Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
4281/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se kun Eve hokee, kuinka Dani ei nyt tee omaa osuuttaan parisuhteen testaamisessa. Sekö sen luottamuksen osoittaa, jos Dani hengailisi koko ajan yhden ja tietyn sinkkytytön kanssa ja nukkuisi yöt lusikassa? Sekö on normaalia toimintaa varatulle miehelle/naiselle? Mun mielestä tuo Danin linja on parempi osoitus luottamuksesta ja viettelysten kestämisestä kuin Even valitsema linja. Kyllä mä arvostan ainakin omassa puolisossani sitä, ettei se koe edes mitään tarvetta nukkua vieraan naisen kanssa lusikassa, silloin kun minä en ole paikalla. 

Vai onko ketun käyminen kolossa Even mielestä ainoa mikä sen parisuhteen luottamuksen voi rikkoa? Kaikkea muuta saa tehdä, kunhan kestää sen "viimeisen" viettelyksen, eikä mene panemaan ketään. 

Niin Eve sai nyt pidemmän lomaromanssin kuin viimeksi vietellessään varattua miestä. Hän vietteli sinkkumiehen, kun sen pitäisi olla toisinpäin. Even sanojen mukaan yllättyi kuinka helppoa on ihastua. Ei se ole jos sama toistuu. Even mielestä on ok, jos Kalun mu1kku on valmiina heidän ollessaan lusikassa. Nanalla se meni tunteisiin ja sisäisesti, kuten myös Evelllä. Eve ei vaan ymmärrä lopettaa ihastumista, joka sitten Kalun kohdalla pitkittää kuvittelua jatkosta heidän osaltaan. Ei tuolla kukaan ihastuksen lumoissa ajattele järkevästi. Eve jaksaa mainita sen, et on ihanaa olla uudestaan ihastunut. Even ei tarvitse muuta kuin räpytellä silmiään Kalun edessä, niin on samaa mieltä hänen kanssaan jokaisessa asiassa. Kallea viedään 100-0 Even hyväksi.

Vierailija
4282/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melissa pääsee treffeille katsomaan apinoita ja alkaa itkemään liikutuksesta.

Musta Melissan mielenterveys on heikko.

Ei sitä ole paljoakaan näytetty ja olisi kyllä aika tytön poistua mutta Elias pelasti pudotukselta.

Pitkään lähiöissä asuneena olen sitä mieltä, että Melissa on tyypillinen ns lähiön tyttö. Sellainen kuin Kerrostalojen prinsessat-sarjan tytöt. Ongelmainen mutta tietyllä tavalla myös kova, vaikka välillä vähän pillittääkin. 

Apinakaan ei pitänyt Eliaksesta. Alkoi uhittelemaan ja pitämään enemmän ääntä. Olisiko Elias tahalleen jättänyt vesipullon maahan kokeillakseen miten apinat suhtautuvat siihen. Halusiko Elias kokeilla kumpiko on voimakkaampi, apina vai hän itse. En jaksa tehdä videosta youtubeen, jossa otsikkona olisi Apina vs Elias, jonka apina voittaa. Melissa joutui puolustamaan Eliasta apinan hyökkäykseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda suvussa rahaa ja aivoja. Ei se ihan ketä tahansa huoli.

Tulee Samnyn kanssa juttuun mutta kaverina.

Niiden on helppo puhua yhdessä.

Vierailija
4284/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias oli ihan oikeassa apinan suhteen. Ne voi käydä päälle ja purra helposti niin kun Elias sanoikin.

Jos puree niin on saatava heti raivotauti rokotus, mikään jäykkäkouristus ei riitä.

Noi Thaikun apinat käy helposti päälle.

Vierailija
4285/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammyn vonkaaminen oli joo aika kiusallista katsottavaa. Mun mielestä Amanda silti suhtautui siihen ihan yhtä lapsellisesti. Olisi voinut tehdä selväksi, että ei ole kiinnostunut ja kertonut miksi ei ole ja kohdata Sammy silti niinkuin toisen, joskin hieman puutteessa olevan ja tilannetajuttoman, ihmisen. Tuntuu, että Sammyä syrjitään tuolla ulkonäkönsä perusteella. Jos olisi seksikkäämpi niin voisi varmasti käyttäytyä yhtä tökerösti ilman, että siitä tulee julkista lynkkausta. Vai onko se muka sattumaa, että kaikki sorsitut temppareissa on aina niitä vaatimattomampia. Nyt on helppo sitten verhoilla tuo kieltäytyminen hänen sikamaisen käytöksen syyksi, ihan kun toisenlainen käytös olisi johtanut toiseen lopputulokseen.

Vierailija
4286/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen av-mamma salaisesti haaveilee rajuista leikeistä alfa Eliaksen kanssa.

Siinä on sulle alfaa :D Elsa yhteiskuvassa: https://www.is.fi/viihde/art-2000005656138.html

Vierailija
4287/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutuplussassa on/oli jaksokuvaukset loppukaudesta, samoin TI-extrasta. Aika hyvin sai niistä tietää, ketkä pysyy yhdessä ja ketkä eroaa, ja missä merkeissä...

Vierailija
4288/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen av-mamma salaisesti haaveilee rajuista leikeistä alfa Eliaksen kanssa.

Siinä on sulle alfaa :D Elsa yhteiskuvassa: https://www.is.fi/viihde/art-2000005656138.html

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Paras!!

Vierailija
4289/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ruutuplussassa on/oli jaksokuvaukset loppukaudesta, samoin TI-extrasta. Aika hyvin sai niistä tietää, ketkä pysyy yhdessä ja ketkä eroaa, ja missä merkeissä...

Missä välissä normijaksoissa on ollut ne tekstit vikoissakin jaksoissa?

Vierailija
4290/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma kertoi tykkäävänsä seksistä jossa on tukistamista, kuristamista, sitomista jne. Ei kuulemma yhtään tykkää mistään "normaalista" seksistä.

Ei Vilmakaan kyllä normaali ole, ei todellakaan. Näköjään nauttii olla alistettuna kaikessa. No olkoot sitten! :D

Elias onkin mainio mies Vilmalle. Elias tykkää manipuloida ja alistaa, ja Vilma tykkää olla alistettavana.

Vierailija
4291/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo sinkun kuolemaa koskevat viestit katoaa? Ihan asiallisia olleet!

Vierailija
4292/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on mukava ja hyvä tyyppi. :)

Syy miksi Amanda joutui lähtemään Ruotsin paratiisihotelllista, oli nimenomaan häädöstä päättäneen kaksikon pelko siitä, että Amanda tuli niin hyvin toimeen kaikkien kanssa ja oli todella pidetty.

Vierailija
4293/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioita viimeisimmältä iltanuotiolta:

1. Minna oli taas aika tunteeton. Ei koskaan iltanuotiolla reagoi mihinkään mitenkään. Jos katsot tarkkaan, pieni hymynkare käy kasvoilla, kun näkee Sammyn makaavan alastomana altaassa ja toikkaroivan kännissä. Jää epäselväksi, onko hän vain huvittunut vai vahingoniloinen.

2. Eve sanoi, että hänen on aina pitänyt muille todistella, että Dani rakastaa häntä.

3. Vilma sanoi videon nähtyään miettivänsä, onko hänen ja Eliaksen väliset asiat olleet aitoja.

4. Janten mukaan Minna on sanonut, että pettäminen piristää parisuhdetta.

5. Elias on vapautuneempi ja rennompi kuin ennen, mistä tuleekin mieleen, että hänessä on ollut jotain jäykkyyttä sekä olemuksessa että kommunikoinnissa. Elias sanoo iltanuotiolla, että hän ja Vilma ovat molemmat omalla tavallaan vinksahtaneita.

Vierailija
4294/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut melkein jo tehdä pahaa tuo Eliaksen ja Vilman häiriintyneisyys.

Katson tänäänkin, mutta on tuo niin sairasta touhua, että maku on mennyt. :(

Vierailija
4295/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas itse subina olen alkanut lähes täysin ymmärtää Vilman ja Eliaksen suhdetta. Täydellinen master/sub-suhde, kenties ihan 24/7? Ehkä korikuria, who knows. Vilma haluaa olla alistettu ja Elias haluaa dominoida. Ei siinä sen kummempaa. Lisäksi sopii hyvin Masterin luonteeseen, että haluaa kuitenkin pitää hyvää huolta siitä kumppanistaan. Mahtavaa, pääsee muutkin "pervot" ääneen näinkin tavisten ohjelmassa! Voisin itsekin ottaa tuollaisen miehen. Ymmärrän, että se on tavalliselle ihmiselle aivan käsittämätöntä, mutta muut subbarit ymmärtänevät, vaiko? :)

Vilma itkee joka asian. On todella heikko ja täysin hukassa. Ehkäpä tuossa tilassa ei kannata tehdä määritelmiä siitä, mitä parisuhteelta haluaa.

Eliaksesta nyt ei tarvitse paljon mitään sanoakaan. Jokainen näkee että päässä heittää jo lähtökohtaisesti ja pahasti.

Vierailija
4296/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas itse subina olen alkanut lähes täysin ymmärtää Vilman ja Eliaksen suhdetta. Täydellinen master/sub-suhde, kenties ihan 24/7? Ehkä korikuria, who knows. Vilma haluaa olla alistettu ja Elias haluaa dominoida. Ei siinä sen kummempaa. Lisäksi sopii hyvin Masterin luonteeseen, että haluaa kuitenkin pitää hyvää huolta siitä kumppanistaan. Mahtavaa, pääsee muutkin "pervot" ääneen näinkin tavisten ohjelmassa! Voisin itsekin ottaa tuollaisen miehen. Ymmärrän, että se on tavalliselle ihmiselle aivan käsittämätöntä, mutta muut subbarit ymmärtänevät, vaiko? :)

Miksi Vilma voi pahoin? Sinä nautit "korikurista". Pysyttele korissasi, mutta älä oleta että muut nielevät moista sontaa, kun kyseessä on onneton ja henkiseltä kehitykseltään täysin keskeneräinen nuori nainen.

Vierailija
4297/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just R+:sta noi viimesimmät jaksot ja rupesin miettii, et mitä jos se onkin Vilma joka on tän kuvion master :D 

Vierailija
4298/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloginsa perusteella Minna määrittää itseään käsitteiden kautta. Hän on kirjaviisas insinööri, DI, rakastaa renttua ja haluaa auttaa. Nämä on kaikki käsitteitä, jotka ei oikeastaan kuvaa Minnaa yhtään. Minna sopii ihan hyvin duunareiden joukkoon. Sitä ei oikeastaan erota duunareista juuri mikään. (Ajattelen itse asian niin, että duunari voi myös olla yhtä älykäs, ihmiset vaan hakeutuu minne hakeutuu). Minna ei myöskään ole mitään hoivaajatyyppiä. Hän on pettänyt miestään, eli ei ole sitä tyyppiä, joka varoo satuttamasta kumppaniaan. Hän ei ole hellä hoivaaja. Hän tapailee kyllä renttua, mutta motiivit on jotain muuta kuin rentun auttaminen.

Erikoinen tyyppi, enkä toisaalta yhtään ihmettele, että on niin hukassa itsensä kanssa, kun hän ei sovi mihinkään valmiiksi määriteltyyn kategoriaan.

Vierailija
4299/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHhaha Melissa kuuli et pääsee kattoo apinoita ja Elias kommentoi asiaa näin

"Siinä sen silmät taas kostu ja se oli.... ihan sairaan ihanaa :D"

Vierailija
4300/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta on hävinnyt tähän mennessä n. 800 kommenttia. Huh huh.