Kaunein omistamasi esine?
Ja miksi juuri se on niin kaunis että se on kaunein?
Kommentit (297)
Lasten tekemät maalaukset ja piirustukset.
Olympia-kirjoituskone 1930-luvulta. Täysin toimiva ja ehjä. Mustaa ja kromia.
Ensimmäinen kitarani. Tunnearvoa ja muistoja niin paljon. :')
Minulla on yksi Juhani Palmun taulu, joka näyttää eri valossa eriväriseltä. Sen värinvaihtelua on mukava seurata, kun ulkona on sininen hetki niin taulunkin lumi näyttää sinertävältä.
Sitten minulla on kaulakoru, jonka sain mieheltä. Hän ostaa joka vuosi kaulakorun tai korvikset joululahjaksi, mutta tuo tämänvuotinen joutsen on mielestäni kaunein. Pidän sitä mielelläni.
Mieheni punainen kaunis sähkökitara. Koska hän ei ole soittanut jostain syystä sillä kohta kymmeneen vuoteen ajattelin että otan sen pian sisustuselementiksi... :)
David Popan maalaus ❤ kaunis nainen jonka katseessa on jotain lumoavaa. Maalausta katsellessa tulee aina hyvälle tuulelle. Paras ostos ikinä :)
Toyota corolla 1.6 se liftback 1986. Suoraviivaisen kaunista kasaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW 6-sarjan grand coupe. Kaunein ikinä valmistettu auto.
Muuten kyllä, mutta minun 6-sarjan cabrioletini päihittää sen.
Kaunein esine kotonani on lähes metrin korkuinen musta posliinipantteri Swarovski-kaulanauhoineen, hääpäivälahja mieheltäni.
Haluaisin nähdä kuvan tuosta pantterista. Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Amerikanäitini tekemät intiaani-figuriinit. Todella upeaa, yksityiskohtaista työtä. Niissä kyllä silmä lepää!
Mahonkinen rulokaappi, venäläistä biedermeier-tyyliä. Ostin huutokaupasta, maksoin 100 e, meklari kertoi että meni täysin alihintaan; olin ainoa huutaja kesäkuun huutiksessa. Kertoi, että todellinen hinta olisi ollut n 1000 e. Häntä oikein harmitti alihintainen kauppa :D.
Tankalainen öljyvärityö vuodelta 1800 luvulta, merenrannalta. Tämäkin Hagelstamin huutokaupasta vajaahintaisena. Parhaat huudot saa ennen kesälomia, kun huutajat kaikkoaa lomamatkojen takia!
Antiikki on sijoitus, koska ne eivät lisäännyt, kasvavat vain arvoa vuosien mittaan. Jos nyt myisin taulun, saisin kolminkertaisen hinnan mistä itse maksoin... mutta antiikki on niin pienimuotoista toimintaa, että siksi sijoittajat eivät kiinnostu. Siksi köyhän kannattaa kierrellä huutokaupoissa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW 6-sarjan grand coupe. Kaunein ikinä valmistettu auto.
Muuten kyllä, mutta minun 6-sarjan cabrioletini päihittää sen.
Kaunein esine kotonani on lähes metrin korkuinen musta posliinipantteri Swarovski-kaulanauhoineen, hääpäivälahja mieheltäni.
Haluaisin nähdä kuvan tuosta pantterista. Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Anu Sagim palstalla?
Chesterfield- tyylinen sohvakalusto, itse maalaamani taulu, orkideat, koira(no ei oo esine :D), helminauha, jotkut hajuvesiputelit ja vaatteet
Jatkosodan ajalta peräisin oleva neuvostoliittolainen sotilaskypärä, jonka etuosaan on maalattu punainen sirppi, vasara ja tähti. Kypärässä on myös luodinreikä. Isävainaani toi sen sodasta mukanaan.
Äitivainaani käytti sitä lapsuudenkodissani 1960-luvun lopulla kukka-amppelina, koska hän oli oman aikansa hippi, sodan kauhut kokenut mutta rauhaa rakastava evakko. Nyt se sama kypärä on minun asunnossani. Se roikkuu katosta, ja se on täynnä rönsyliljaa.
Ikean valkoinen malm lipasto. On se niin nätti
Vihkisormukseni. Sillä on tunnearvoa ja se on kaunis ja säihkyvä.