Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä perussuomalaisten vastustaja, mikä sinua risoo persuissa eniten?

Vierailija
29.01.2018 |

Niin?

Sinä perussuomalaisten vastustaja, mikä sinua risoo persuissa eniten?

Vaihtoehdot

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi ja kaienlaisten rikollisten ja huonosti, jopa törkeästi käyttäytyvien jäsenten hyväksyminen hymisten ja nyökytellen. Marttyyriviitan kantaminen, kun joku jostain huomauttaa, vaikka itse voidaan möläytellä mitä tahansa. Takinkääntäminen välittömästi kun päästiin hallitukseen ja nyt jeesustellaan, että ei enää kuuluta. Kyllä te silti asiosta olitte päätämässä. Äänten kalastelu keinolla millä hyvänsä. Ääriliikkeiden nuoleskelu. Onko nyt kieli ruskeana? Tässä muutama loputtomasta listasta.

Vierailija
102/105 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vihaavat naisia ja ovat kokkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ensimmäistä pääosin. Monet heistä ovat nurkkakuntaisia sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä (erityisesti maakuntien alkoholisoituneet änkyrät tyyliin Hankarainen ja Putkonen) joilla on vain yksi agenda huolimatta siitä ettei ymmärrystä / käsitystä suuremmasta kokonaisuudesta ole.

Vierailija
104/105 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut vihaavat naisia ja ovat kokkareita.

Ottaako päähän

http://jennichen1415.puheenvuoro.uusisuomi.fi/

Ottiko päähän?

Vierailija
105/105 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoralismi ja kaienlaisten rikollisten ja huonosti, jopa törkeästi käyttäytyvien jäsenten hyväksyminen hymisten ja nyökytellen. Marttyyriviitan kantaminen, kun joku jostain huomauttaa, vaikka itse voidaan möläytellä mitä tahansa. Takinkääntäminen välittömästi kun päästiin hallitukseen ja nyt jeesustellaan, että ei enää kuuluta. Kyllä te silti asiosta olitte päätämässä. Äänten kalastelu keinolla millä hyvänsä. Ääriliikkeiden nuoleskelu. Onko nyt kieli ruskeana? Tässä muutama loputtomasta listasta.

Samansuuntainen lista minulla.