelta Vilmaan. He olisivat kieltämättä söpö pari.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi Tuomakselle murheita, olkoonkin mustasukkainen.
Äh, siis tarkoitin Markusta.
Markus paiskaa lippiksensä maahan. Joko Sammy tai Minna, joilla on ne tiimilippikset, viskaa lätsänsä nuotioon (veikkaan Sammya). Niiden suhde kun tulee varmaan lopullisesti päätökseen tuossa vaiheessa, niin mitäs tiimiä sitä nyt sit enää oltais, eli lippiksillä ei tee enää mitään.
Monesko jakso se On? Olisko kyse siitä että Sammyn mielestä Minna on mällih*ora kun laittoi suullaan kortsun yhden sinkun munan päälle.