Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuli sellainen vävypoikakokelas että huhhuh.

Vierailija
30.01.2018 |

Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...

Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.

Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...

Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.

Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.

Voi kuule, tatuoinnit on taidetta. Jos olet noin vanhanaikainen ja ennakkoluuloinen, kuole pois. Tatuoinnit eivät ole merkki ihmisen "renttuisuudesta" tai mistään muustakaan. Kuten sanoin, ne ovat taidetta. Toiset ottaa, toiset ei. Se ei ole pois älykkyydestä tai mistään muustakaan.

Ja taas sanoisin että oletpa vanhanaikainen ja ennakkoluuloinen, entä sitten jos syö vain kalaa! Mikä helvetin vanha nillittäjä oikein olet? 

EIKÖ OLE PÄÄASIA, ETTÄ TYTTÄRESI ON LÖYTÄNYT ELÄMÄNKUMPPANIN, JOTA RAKASTAA JA JOLTA SAA VASTARAKKAUTTA JA JOKA KOHTELEE HÄNTÄ HYVIN???? Taitaa olla parempi mies kuin sinä.

Vierailija
82/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Miesten hajuvedet tuoksuvat ehkä makeahkolle, kun kyse ei ole mistään halvasta AXE -myrkystä tai hirvittävän pistävästä partavedestä. HYI. Nykymiehet käyttävät Hugo Bossia ja muuta tyylikästä, ei ole heillä tapana haista paskalle ja hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varför runkar tjejer ;D

Vierailija
84/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ongelmia tulee kun lapsen ja vanhempien ikäero on 40 vuotta.

Vierailija
85/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
86/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan 16-vuotiaan pojan ja hieman yli nelikymppisen naisen suhde toimia? Olen ehkä rakastumassa tyttäreni uuteen poikaystävään, mutten toki haluaisi aiheuttaa tytölle traumoja. Voisin toki sabotoida suhdetta ennen peliliikkeen tekemistä, mutten haluaisi yrittää turhaan. Olen kyllä yrittänyt puhua tytölle että ottaisi entisen poikaystävänsä takaisin. Tilanne on henkisesti raastava ja hankala, mutten voi tunteilleni mitään.

Tyttö on joka toinen viikko isänsä luona ja ajattelin pyytää tämän uuden pojan jollain tekosyyllä luokseni tytön poissaollessa auttamaan tietokoneasioissa tms. Poika on kyllä ikäisekseen kypsä, joten ei tässä juridisesti ongelmaa kai pitäisi olla, koska on jo 16 täyttänyt?

Vierailija
87/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu...  ihan kokeilu et meneekö tämäkin ennakkotarkastukseen kuten tuolla rinteen ketjussa ihan asiallisetkin jää julkaisematta.

Vierailija
88/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.

Ja millähän perusteella ha.uavat ketään?

Ja jos haluavatkin, niin mistäs tiedät ettei tule tyttöystävää...

Aina näitä av-mamman lesbokostofantasioita. Joka käänteessä pitää mainita, että ehkä tytöstä tulee lesbo/pojasta homo jos erehtyy olettamaan sitä, mitä suurin osa ihmisistä kuitenkin on; heteroita. Yhtä hyvin voisi sanoa että "Mistäs tiedät jos tyttö vaikka kuolee ennen poikaystäväikää, hänestä tulee aseksuaali tai syrjäytynyt!".

Vierailija
89/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi on parhaita! Meidänkin tytärten poikakaverit, ahh! On tullut testattua ;)

Vierailija
90/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske tytärtäs linkomaan mäkeen se, jos kerran tatuoitu.

Vierailija
91/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makea haju = pilvi. Huolesi ei ole aiheeton.

Tai ne ällöttävät huuhteluaineet.

Vierailija
92/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kääkät v***ttaa kirjoitti:

Kuten sanoin, ne ovat taidetta.

suurin osa tatuoinneista on keskinkertaisia tuherruksia, kaukana mistään taiteesta.

Vierailija
93/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on vauva vielä, mutta odotan jo innolla kun alkaa tuoda niitä 16 vuotiaita tiukkoja farkkubeba tyttöystäviään näytille. Siinä saa vaimo taas entiseen malliin kyytiä kun mietin pojan tyttistä vaimoa painaessa.

Vierailija
94/95 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et ap oli ihastunut vävyyn

Vierailija
95/95 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et ap oli ihastunut vävyyn

Muita kommentteja selatessa vaikuttaa sille että AP on ainut joka ei sitä tehnyt