Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumeessa ollut Kerttu, 3, sai sittenkin jäätelönsä - Tuntematon auttaja maksoi Annan ruokaostokset - 40€ noista parista tuotteesta??

Vierailija
30.01.2018 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801292200705061_u0.shtml

Jos on vähävarainen ihminen niin luulisi tajuavan, että esim. lidlistä olisi saanut kolminkertaisen määrän ruokaa kun katsoo vähän mitä ostaa?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on köyhällä reteät ostokset. Mifut, uunifetat ja huuhteluainekin kallista Comfortia. Ei näin työssäkäyvänä ole varaa luomuun, hifistely- ja merkkituotteisiin. Huuhteluainekin hajusteetonta Rainbowta. No, mulla ei tosin olekaan tili miinuksella ja osaan etukäteen laskea paljonko katevarausten jälkeen tilillä on rahaa.

Hei, ääliö. Ihmisillä on erilaisia erikoisruokavalioita, joiden vuoksi on syötävä sitä, mikä pötsille sattuu sopimaan. Lisäksi: missä siinä lukee, että tämä Anna olisi sosiaalitapaus? Ja lopuksi: miksi sinusta ihmisenarvoinen elämä kaikkine eettisine kuluttajavalintoineen, erikoisruokavalioineen jne. ei kuulu köyhälle? Jos olet niin kateellinen, jää toki työttömäksi ja ala nostaa niitä liian suuria tukia!

PS. Olen köyhä mutta itsekin käytän Comfortia, koska kaikki muut merkit haisevat nenääni pskalle. Ja syön kalliita vegetuotteita ja fetoja, koska ne ovat laktoosittomia ja maidottomia.

Vierailija
102/102 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801292200705061_u0.shtml

Jos on vähävarainen ihminen niin luulisi tajuavan, että esim. lidlistä olisi saanut kolminkertaisen määrän ruokaa kun katsoo vähän mitä ostaa?

Ei mun mielestäni missään mainita että olisi ollut vähävarainen. Hänhän lupautui maksamaan nuo ostokset takaisin tuolle auttajalle. Nyt menee puurot ja vellit sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi