Kaunein omistamasi esine?
Ja miksi juuri se on niin kaunis että se on kaunein?
Kommentit (297)
Ihania antiikkeja kotona. Kerään erityisesti patsaita -30 luvulta .Ja kaunis kattokruunu jonka ostin aikoinaan hyvään hintaan. Hinta on sama mutta pidän siitä vieläkin 30 vuoden jälkeen. Upeita mattoja ... Olen keräilijä parhaasta päästä.
Eräs sellainen yatagan-mallinen pistin.
Minulla on perintönä saatu Tauno Wirkkalan suunnittelema iso revontulimalja. Kirkas lasi ja kuviot tekevät maljasta kevyen tyylisen, vaikka se painaa monta kiloa. On ajaton ja kaunis. Ei räikeä eikä vaatimaton.
Aviomieheni. Kyllä, esineellistän puolisoni.
Aurinkopullo suurin koko erikoisella värisävyllä
24 senttiä pitkä ja 16 cm ympärysmitaltaan oleva musta tekokulli.
Vierailija kirjoitti:
Mun olohuoneen kattovalaisin. Sain sen mieheltäni lahjaksi suhteemme alkuaikoina 10 vuotta sitten ja edelleen ihailen sitä joka päivä.
Eikö olohuone ole enää teidän yhteinen?
Mitä tulee kattovalaisimeen, pidän kauniina makkarin bambuvalaisimia.
Mun custom-basso, Tonecraft 90-luvulta, se on just sellanen ku ite halusin. Kansi on saarnia, runko leppää, kaula vaahteraa ja otelauta ruusupuuta. Sininen, metalliosat mustaa. EMG:n aktiivimikit.
Bad Dragon lohikäärme dildokokelmani tuolla makkarin vitriinissä :)
Mielettömän upea turkoosin värinen kuukautiskuppi
Minä pidän kristallin kimalluksesta näyttävässä olohuoneen lampussa ja raskaassa Lummevaasissa. Pidän ne pölyttöminä ja auringonvalon loisteessa.
Olen keräilly autojen pienoismalleja, ja mielestäni kaunein esineeni löytyy niistä, esimerkiksi Opel Calibra on aika hemmetin hyvän näköinen auto pienoismallinakin :)
Okkolinin iso lasimaljakko Orvokki.
Singerin käsikäyttöinen ompelukone vuodelta 1913, mustalla pohjalla kullanvärisiä koristekuvioita. Olisipa nykyajan koneet yhtä kauniita Tämä on vieläpä toimintakunnossa, mutta en ole itse sillä ommellu. Löysin aikoinaan kirppikseltä ja mielenkiinnosta käytin huollossa, ei tarvinnut ku öljytä vähän.
Vaatteita puolestaan kaunein lienee vihreä 40-luvun mekko.
Fleshlight