Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tietää johtuuko miehen vähäinen kiinnostus seksiin SSRI-lääkkeestä vai jostain muusta?

Vierailija
30.01.2018 |

Miten saan sen selville?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällähän tuo selviää

Vierailija
2/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voi johtua lääkkeistä tai siitä masennuksesta johon hän lääkkietä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siitä syystä, miksi hän syö niitä lääkkeitä?

Vierailija
4/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyminen mitään selvitä, miten mies itsekään tietäisi totuutta? Ja onko niin että kun nyt miehellä tuo lääkitys on niin minun on turha edellyttää seksiä enää? Ap

Vierailija
5/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tätä siis siksi että jos saisin varmuuden että syy on lääkitys, niin minun ei tarvitsisi kaiken muun harmin lisäksi tuntea olevani vastenmielinen. Ap

Vierailija
6/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä lääkkeestä johtuu. Itsellä ei tehnyt koskaan mieli kun söin sitä.

Vierailija
7/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä lääkkeestä johtuu. Itsellä ei tehnyt koskaan mieli kun söin sitä.

Mahtavaa, se on sitten loppuelämä selibaatissa koska mies ei pärjää ilman lääkettä. Ap

Vierailija
8/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? Voi olla myös Parkinsonin taudin ensioire. Dopamiinin tuotannon väheneminen johtaa haluttomuuteen.

Vierailija
9/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, se on sitten loppuelämä selibaatissa koska mies ei pärjää ilman lääkettä. Ap

Joillakin lääke voidaan lopettaa ajan x kuluttua, tai lääke voidaan vaihtaa toiseen. SSRI-valmisteitakin on erilaisia, lisäksi on tietysti SNRI-lääkkeitä jne

Vierailija
10/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa lääkettä. Itse olen kokeillut useita SSRI-lääkkeitä juuri tuon haitan takia ja löytänyt sellaisen, joka mahodollistaa seksielämän.

Vierailija
11/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita paskoja kun syö niin ei välttämättä enää koskaan paneta.

Vierailija
12/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vertaiskertomuksia netistä. 

Vierailija
13/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on niin kamalan tärkeää, niin on kyllä lääkkeitä, jotka ei vaikuta asiaan.

Vierailija
14/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole miehelle yhtään tärkeä, koska seksi ei enää kiinnosta häntä. Lääke auttaa niihin oireisiin joihin on määrätty. Ap

Vierailija
15/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä mieltä että on aivan normaalia pitkässä suhteessa, ettei seksiä ole edes joka kuukausi, itse olen sitä mieltä että normaali ihminen haluaa seksiä vähintään kerran viikossa jos sitä saatavilla on. Ap

Vierailija
16/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin lääke voidaan lopettaa ajan x kuluttua, tai lääke voidaan vaihtaa toiseen. SSRI-valmisteitakin on erilaisia, lisäksi on tietysti SNRI-lääkkeitä jne

Mies on käyttänyt lääkettä jo 10 vuotta ja yrittänyt useamman kerran lopettaa eikä se ole onnistunut eikä ole ollut sitten kiinnostanut kokeilemaan mitään toista lääkettä koska tuo toimii eikä seksiasia kiinnosta miestä kriteerinä lääkkeen valinnassa. Turha sitä minulle on ehdotella, tiedän kyllä vaihtoehdot mutta en minä miehen lääkityksestä päätä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi