Eronneet, kuinka pian Tinderiin?
Kuinka pian olette eron jälkeen luoneet tilin Tinderiin?
Itse koen pahoittavani mieleni, kun toinen heti eron jälkeen meni sinne.
Ajattelen etten heti olisi uutta vailla vaan rauhassa hoidetaan ero pois mielestä.
Mielestäni loukkaa toisen tunteita heti uuteen panoon pyrkimällä.
Kommentit (27)
Verkot vesille jo ennen eroa niin ei jää tyhjän päälle sitten kun se ero tulee.
Pitääkö tuollaista miettiä? Ensiksi pannaan holtittomasti ympäriinsä tinderin ja muiden saittien kautta tavattujen tyhjien randomtyyppien kanssa, kunnes löydetään "se oikea", joka on samanlainen tyhjä pano loppujen lopuksi ja sitten erotaan ja uutta randompeeloa metsästämään. Tällä kertaa valitsen toisin!! Olen muuttunut!! Ansaitsen parempaa!!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuollaista miettiä? Ensiksi pannaan holtittomasti ympäriinsä tinderin ja muiden saittien kautta tavattujen tyhjien randomtyyppien kanssa, kunnes löydetään "se oikea", joka on samanlainen tyhjä pano loppujen lopuksi ja sitten erotaan ja uutta randompeeloa metsästämään. Tällä kertaa valitsen toisin!! Olen muuttunut!! Ansaitsen parempaa!!
Etkö itse ole tyhjä randompeelo?
Samanlaisia ihmisiä ne on tinderissäkin. Tinder tekee etsimisestä vain vähän erilaista kun kaikki on niin helkutin nopealiikkeisiä ja kärsimättömiä. Ja kuvittelevat usein että vihreämpää ruohoa on seuraavan swaipin takana.
Mutta ei ne tyhjiä ole. Rakkautta kaipaavat ja pysyvyyttä niinkuin sinäkin. Mä oon ainakin löytänyt tinderistä tosi kivoja naisia, ongelmana vaan ollut etäisyys ja se ettei lasten takia voi muuttaa lähemmäs.
Saahan sinne mennä heti, mutta kyllä se mun omanarvontuntoa loukkaa, jos ns. ystävinä erotaan, on puhuttu suhteen ajan rakkaudesta ja heti etsitään uutta. Myönnän, että se saattaa johtua siitä, että jos mulla on ollut tunteita jotakuta kohtaan niin ei sitä ihmistä niin vaan toinen korvaa. Itse koen kuolevani sisältä hetkeksi enkä varsinaisesti nauti siitä, jos olen toiselle sivuutettavissa olankohautuksella. Sellainen syö itsetuntoa vaikkakin samalla kertoo siitä, että emme olleet suhteessa yhtä isoin panoksin. Minulle nyt vaan jää kumppaneista iso muistijälki ja haluan käyttää jonkin aikaa sen käsittelyyn, että oppisin suhteesta jotain.
M43
Vierailija kirjoitti:
Saahan sinne mennä heti, mutta kyllä se mun omanarvontuntoa loukkaa, jos ns. ystävinä erotaan, on puhuttu suhteen ajan rakkaudesta ja heti etsitään uutta. Myönnän, että se saattaa johtua siitä, että jos mulla on ollut tunteita jotakuta kohtaan niin ei sitä ihmistä niin vaan toinen korvaa. Itse koen kuolevani sisältä hetkeksi enkä varsinaisesti nauti siitä, jos olen toiselle sivuutettavissa olankohautuksella. Sellainen syö itsetuntoa vaikkakin samalla kertoo siitä, että emme olleet suhteessa yhtä isoin panoksin. Minulle nyt vaan jää kumppaneista iso muistijälki ja haluan käyttää jonkin aikaa sen käsittelyyn, että oppisin suhteesta jotain.
M43
Ihanaa, että on näin ajattelevia miehiäkin! Kun yleensä miehillä on se kiire sinne seksin ja naisten pariin heti eron jälkeen, jopa ennenkin eroa. Ihanaa, että kaikki eivät ole sellaisia, vaan kaltaisiasi ajattelevia ja toista kunnioittaviakin miehiä on olemassa. Toivottavasti olet löytänyt jo uuden suhteen, kun viestistäsi on tietysti paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
M43
No entä jos esim toisen väkivaltaisuuden takia eroaa ja sen takia ettei toinen hae apua, pitääkö sitäkin käsitellä ja siitäkin oppia vai voiko mennä suht pian Tinderiin?