Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsista erossa 4 päivää, eikä ikävä vaivaa vieläkään.

Vierailija
16.04.2006 |

Olenko kummallinen äiti-ihminen? Täällä kun usein kirjoitetaan, että tuntikin erossa lapsesta on rankkaa.

Minulla ei ole mitään kivistyksiä sydänalassa, toiset 4 päivää menisi ihan hyvin tähän jatkoksi...ihana rauha kotona :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on vähän ikävä, mutta ei kestämätön. Oikein ihanaa nauttia hiljaisesta talosta ja tehdä rauhassa omia juttujaan :-))) Vaihtelu virkistää.

Vierailija
2/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tuskin ikävöisin, jos sellainen tilanne eteen sattuisi, nauttisin siitä. Mutta ei ole pelkoa, mihin ihmeeseen sitä lapsensa laittaisi edes pariksi tunniksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kodin rauhaa osaa arvostaa, kun harvakseltaan sellaiseta kokee,

Vierailija
4/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy äiti, joka on viimeksi ollut yksin tai miehen kanssa kahdestaan kotona ennen lasten syntymää toistakymmentä vuotta sitten.

Vierailija
5/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut yksinolosta täysin siemauksin, tämä on todella harvinaista herkkua minulle!

Minäkin ajattelen tämän niin, että on ihan hyvä, että osaa nauttia omasta ajasta silloin kun sitä harvoin on. Miksi turhaa ikävöidä, kun tiedän, että lapset voivat hyvin?

Koen olevani riittävän hyvä (kuten usein mainostetaan :D) äiti, ja vielä parempi, kun saa välillä hengähtää. Osaan arvostaa myös sitä, että mies on vanhempana tasaveroinen kanssani. Voin olla huoletta, kun hän on lasten kanssa.

Vielä yksi yö hiljaisuutta, parempi alkaa henkisesti valmistautumaan, että pian " sirkus" saapuu kaupunkiin ;D

ap

Vierailija
6/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on erittäin harvinaista, en minäkään ole tätä ennen ollut yksin (puhumattakaan että miehen kanssa kaksin) kotona esikoisen syntymän jälkeen.

Mies ja lapset ovat sukuloimassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi