Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuli sellainen vävypoikakokelas että huhhuh.

Vierailija
30.01.2018 |

Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...

Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.

Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se 18-vuotias Siiri tuokin äidin nähtäville ihanan rakkaansa 45-vuotiaan Pertin. Äiti saa sitten huokailla Pertin perään. 

Vierailija
22/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten kestän sitten kun/jos omat tytöt tuo hyvännäköisiä poikia näytille. Ihan ajan kysymys, kun vanhin jo 15v. Iiiik, tää mamma ei ehkä kestä niitä nuoria miehiä sitten!

Jotain vikaa pitää kyllä olla korvien välissä, jos tuntee vetoa oman lapsensa ikäisiin ja vielä tämän seurustelukumppaneihin. Sunkin lapsi on vasta 15-vuotias ja olet jo into piukeena odottamassa, että tyttö toisi nuorta lihaa äidin tuijoteltavaksi...

Voi kyllä odotan! :D Mulla oli aivan ihana poikaystävä 16-vuotiaana. Seurusteltiin pitkään ja rakastettiin ihan hulluna toisiamme. En suoraan sanottuna jaksa odottaa, että omat lapset pääsee kokemaan saman. Ja toivon sydämestäni, että tuovat kotiin ihania ja komeita poikia, että voin sitten kaiholla katselle ja huokailla, että aaww, kun olette hellusia ja aaww kun mulla on ihana vävykokelas.

Ne suhteet särkee sitten äidinkin sydämen särkyessään.

Olen ollut lapseni puolesta hyvin iloinen hänen ollessaan suhteissa mukaviin poikaystäviin ja itkun paikka on ollut eron tullessa.

Varsinkin sen takia, että oma lapsi jättänyt toiset kyllästymiseen vedoten vaikka tunteita onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten kestän sitten kun/jos omat tytöt tuo hyvännäköisiä poikia näytille. Ihan ajan kysymys, kun vanhin jo 15v. Iiiik, tää mamma ei ehkä kestä niitä nuoria miehiä sitten!

Jotain vikaa pitää kyllä olla korvien välissä, jos tuntee vetoa oman lapsensa ikäisiin ja vielä tämän seurustelukumppaneihin. Sunkin lapsi on vasta 15-vuotias ja olet jo into piukeena odottamassa, että tyttö toisi nuorta lihaa äidin tuijoteltavaksi...

Voi kyllä odotan! :D Mulla oli aivan ihana poikaystävä 16-vuotiaana. Seurusteltiin pitkään ja rakastettiin ihan hulluna toisiamme. En suoraan sanottuna jaksa odottaa, että omat lapset pääsee kokemaan saman. Ja toivon sydämestäni, että tuovat kotiin ihania ja komeita poikia, että voin sitten kaiholla katselle ja huokailla, että aaww, kun olette hellusia ja aaww kun mulla on ihana vävykokelas.

Sä et saa tuosta tyttärien poikaystäviä kyttäävästä saalistavasta asenteesta enää millään väännettyä söpöä ja suloista. Iljettävä olet.

Saalistavasta :D

Itse olet iljettävä, kun et lämpene vävyehdokkaillesi!

Vierailija
24/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun ap näkee vävynsä puolialasti niin sitten ap:stakin tulee kylmäverinen puuma, jolle kelpaa mikä vaan. Uskokaa tai älkää.

Vierailija
25/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se 18-vuotias Siiri tuokin äidin nähtäville ihanan rakkaansa 45-vuotiaan Pertin. Äiti saa sitten huokailla Pertin perään. 

Ja pertillä saman ikäisiä lapsia kuin uusi tyttöystävänsä

Vierailija
26/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne suhteet särkee sitten äidinkin sydämen särkyessään.

Olen ollut lapseni puolesta hyvin iloinen hänen ollessaan suhteissa mukaviin poikaystäviin ja itkun paikka on ollut eron tullessa.

Varsinkin sen takia, että oma lapsi jättänyt toiset kyllästymiseen vedoten vaikka tunteita onkin.

Niin se varmasti särkee. Mutta positiivisuudella mennään, murehditaan sydänsuruja sitten kun on niiden aika.

Vierailija
27/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pertillä saman ikäisiä lapsia kuin uusi tyttöystävänsä

No mutta Pertillä on onneksi anoppi puolellaan, kun ihan samalla lailla ajattelevat. <3

Vierailija
28/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako oli treffit.

Mitä tekemistä Porvoolla on minkään kanssa?

Se pahamaineinen yhteismitattomuus, joka johtui omasta kuormasta syömisestä matkalla Tukholmaan Viipurista lähdettyä.

Vierailija
29/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpana pidän veikeitä laseja.

Vierailija
30/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo oikeesti muuta tekemistä kun kehitellä satuja.

Vierailija
31/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...

Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.

Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.

Onneksi sulta ei ole kukaan kysynyt eikä se asia sulle kuulukaan.

Vierailija
32/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyttäresi kuksia ketä haluaa.

Vierailija
33/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kovin odotan vävyjä!! Harmi kun tytöt vasta 4-vuotiaita. Tosin toisella on jo sutinaa pikkusöpöliinien kanssa!

Omaa poikaa ei siunaantunut, niin saan sen sitten vävystä tai vävyistä 😍

Vierailija
34/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä muut  MILF/puumat sitten sanovat, kun tytär tuo luisuharteisen ja -otsaisen tatuoidun narkkari"komistuksen"?

Vierailija
35/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat kantaa kahvia pöytään pi*lut märkänä kun tyttäret tuo treenattuja urheilulukiolaisia kotiin näytille. XD

Niinhän sitä luulisi. On tyttären kanssa kyllä niin erilainen maku miesten suhteen kuin olla voi. Itse valkkaa lasten isäksi pitkän tumman ja komean ja näin tytötkin on pitkä tumma ja kaunis. Poikaystävät on toistaiseksi olleet lyhyitä ja vaaleita. Mutta eipä hänen nyt tarvitse mua miellyttää käännös valinnoistaan. Ainoa huomautuksen paikka on se, että vois valita vähän älykkäämpiä.

Vierailija
36/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ihan normaalille nuorelle miehelle kuulostaa. Tuhoat tuolla ne vähäisetkin milffeilymahdollisuudet, joista moni muu tuntuu unelmoivan.

Vierailija
37/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.

Joo. Siitä se parinkymmenen vuoden mittainen ku.llikaruselli alkaa.

Vierailija
38/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä muut  MILF/puumat sitten sanovat, kun tytär tuo luisuharteisen ja -otsaisen tatuoidun narkkari"komistuksen"?

En usko. 4 vuotiaani on päiväkodin poikamassasta valikoinut ne viikinginnäköiset kaunissilmäiset harteikkaat pojat. Heistä näkee, että komeita tulee!

Siskonsa on mieltynyt kahteen ruskeasilmäiseen rauhalliseen poikaan, nämä ovat pienikokoisia, mutta kuin kakkupaloja, eli mielellään katselee.

Päiväkodissa näyttäisi olevan kaksi luonnevikaista luihua tulevaa narkkia, onneksi tytöilläni on äitinsä hyvä maku!

Vierailija
39/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.

Eihän tuo ole ollenkaan selviö. Voivat olla yksinäisiä, lesboja, olla tuomatta niitä näytille, tuovat jotain hevariörisijöitä tai itseään paljon vanhempia kumppaneita tms.

Vierailija
40/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataksemme aloittajaan ei liene mikään insinööri hän?  Onko tyttäresi minkäalan koulutuksen saanut ja missä hän on bongannut tämän komistuksen?  Tuo ruokavalio vielä menettelee sillä onhan normaalia olla kalansyöjä ja ei syödä lihaa.   Nuo tatuoinnit ovat hieman outija kun niitäö on niin paljon.  Ota selvää vaivihkaa vähän taustoista  että ei olisi mikään linnankundi.   Niitäkin kun on. Jos on työssä ja koulut on käyty esim AMK tms niin en olisi huolissani.  Tuo makea haju  voi olla joko makea partavesi tai sitten sitten on poltellut ....