Miksi evoluutio on luonut sukupuolielimistä niin rumia?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Mies 36v kirjoitti:
Vain naisen sukupuolielimet ovat rumat, miehillä ne ovat kiihoittavat ja kauniit. Miehen elimiä on ihanaa suudella.
Mitä homomies tekee tällä palstalla? Menes nyt tuonne runkkaamaan -> ranneliike.net
Minä olen hetero. Itse olet lesbo ja h u o r a.
Suutelevatko heteromiehet miesten peniksiä?
Yngwie king kirjoitti:
Se on outoa
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että miksi sinua ei kiinnosta sukupuolielimet tai miksi pidät niitä rumina? Oletko aseksuaali tai jos olet "seksuaali" niin miksi ihmeessä sukuelimet ovat nimenomaan RUMIA mielestäsi? Minun mielestäni kulli ja pillu ovat hienoja, outoja, erilaisia ja kovin kiinnostavia. Minusta on kummallista kun varsinkin nuorille pillu pitäisi olla kuin vaalea vehnäsämpylä. Pelkkä vaalea viiva.
Miksi niiden pitäisi?
Eihän kukaan terve valitse kumppaniaan SUKUPUOLIELINTEN perusteella? Ja jos ne sitten ovat epämiellyttävät, kuka eroaa sen takia? Ihmisistä pidetään luonteen, sisäisen kauneuden ja ystävällisyyden takia.
P.s mä oon sit 10-v tyttö et terveisii :)
JustMä kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi?
Eihän kukaan terve valitse kumppaniaan SUKUPUOLIELINTEN perusteella? Ja jos ne sitten ovat epämiellyttävät, kuka eroaa sen takia? Ihmisistä pidetään luonteen, sisäisen kauneuden ja ystävällisyyden takia.P.s mä oon sit 10-v tyttö et terveisii :)
Jaa, mielestäni aika monen naisen mielestä miehellä pitää olla kookas ja pitkäerektioinen elin. Muuten saattaa olla, että tulee ero tai lemppaus ekan panon jälkeen.
Miehelle sen sijaan on yksi hailee millainen toosa on, kunhan sitä ja omistajansa ei ole nalkuttava akka vaan mukava ihminen.
ei kukaan ihminen mene naimisiin sen takia että miehellä on iso eelin tai että naisella on hieno tai kireä elin alapäässä
nämä on näitä poo-rnoelokuvien luomia harhauskotelmia joita pikkupojat ja nuoret miehet hokevat päiväunissaan, kaikki on aateistien fantasiaa ja harhaa
oikea elämä on jossain muualla, koettakaa tajuta se, ja unohtakaa nämä median luomat harhat ja tv-sarjat jossain unelmasaarella jossa pari bodattua iidioottia hypppii ilman paitaa ja tatuoinnut äämmät imee piillillä siiideriä, kaikki on harhaa
? Noinkohan et tiedä, mistä se rumuus ilmestyy- eli yleinen repaleisuus, naisiin? Kun on täysin tyttö, sitä repaletta ei ole. Sillä hetkellä, kun on ekan kerran miehen kanssa sillai, ilmestyy se repaleisuus.
Ja ymmärrätkö lähtökohtaisesti että naissukupuoli ei voi mitään ulkonäölleen-
Voivathan he säikähtää niitä miestenkin juttuja, mutta ei tulisi pieneenkään mieleen niitä mollata jopa somen välituksellä.
Me ihmiset nyt ollaan varustettu niillä mitä on annettu. Kellekkin. Ja ne on ihan sopivia tarvikkeita, niin minunkin pimppani, sinunkin kätesi, ja kainalosi, sekä naapuriemme jalkapohjat. Jos ymmärrät mitä tuolla tarkoitan.
Jos se seksuaalisuus kammottaa, niin pakkoko on? Olen voinut, muutkin voi kaikessa hiljaisuudessa valita, toimiiko sillä saralla. Pitääkin kysyä omilta aikuisilta lapsiltani, miten kokevat- siirtyikö se rumuus, mitä sukupuolessani väitetään olevan. Näkyykö esimerkiksi pojissa että he eivät ole yksin miehestä kotoisin. Häpeävätkö että nainen, ruma sieltä, synnytti? Minkä ikäiseksi heidän sitä asiaa pitää piilotella että noin on? Ja lopuksi. Lukekaa tämä kappale satiirina. Niin se menettelee.
Kirkkokalja kirjoitti:
Entä jos evoluutio oli tai on homo?
entä jos evoluutiota ei olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Kirkkokalja kirjoitti:
Ei se ainakaan tuntuisi vaikuttavan genitaalien kokoon, miehellä tai naisella.
Vierailija kirjoitti:
JustMä kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi?
Eihän kukaan terve valitse kumppaniaan SUKUPUOLIELINTEN perusteella? Ja jos ne sitten ovat epämiellyttävät, kuka eroaa sen takia? Ihmisistä pidetään luonteen, sisäisen kauneuden ja ystävällisyyden takia.P.s mä oon sit 10-v tyttö et terveisii :)
Jaa, mielestäni aika monen naisen mielestä miehellä pitää olla kookas ja pitkäerektioinen elin. Muuten saattaa olla, että tulee ero tai lemppaus ekan panon jälkeen.
Miehelle sen sijaan on yksi hailee millainen toosa on, kunhan sitä ja omistajansa ei ole nalkuttava akka vaan mukava ihminen.
Suurin osa naisista toivoo, että miehellä olisi taitava kieli, ja jaksatusta käyttää sitä piiiitkään. Erektion kestolla ei niin väliksi.
Jep, nuoleminen kyllä käy kielenkannattimiin sekä niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nuoleminen kyllä käy kielenkannattimiin sekä niskaan.
Ergonominen työasento, tyyny alle tai sängyn tai sohvan reunalle.
Nuoleminen ei ole oikea tekniikka vaan hellä imeskely. P*nistäkään ei nuolla kuin tikkaria. Sama elin, eri ulottuvuudet.
Peniin hyväilyssä on 90 asteen vaihesiirtymä vs. nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkokalja kirjoitti:
Entä jos Kuu onkin juustoa?
Evoluutio on havaittava tosiasia jos senkin perusteella, että lapset eivät ole vanhempiensa klooneja. Ainoastaan virheettömästi kloonaamalla lisääntyvien elämänmuotojen (tällaisia ei kuitenkaan edes tunneta) tapauksessa evoluutiota ei välttämättä tapahtuisi.
Ihmettelen miesten intoa nuolla naisen alapäätä, kun sen ulkonäkö ei todellakaan ole mikään "luojan kaunein luomus". Epähygieenistä myös, vaikkakin suussa taitaa olla enemmän bakteereja kuin missään muualla ihmiskehossa. Sama tietysti toisinpäin, eivät ne sukuelimet ole nuoltavaksi tarkoitettu, olipa kyseessä mies tai nainen. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miesten intoa nuolla naisen alapäätä, kun sen ulkonäkö ei todellakaan ole mikään "luojan kaunein luomus". Epähygieenistä myös, vaikkakin suussa taitaa olla enemmän bakteereja kuin missään muualla ihmiskehossa. Sama tietysti toisinpäin, eivät ne sukuelimet ole nuoltavaksi tarkoitettu, olipa kyseessä mies tai nainen. Eikö niin?
Voisi se naisen alapää kai nätimpikin olla, tosin mielestäni se on korvan kanssa kehon vaikuttavimman näköisiä osia. Kaikki ne kierteet ja härpäkkeet.
Monilla eläimillä on kauniit korvat, kissa- ja koiraeläimillä vaikkapa. Ihmiskorva on aika jännän näköinen.
Ms Spock
Miten niin rumalta? Hyvältähän tuo näyttää.
https://christianmartyrwatch.files.wordpress.com/2015/01/cut-off.jpg
Onko tämä Shakespearea? Itselleni muodostui hyvinkin proosallinen mielleyhtymä häpyhuulet runsaina roikkuvan naisen juostessa ikuisesti pakoon.