Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuli sellainen vävypoikakokelas että huhhuh.

Vierailija
30.01.2018 |

Sanokaa vaan että olen pinnallinen, mutta kaikkihan oli vielä hyvin niin kauan kun tämä nuori mies piti takin päällään. Sen kun otti pois niin esiin tupsahti täysin tatuoidut käsivarret. Pukeutumistyyli vastaa enimmäkseen sellaista tämän ajan hipsteriä, oli sellaiset veikeät lasit ja tietynlaiset hiukiset ja vaatteet oli myös kuin suoraan jostain kuvastosta jne...

Ei suostunut syömään mitään tukevaa koska ainoa liha mitä syö on kala. Käytti outoja sanoja puhuessaan, ja joko puhui herkeämättä tai oli kokonaan hiljaa. Tuoksui oudon makealle. No, ainakin tekee töitä ja tienaa hyvin.

Jotenkin yllättää että tyttäreni tällaiseen mieheen päätyi, mutta eipä mulla kai ole valittamista, vaikka joku tässä miekkosessa hankaakin vastakarvaan.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea haju = pilvi. Huolesi ei ole aiheeton.

Vierailija
2/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aina jaksa olla noin konservatiivinen.

Vierailija
4/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvien kuilut.

Vierailija
5/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin äitisi saattoi aikanaan ajatella noin, kun oman ukkosi näytille toit.

Vierailija
6/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pilvi ei todellakaan haise makealle. Moni sähköhöyrystimen neste tai dödö kylläkin.

Vierailija
7/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaikka maustettu sähkörööki.

Vierailija
8/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako oli treffit. Tämä oli selkeä juttu tuon makean hajun kohdalla viimeistään.

Vierailija
9/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin yhtäkkiä tuosta otsikosta, että mulla on täällä kaksi erittäin kaunista tyttöä kasvamassa poikaystäväikään, ja +\- 10 vuoden päästä meillä pyörinee hyvännäköistä miestä toisensa perään. Kiva mulle! Huhhuh vaan.

Meillä on pyörinyt vuoden verran jo sellainen treenattu komistus, huh huh. Ei huono.

Vierailija
10/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako oli treffit.

Mitä tekemistä Porvoolla on minkään kanssa?

Vierailija
11/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten kestän sitten kun/jos omat tytöt tuo hyvännäköisiä poikia näytille. Ihan ajan kysymys, kun vanhin jo 15v. Iiiik, tää mamma ei ehkä kestä niitä nuoria miehiä sitten!

Vierailija
12/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Siis sä oikeasti suunnittelet himoiten, kuinka saat kuolata sun omien tyttärien poikaystävien perään? Ällöttävä tyyppi olet. 

Vierailija
13/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pyörinyt vuoden verran jo sellainen treenattu komistus, huh huh. Ei huono.

Sairas äiti. Himoitsee lapsensa poikaystävää. 

Vierailija
14/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako oli treffit. Tämä oli selkeä juttu tuon makean hajun kohdalla viimeistään.

Minusta tuo sana miekkonen on erittäin voimakas viittaus Porvooseen.

Vierailija
15/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten kestän sitten kun/jos omat tytöt tuo hyvännäköisiä poikia näytille. Ihan ajan kysymys, kun vanhin jo 15v. Iiiik, tää mamma ei ehkä kestä niitä nuoria miehiä sitten!

Jotain vikaa pitää kyllä olla korvien välissä, jos tuntee vetoa oman lapsensa ikäisiin ja vielä tämän seurustelukumppaneihin. Sunkin lapsi on vasta 15-vuotias ja olet jo into piukeena odottamassa, että tyttö toisi nuorta lihaa äidin tuijoteltavaksi...

Vierailija
16/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan yläpeukkujen määrä yhtä suuri, jos sukupuoliasetelmat olisi tässä toisinpäin..🤔

Vierailija
17/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa pitää kyllä olla korvien välissä, jos tuntee vetoa oman lapsensa ikäisiin ja vielä tämän seurustelukumppaneihin. Sunkin lapsi on vasta 15-vuotias ja olet jo into piukeena odottamassa, että tyttö toisi nuorta lihaa äidin tuijoteltavaksi...

Voi kyllä odotan! :D Mulla oli aivan ihana poikaystävä 16-vuotiaana. Seurusteltiin pitkään ja rakastettiin ihan hulluna toisiamme. En suoraan sanottuna jaksa odottaa, että omat lapset pääsee kokemaan saman. Ja toivon sydämestäni, että tuovat kotiin ihania ja komeita poikia, että voin sitten kaiholla katselle ja huokailla, että aaww, kun olette hellusia ja aaww kun mulla on ihana vävykokelas.

Vierailija
18/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne pojat sitten voi äitiäkin testata jos oma kulta sattuukin nirsoilemaan.

Ei nyt vaiskaan, tää keskustelu on paennut aika kauas siitä mistä alun perin puhuttiin.

Vierailija
19/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä odotan! :D Mulla oli aivan ihana poikaystävä 16-vuotiaana. Seurusteltiin pitkään ja rakastettiin ihan hulluna toisiamme. En suoraan sanottuna jaksa odottaa, että omat lapset pääsee kokemaan saman. Ja toivon sydämestäni, että tuovat kotiin ihania ja komeita poikia, että voin sitten kaiholla katselle ja huokailla, että aaww, kun olette hellusia ja aaww kun mulla on ihana vävykokelas.

Sä et saa tuosta tyttärien poikaystäviä kyttäävästä saalistavasta asenteesta enää millään väännettyä söpöä ja suloista. Iljettävä olet.

Vierailija
20/95 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kokemusta ap:kin kai kaipasi ja katso mitä sai. :D