Sinä perussuomalaisten vastustaja, mikä sinua risoo persuissa eniten?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Typeryys, joka yleistetään ja myös mölyämällä yleistyy.
Olen myös sellainen typeryyttä suvaitsematon vihreä 😁
Eli olet näitä itsesi muiden ylle nostavia fasisteja. Herää todellisuuteen. Muut normaalit ihmiset pitävät tuota äärimmäisen tyhmyyden osoituksena. Eipä siinä jos omassa kuplassa hyvältä tuntuu niin jatka samaa rataa, mutta kun kupla puhkeaa ja totuus tulee ilmi niin ainakaan et voi valittaa ettei kukaan varoittanut.
Ei niissä minua ärsytä mikään. Pieni ja harmiton ryhmä ihmisiä joiden jutut on aika harhaisia, mutta eikös ne lahkolaisilla ole sitä melkein aina.
Vierailija kirjoitti:
Typeryys, joka yleistetään ja myös mölyämällä yleistyy.
Olen myös sellainen typeryyttä suvaitsematon vihreä 😁
Kas, tässä on oikeasti vihreä.
Homovastaisuus ja kristillisyys. Vastasin ensimmäisen.
Hyvä vaan että ihmiset ovat löytäneet merkitystä ja sisältöä elämäänsä, vaikka sitten niistä valkoritarifantasioista. Onhan ne roolipelitkin olleet muotia jo vaikka kuinka kauan.
Sellainen vanhoillisuus kokonaisuudessaan, jotenkin. Se muodostuu erilaisuuden inhosta. Se ajatus ärsyttää minua yleisesti, että muut ihmiset yrittävät määrätä toisia ihmisiä, kuinka pitää olla. Yrittävät määrätä, koska määrääjiä ärsyttää esim. homot tai hipit. Ja jotta tämä ärsyynnys lähtisi pois, olisi homonkin oltava muuta kuin homo, jotta se ei ärsytä. Tai hipin oltava ns. normaali ulkoiselta habitukseltaan. Tai oltava erilainen käytökseltään. Kyseinen ajatusmallli - muiden ruotuun pakottaminen", olemaan kuten muutkin ovat erottumatta - on äärimmäisen itsekäs.
Rakastan kaikkia sellaisia ihmisiä, jotka uskaltavat olla sitä mitä ovat muista piittaamatta.
Ihmetyttää kun aikuiset ihmiset on niin herkkäuskoisia ja innostuneita salaliittoteorioista ja kuvitellusta maailmanvalloituksesta. Onhan ne tietysti jännempää huolenaihaetta kuin monet muut.
Kirjoitin jo edelliselle sivulle, mutta tarkennetaanpa vielä: ei monissa persujen rivikannattajissa mitään varsinaista vikaa ihmisinä ole, mutta puurot ja vellit, tunteet ja faktat, menevät iloisesti sekaisin. Kun päästään käsittelemään tunneasioita, ollaan varsinaisesti asiassa.
Yksinkertaiset vastaukset, vaikka monissa asioissa on monta eri näkökulmaa ja ratkaisutapaa. Yleistykset ovat myös ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Koska persuja kannattaa vain vähemmistö suomalaisista. Siksi liityn kannattamaan kritiikittömästä kapitalistissosialistista humanistiblokkia, jottei tarvitsisi olla mukana uppoavassa laivassa.
Niitäkö, jotka saivat viimeisimmissä vaaleissa yhteensä vähemän ääniä? vai niitä jotka pelkäävät metsää? vaikka ovatkin luonnon absuluttisia asiantuntijoita, koska käyvät lentsikalla vähä kursseja etelän mailla. ?.
Erityisesti tunteella toimiminen ja kaksinaamaisuus. Ollaan olevinaan niin rehtiä suoraselkäistä kunnon miestä, vaikka todellisuudessa sinkoillaan mielipiteestä toiseen, ei välitetä tosiasioista, vihataan jokaista vastaantulijaa, hädin tuskin osataan lukea ja valehdellaan silmät ja suut täyteen. Yleinen koulutus- ja asiantuntijavastaisuus. Persut toivovat ihmisten johtajaksi karismaattista gurua, minä vastuullista asiantuntijaa.
Mestarin oma pikku pohjois-korea johtajapalvontoineen ja solvausprikaateineen. Vaikea keksiä syytä miksi noista pitäisi pitää. Edes näiden ajama politiikka, joka siis tarkoittaa ongelman hokemista ja täysin kelvottoman ratkaisun toistelua ei tule toimimaan likikään käytännössä.
Se on kuin brittien brexit kampanjoinnissa aikanaan eli toistellaan helppoja hokemia ja sitten kun tulee tosipaikka niin hommaa ei oltu ajateltu ollenkaan niitä hokemia pidemmälle. Lisäksi kampanjan johtohahmot olivat lähinnä lahjakkaita hokijoita, eivät johtajia ja joku muu joutuu toteuttamaan tuon epäsuunnitelman vaikka päivä päivältä selkiää sen surkeus ja kaikki haittapuolet joista kansalle ei puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Mestarin oma pikku pohjois-korea johtajapalvontoineen ja solvausprikaateineen. Vaikea keksiä syytä miksi noista pitäisi pitää. Edes näiden ajama politiikka, joka siis tarkoittaa ongelman hokemista ja täysin kelvottoman ratkaisun toistelua ei tule toimimaan likikään käytännössä.
Se on kuin brittien brexit kampanjoinnissa aikanaan eli toistellaan helppoja hokemia ja sitten kun tulee tosipaikka niin hommaa ei oltu ajateltu ollenkaan niitä hokemia pidemmälle. Lisäksi kampanjan johtohahmot olivat lähinnä lahjakkaita hokijoita, eivät johtajia ja joku muu joutuu toteuttamaan tuon epäsuunnitelman vaikka päivä päivältä selkiää sen surkeus ja kaikki haittapuolet joista kansalle ei puhuttu.
Tämä. Kiitos.
Eniten risoo se, että entinen pj sekoitti pakan ja meni hallitukseen oman edun nimissä(?) Siitä se alamäki alkoi. Olisi kärsivällisesti jaksanut entisellä linjalle eteenpäin niin olisi seuraavissa vaaleissa tullut 2X-jytky.
Itse äänestin persuja hallitukseen, mutta kun ne taitaa vältellä vastuuta, niin olkoon. Kyllä kaikilla puolueilla päämääränä pitäisi olla hallitustyö ja kompromisseja pitää pystyä tekemään. Persuilla on vähän sellainen uho, että kaikki tai ei mitään.
Mä taidan olla kaikkein hankalin äänestäjä, koska mulla ei ole omaa suosikkipuoluetta ja äänestän joka kerta ennalta arvaamattomasti.
Persujen menestys perustuu pelkkään populismiin, mikä on aina vaarallista.
Puolueen ainoat teemat ovat pakkoruotsin poistaminen ja rajat kiinni -politiikka, eli on otettu keppihevoseksi aiheet, jotka tyhmempikin ja nimenomaan tyhmempi ymmärtää.
Se on vaarallista, koska ne eivät todellakaan ole suurimmat ongelmamme, mutta niiden avulla nostatetaan puolueen henkeä - ja mielestäni huijataan äänestäjiä.
Yhteiskuntamme ongelmat ovat ihan muualla, mutta niistä oikeista asioista en ole kuullut persuilta mitään kommentteja.
Turhia tyyppejä ajamassa omia etujaan.
Kun oikeistopopulisti menee hallitukseen, se antautuu kaikissa asioissa joita väitti kannattavansa. Nykyinen hallitus on hyvä esimerkki.
Matti Putkonen
Tyyppi on juoppo ja r-iskaaja, lisäksi sanoo olevansa sekatyömies vaikka on koko ikänsä ollut toimistonysväri. Menee hermot siihen pelleen!
Samanlaista roskasakkía, paitsi että ovat narsistisempia kuin persut.