Nyt tuli sellainen vävypoikakokelas että huhhuh.
Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...
Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.
Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.
Kyllä varmasti jotkut pitääkin 50-vuotiaista linnakundeista ja kamelikuskeista
Outo minijä ketjussa kerrottiin lippispäisestä hieltähaisevalta poikaystävästä.
Annatteko tommoisen panna lastanne...
Tarina oli varmasti tosi toisin kuin tää provo
Sellaisia ne vasemmistonuoret on.
Vierailija kirjoitti:
Ei vihreät ole vasemmalla vaan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä muut MILF/puumat sitten sanovat, kun tytär tuo luisuharteisen ja -otsaisen tatuoidun narkkari"komistuksen"?
Ohjaavat nopeasti juipin ulos.
Mulle kyllä kelpaisi vävyksi sellainen Teemu Packalenin näköinen komistus!! Huh huh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vihreät ole vasemmalla vaan edessä.
Siinä olet oikeassa etteivät ole vasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä muut MILF/puumat sitten sanovat, kun tytär tuo luisuharteisen ja -otsaisen tatuoidun narkkari"komistuksen"?
En usko. 4 vuotiaani on päiväkodin poikamassasta valikoinut ne viikinginnäköiset kaunissilmäiset harteikkaat pojat. Heistä näkee, että komeita tulee!
Siskonsa on mieltynyt kahteen ruskeasilmäiseen rauhalliseen poikaan, nämä ovat pienikokoisia, mutta kuin kakkupaloja, eli mielellään katselee.
Päiväkodissa näyttäisi olevan kaksi luonnevikaista luihua tulevaa narkkia, onneksi tytöilläni on äitinsä hyvä maku!
Tässä on jotain todella epämukavaa ja arveluttavaa, että aikuinen katselee lapsia tuolla tavalla silmänruokana. Mä en ymmärrä, miksi lapsia pitää katsella ulkonäköä arvioiden, että kuka on komea ja sopivan harteikas ja kenessä silmä lepää, kun on jo kuin kakkupala... Ihanko oikeasti vanhemmat päässänsä ajattelevat muiden lapsista, että keihin tuntisi vetoa ja keistä tulee seksuaalisesti haluttavia? Siis lapsista tällaisia mietitte ja arvioitte heidän ulkonäköään???
Pahemminkin olisi voinut käydä. Ajattele jos tyttäresi olisi haksahtanut ns. kilttiin mieheen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. 4 vuotiaani on päiväkodin poikamassasta valikoinut ne viikinginnäköiset kaunissilmäiset harteikkaat pojat. Heistä näkee, että komeita tulee!
Siskonsa on mieltynyt kahteen ruskeasilmäiseen rauhalliseen poikaan, nämä ovat pienikokoisia, mutta kuin kakkupaloja, eli mielellään katselee.
Päiväkodissa näyttäisi olevan kaksi luonnevikaista luihua tulevaa narkkia, onneksi tytöilläni on äitinsä hyvä maku!
Tässä on jotain todella epämukavaa ja arveluttavaa, että aikuinen katselee lapsia tuolla tavalla silmänruokana. Mä en ymmärrä, miksi lapsia pitää katsella ulkonäköä arvioiden, että kuka on komea ja sopivan harteikas ja kenessä silmä lepää, kun on jo kuin kakkupala... Ihanko oikeasti vanhemmat päässänsä ajattelevat muiden lapsista, että keihin tuntisi vetoa ja keistä tulee seksuaalisesti haluttavia? Siis lapsista tällaisia mietitte ja arvioitte heidän ulkonäköään???
Ja kymmenen vuoden päästä nämä luonnevikaiset voivat olla tytärten lasten isiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tuo oli vitsi. Poikien ulkonäöt ovat totta. Mutta en katsele heitä :D Enkä todellakaan ajattele, että luihusta pojasta tulee narkki. Luihiusta lapsista voi kasvaa kauniita aikuisia jne.
Tuskin se nyt niin erikoinen on se mies. Todennäköisesti ihan tavallinen tallaaja ja ap vaan värittää tarinaa.
Kuulostaa kamalalta. Tatuoiduilla ei tee mitään, ja muutenkin hirveä. Mutta jo nuo tatuoinnit ovat ehdoton syy diskaamiseen. Älä ole missään tekemisissä.
Yhdentekevää, missä töissä on tai muuta. Jos on tatuoitu, se on heti diskaus.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta. Tatuoiduilla ei tee mitään, ja muutenkin hirveä. Mutta jo nuo tatuoinnit ovat ehdoton syy diskaamiseen. Älä ole missään tekemisissä.
Mitenkä niin tatoiduilla ei tee mitään? Ihmisiä nekin. Oma mieheni on myös voimakakasti tatuoitu ja on loistava aviomies ja isä lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi asian olevan toisin päin. Enemmän kai sen työpaikan luulisi vaikuttavan kuin sen, onko miehen ihoon taiteiltu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi asian olevan toisin päin. Enemmän kai sen työpaikan luulisi vaikuttavan kuin sen, onko miehen ihoon taiteiltu vai ei.
Tai sitten se oli vaan sarkasmia.
Enemmän ite miettisin sitä hajua kuin tatuointeja. Ja muutenkin tökeröä käytöstä, jos sellaista oli.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.
Kuolaat siellä omien tyttäriesi tulevien poikaystävien perään? ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök. Siis sä oikeasti suunnittelet himoiten, kuinka saat kuolata sun omien tyttärien poikaystävien perään? Ällöttävä tyyppi olet.
Aika monet äidithän testaa vävykokelaat ensin. Joskus harvoin tytön poikaystävä sitten jää kiinni siitä ja sehän se vasta sirkus sitten on.
Mun tyttö iski naapurista lyhyen ja laihan pelaaja-nörtin 🎮🕹🎧🖥