Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko psykopaatti?

Vierailija
31.01.2018 |

Miten on?

Oletko psykopaatti?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia

Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti.[1] Sille ominaisia piirteitä ovat pinnallinen viehätysvoima, itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute.[2] Psykopaatille tyypillisiä ovat julmuus, epäsosiaaliset teot, alkoholin ja huumeiden käyttö, vastuuttomuus ja moraalittomuus. Psykopatiasta kärsivää henkilöä kutsutaan psykopaatiksi.

Vierailija
2/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Psykopatiasta kärsivää henkilöä kutsutaan psykopaatiksi."

Oonko ainoa jonka mielestä tää kuulostaa jotenkin hassulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuskysely:

Tiedätkö tuttavapiiristäsi ketään psykopaattia? (Itse ei lasketa.)

YLÄPEUKKU = Kyllä. Tiedän tai hyvin vahvasti epäilen jonkun tietyn tuttuni olevan psykopaatti.

ALAPEUKKU = En. Kukaan tuttuni ei vaikuta olevan psykopaatti.

Vierailija
4/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. mitä haluat tällä kyselyllä saavuttaa?

Vierailija
5/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. mitä haluat tällä kyselyllä saavuttaa?

Haluan tietää paljonko täällä on psykopaatteja ja sen miten iso osa niistä on "kaappipsykopaatteja". Ap.

Vierailija
6/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

EN OLE. 52.2%

EN TIEDÄ. 25.4%

OLEN. Kukaan muu ei tiedä kuin minä. 12.7%

OLEN. Joku muukin tietää kuin minä. 9.5%

Ääniä yhteensä: 157

Eli:

Kaikista vastaajista

psykopaatteja

|||||||||||||||||||||| 22,2 %

ei-psykopaatteja

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 52,2 %

epävarmoja

||||||||||||||||||||||||| 25,4 %

Psykopaateista

kaapissa

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 57,2 %

paljastuneita

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 42,8 %

Vierailija
7/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki ei näkynyt kokonaan, se oli "Tulosten uskottavuus: 100 % (sarkasmi)". Ap.

Vierailija
8/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on oikea psykopaatti. Väkivaltainen, alkoholisti ja lapsiinsekaantuja. Ei minkäälaista moraalia tai empatiakykyä. Alistaa, hakkaa ja raiskaa itseään heikompia. Pilkkaa ja nauraa omille uhreilleen. Sairas otus. Ihmiseksi häntä ei voi sanoa. Välillä hämmästyttää kun jotkut ihailevat psykopaatteja tai myöntävät ylpeästi olevansa sellaisia. En tajua miksi kenestäkään on hienoa olla alinta ihmissaastaa lasten hyväksikäyttäjien ja muiden rikollisten kanssa.

Vierailija
9/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on oikea psykopaatti. Väkivaltainen, alkoholisti ja lapsiinsekaantuja. Ei minkäälaista moraalia tai empatiakykyä. Alistaa, hakkaa ja raiskaa itseään heikompia. Pilkkaa ja nauraa omille uhreilleen. Sairas otus. Ihmiseksi häntä ei voi sanoa. Välillä hämmästyttää kun jotkut ihailevat psykopaatteja tai myöntävät ylpeästi olevansa sellaisia. En tajua miksi kenestäkään on hienoa olla alinta ihmissaastaa lasten hyväksikäyttäjien ja muiden rikollisten kanssa.

Ihan sairasta. Toivottavasti et joudu olemaan hänen kanssaan paljon tekemisissä?

Kaikki psykopaatit ei välttämättä tee noita samoja asioita.

Vierailija
10/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Toivottavasti et joudu olemaan hänen kanssaan paljon tekemisissä?

En ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä. Niin kaikki psykopaatit eivät välttämättä tee samoja asioita mutta vain psykopaatti pystyy noin sairaisiin tekoihin. Isäni ei rajoittanut kaltoinkohteluaan pelkästään lapsiin vaan äitinikin sai osansa. Muistan kun olimme pieniä isäni juotti äitini humalaan ja repi hänet hiuksista lattialle ja meidän lasten piti haukkua häntä h*oraksi kun hän makasi alasti lattialla ja itki. Hän myös jätti tahallaan koiramme ovenväliin ja potki kissaamme. Kodin ulkopulella ja työpaikalla hänet tunnettiin kirjaviisaana, älykkäänä, sivistyneenä hyvänä ihmisenä ja työntekijänä, sellaisena harmittomana valkokaulusduunarina.

Olen kuullut että tuo mielenvikaisuus kulkee suvun miehillä. Veljelläni on selkeitä piirteitä ja olen katkaissut välit häneenkin.

Vierailija
11/11 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä. Niin kaikki psykopaatit eivät välttämättä tee samoja asioita mutta vain psykopaatti pystyy noin sairaisiin tekoihin. Isäni ei rajoittanut kaltoinkohteluaan pelkästään lapsiin vaan äitinikin sai osansa. Muistan kun olimme pieniä isäni juotti äitini humalaan ja repi hänet hiuksista lattialle ja meidän lasten piti haukkua häntä h*oraksi kun hän makasi alasti lattialla ja itki. Hän myös jätti tahallaan koiramme ovenväliin ja potki kissaamme. Kodin ulkopulella ja työpaikalla hänet tunnettiin kirjaviisaana, älykkäänä, sivistyneenä hyvänä ihmisenä ja työntekijänä, sellaisena harmittomana valkokaulusduunarina.

Olen kuullut että tuo mielenvikaisuus kulkee suvun miehillä. Veljelläni on selkeitä piirteitä ja olen katkaissut välit häneenkin.

Hirveää, en edes tiedä mitä tuohon sanoa. Vain että onneksi se on ohi, vaikka varmaan on jättänyt jälkensä tuollainen lapsuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme