En tunne olevani tarpeeksi kaunis miehelleni...
Ollaan seurusteltu noin vuoden verran. Olen omasta mielestäni ihan nätti, normaalipainoinen kolmekymppinen nainen. Mieheni on minua pari vuotta vanhempi ja hänkin ihan tavallisen miehen näköinen, normaalilla vartalolla (ei siis mikään bodattu tms.).
Mies on alkanut käyttämään Instagramia nyt oikein urakalla ja tykkäilee ja seurailee näiden belfie-tyttöjen kuvista. Tämä ilmeisesti joku "uus juttu" heidän kaveriporukassaan ja puhuvatkin keskenään, kuinka seksikäs ja kaunis se ja se nainen on...
Joo, ei tarvitse sulkea silmiään kauneudelta. Kyllä minäkin huomaan komeita miehiä, mutta en todellakaan kuolaa heitä hullunlailla somessa.
Sanomattakin selvää, etten ole mikään belfie-tipu, vaikka nyt ihan tyytyväinen itseeni olen. Kuitenkin tulee tunne, ettei mies ole täysin tyytyväinen minuun, kun ei ole sitä hehtaaripallopebaa eikä vyötäröä, josta saisin sormet ympäri...
Kommentit (37)
Ymmärrän fiiliksen AP. Oon itse 22v ja joo, sen näköinen että voisin tollaisa kuvia someen pistää. En kuitenkaan pistä, koska haluan miehen kuka arvostaa sitä etten laita itseäni tyrkylle. En suostu edes tapaamaan miestä kuka seuraa 500 naista instagramissa ja sehän vasta on vaikee kriteeri nykyään, varsinkin mun ikäisille " miehille " :D Siinä nimenomaan on se, että hävettää tuollainen. Tulee siinä myös fiilis, että tulisiko ikinä riittämään toiselle jos samalla pitää julkisesti kuolata vähäpukeisia naisia instagramissa.
Itse jättäisin miehen. Sun itsevarmuus tulee menemään vain pahemmaksi, mutta en usko että jätät miestä joten mukavaa elämää tämän miehen kanssa. Muut nauraa kun näkee mitä sun mies tykkäilee ja hänvarmaan ajattelee näitä naisia seksin aikana.
Miten on? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi hän sitten on kanssasi jos ei pidä sua kauniina? Mieti nyt vähän...
Miehiä aina soimataan ulkonäkökeskeisyydestä. Onko sitten väärin valita mukava nainen, vaikkei hän ulkoisesti omaa naisihannetta vastaisikaan?
En tunne ketään, jolla olisi täysin hänen ulkonäköihannetta vastaava puoliso. Ihanne on aina saavuttamaton kiiltokuva.
Luulisi aikuisen (?) naisen elämässä olevan tärkeämpääkin ajateltavaa kuin se, onko riittävän iso peba miehelle.
Jotkut säilyvät keskenkasvuisina koko elämänsä.
On vain mietittävä ja puntaroitava mielessään, onko tämä kavereidensa kanssa harrastava ollenkaan parisuhteeseen valmis.
Nykyisin, kun "kaikki" on sallittua seurauksista piittaamatta, pitkät suhteet ovat harvinaisia, luottamusta ei synny eikä perheitä perusteta, kun on "tätä tärkeämpää tekemistä". Ilmeisesti mieskin on valmis mihin muuhun tahansa kuin sitoutumiseen.
Voit kertoa mielipiteesi ja yrittää kysyä, jatkuvatko harrastukset näiden kavereiden kanssa tai pitääkö tehdä muutoksia joko kavereissa tai parisuhteessa. Todennäköisesti hänelle ei ole edes tullut mieleen sinun näkökulmasi asiaan. On hyvin monia tapoja pilata parisuhde ja tämä on yksi niistä.
Siis miten tämä asioiden laita on käynyt sulle ilmi? Puhuvatko sun kuullen noita juttuja? Jos noin, niin Hyi hittolainen... Ei tule vaikuttamaan sun itsetuntoon hyvällä tavalla. Mun eksä ei seurannut viittäsataa vaan varmaan tuhatta heruttelijaa, ja tykkäili niistä täysin avoimesti ja todella paljon Päivittäin. Käsittämätön yhtälö, älyttömän älykäs ja syvällinen mies, ja sit toi. En kykene ymmärtämään.
ihan nätti ja ihan tyytyväinen. muttaku välillä tekis mieli jotain vähän parempaa
Luinko ap oikein aloituksesi, että mikäli miehesi oli "todellakin bodattu", niin hän olisi tasoltaan niin korkea, että silloin ainakin ansaitsisi paremman naisen?
Vierailija kirjoitti:
Itse jättäisin miehen. Sun itsevarmuus tulee menemään vain pahemmaksi, mutta en usko että jätät miestä joten mukavaa elämää tämän miehen kanssa. Muut nauraa kun näkee mitä sun mies tykkäilee ja hänvarmaan ajattelee näitä naisia seksin aikana.
ei semmosta miestä olekkaan mitä et jättäs :D ja naisia suorastaan vihaat, sen takia jaat näitä neuvojas jotka oot jo huomannu monta kertaa johtaa siihen että yksin katkeroidut kotonas.
Vierailija kirjoitti:
Miten on? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä aina soimataan ulkonäkökeskeisyydestä. Onko sitten väärin valita mukava nainen, vaikkei hän ulkoisesti omaa naisihannetta vastaisikaan?
Ei tarvitse varmaan mikään ihanne ollakaan, mutta kyllähän se nyt on kiva, että kumppani miellyttää myös silmää!? Nainen siis olen enkä koe olevani kovin ulkonäkökeskeinen...
Eli onko tällainen mies se, mikä miellyyttää myös silmää?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä se parisuhde alkaa puuduttamaan. Tietää, että on viimeiset ajat rellestää ja paneskella ennekuin siitä tulee kalju setämies.
Eli kalju on sittenkin se, mikä estää sen parisuhteen ja seksin löytymisen?
Miehes on luuseri ja pettää sinua. Jätä se ja ota joku kiltti ja kunnollinen mies.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Siellä meikkien, tekorisien ja tissien, hiuslisäkkeiden ja filttereiden alla on usein ihan taviksia naisia. Eli ei minkään näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on paikanpitäjä kunnes mies saa sen instabeiben.
vaihda mies, lähde kanssani treffeille ja rakastutaan palavasti ja saat rakkautta ja romantiikkaa ja kerron usein miten kaunis ja upea olet ja en koskaan katsele muita naisia ei ole mitään tarvetta kun sinä olet rakkaani...
Aikuisella miehellä aika mielenkiintoiset arvot elämässä.
Netissä toisten naisten kuolaaminen on tökeröä ja mielestäni jopa nöyryyttävää omaa puolisoa kohtaan.
Tuossa iässä se parisuhde alkaa puuduttamaan. Tietää, että on viimeiset ajat rellestää ja paneskella ennekuin siitä tulee kalju setämies.