Nyt tuli sellainen vävypoikakokelas että huhhuh.
Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...
Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.
Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.
Kommentit (95)
Itse olen ihastunut ilmeisesti venäläistaustaiseen mieheen, jossa ei mitään kovin erikoista ole. Ei kuitenkaan varmaan edes tavata koskaan todellisesti ja tavataan vaan Skypessä. Siinä mielessä on silti ihmettele jos jotkut valitsevat vähän "erikoisen" kumppanin sillä joskus se vaan nappaa heti, vaikka muista olisikin ihmeellinen valinta. Tietysti minäkään en tiedä hänestä paljonkaan. Ja vaikka nuori vasta olen niin en tyhmä silti ja lähtisin yksin häntä mihinkään ulkomaille tapaamaan. Mitenhän tämä liittyi aiheeseen. Ja peukkua alas vaan jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...
Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.
Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.
mikä koulutus mikä työ????? Se kertoo paremmin ku rytkyt.
Olkaa hiljaa! Mies on töissä hunajatehtaalla.
Sinkkumies
Miten ihmeessä hunajatehtaalla työskentelevä voi vielä olla "sinkkumies"
-.sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.
Ja millähän perusteella ha.uavat ketään?
Ja jos haluavatkin, niin mistäs tiedät ettei tule tyttöystävää...
Vierailija kirjoitti:
Mammat kantaa kahvia pöytään pi*lut märkänä kun tyttäret tuo treenattuja urheilulukiolaisia kotiin näytille. XD
Haittaaksse
Nuuhkija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makea haju = pilvi. Huolesi ei ole aiheeton.
Minusta pilvi ei todellakaan haise makealle. Moni sähköhöyrystimen neste tai dödö kylläkin.
Sähkötupakka, tai sitten oli syönyt karkkia vastikään? :-)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuossa on valittamista? Tyttärelläni oli poikaystävä, joka ei 20-vuotiaana ollut kertaakaan kesätöissä, ylioppilaaksi päästyäänkin totesi vaan ettei ylioppilaat saa töitä. No ei saa jos ei edes yritä. Oli äärettömän nirso. Ei osannut mitään, ei osannut edes perunoita kuoria. Vajaa kaksi vuotta sitä kesti, onneksi tyttäreni tuli järkiinsä. Tuo on unelmavävy siihen turhapuroon verrattuna. Tai turhapurokin olisi parempi, yritti sentään joskus töissä käydä.
Kyllä nuo 16 vuotiaat tyttöset on sitten vasta koneita, huh huh. Kelpais isällekin. vink vink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.
Meillä on pyörinyt vuoden verran jo sellainen treenattu komistus, huh huh. Ei huono.
Sairas äiti. Himoitsee lapsensa poikaystävää.
No, pojat on poikia ja äidit äitejä ;)
Ei suinkaan tuo vävykokelas ole kokki? Niillähän tuntuu olevan äärestä laitaan kuvitetut käsivarret. Yök!
Mitä sanoja se käyttää, joita sinä et ymmärrä? Annapa muutama esimerkki.
Anopin velvollisuuksiin kuuluu mm. vävykokelaan koeajo, etkö muka tiennyt sitä?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen, tuo vähämielinen ja itsekäs pikku h*oruli. Panee vaikka vävykokelastaan.
No just. Menikö nyt kenties vähän överiksi?
ap höpö höpö. Kuinka lähellä oikein muka kävit, jos tuo oudon makealta tuoksuminen oli noin huomattavissa? Ellet nyt viittaa siihen, että poika käytti jotain tyttöjen hajuvettä. Huono provo on kyllä taas, yrittää vihjailla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää, missä töissä on tai muuta. Jos on tatuoitu, se on heti diskaus.
Meinaatko tutkia haarovälejä myöten joka kokelaan, ettei vain ole niitä tatuointeja piiloteltu?
hahhaha tämän haluaisin nähdä.
Ymmärsinkö oikein että aikuinen nainen kuolaa jonkun nuorukaisen perään 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pyörinyt vuoden verran jo sellainen treenattu komistus, huh huh. Ei huono.
Se ilmeisesti panee sinuakin.
Onko kukaan rakastunut vävyynsä..ja alkanut seurustella tämän kanssa?
Rakkaus ei tunne rajoja:)
Av-mammalle tytär tuo korkeintaan burkhan kotiin.