Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, kuinka pian Tinderiin?

Vierailija
29.01.2018 |

Kuinka pian olette eron jälkeen luoneet tilin Tinderiin?
Itse koen pahoittavani mieleni, kun toinen heti eron jälkeen meni sinne.
Ajattelen etten heti olisi uutta vailla vaan rauhassa hoidetaan ero pois mielestä.
Mielestäni loukkaa toisen tunteita heti uuteen panoon pyrkimällä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä joten en sinne mennyt.

Vierailija
2/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin feikkitilillä juuri koska en halunnut "jäädä kiinni". No aika pian törmäsin siellä exään niin ei sitten sen jälkeen tarvinnut hänen tunteitaan sen enempää ajatella... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät exäsi olevan Tinderissä, ellet itse sinne heti rynnännyt?

Vierailija
4/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ainakin muutama tunti. En vaan pystynyt ajattelemaan mitään muuta heti eron jälkeen.

Vierailija
5/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä ollut, mutta fb:n sinkkuryhmissä olin heti kun erosta oltiin päätetty, vaikka asuttiin vielä saman katon alla. Mielestäni voi heti mennä kun se itsestä hyvältä tuntuu.

Vierailija
6/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on siellä heti. Omasta kaveripiiristä eronneet on ekalla viikolla siellä.  Kannatais käsitellä se eka suhde alta pois enneku sinne menee tai ylipäätään hoitaa uutta suhdetta.

Vierailija
7/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin eksä meni tinderiin jo ennen eroa. Toiselle kaverille tuli match ja siitähän se lähti purkautumaan..

Yritti ensin, että joku käyttää hänen kuvaa ja tietojaan. Hän ei itse menisi Tinderiin, kun on varattu. :D Sitten se sanoi, että oli vaan utelias näkemään minkälainen se on...

Vierailija
8/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ENNEN eroa tuntuu olevan aika standardi nykyään...

Vierailija
9/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on siellä heti. Omasta kaveripiiristä eronneet on ekalla viikolla siellä.  Kannatais käsitellä se eka suhde alta pois enneku sinne menee tai ylipäätään hoitaa uutta suhdetta.

Minä käsittelin suhteen jo ennen kuin muutin omaan asuntooni. Puoli vuotta meni ennen kuin löysin sopivan asunnon lopullisesta eropäätöksestä. Suhde oli kuollut jo pari vuotta sitä ennen.  

Vierailija
10/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen etten heti olisi uutta vailla vaan rauhassa hoidetaan ero pois mielestä.

Ja millähän tavalla mukamas se on toisen tunteiden loukkaamista, jos heti eron jälkeen tahtoo uutta panoa? Kun olet tehnyt eropäätöksen ja kertonut toiselle eroavasi, olet siitä hetkestä alkaen sinkku ja täysin vapaa tekemään mitä huvittaa. Sama toisinpäin, jos kumppanisi kertoo sinulle jättävänsä sinut, olet siitä hetkestä alkaen sinkku ja täysin vapaa tekemään mitä huvittaa.

Mitäpä jos se sinun eksäsi olikin jo hoitanut eroasiat mielessään ennen eroamista? Niin minäkin olin hoitanut silloin pari vuotta sitten, kun erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Heti eron jälkeen menin Tinderiin, ja samana päivänä löysin sieltä elämäni oikean rakkauden.

Vierailija
11/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän tavalla mukamas se on toisen tunteiden loukkaamista, jos heti eron jälkeen tahtoo uutta panoa? Kun olet tehnyt eropäätöksen ja kertonut toiselle eroavasi, olet siitä hetkestä alkaen sinkku ja täysin vapaa tekemään mitä huvittaa. Sama toisinpäin, jos kumppanisi kertoo sinulle jättävänsä sinut, olet siitä hetkestä alkaen sinkku ja täysin vapaa tekemään mitä huvittaa.

Mitäpä jos se sinun eksäsi olikin jo hoitanut eroasiat mielessään ennen eroamista? Niin minäkin olin hoitanut silloin pari vuotta sitten, kun erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Heti eron jälkeen menin Tinderiin, ja samana päivänä löysin sieltä elämäni oikean rakkauden.

No onnea sinulle.

Ajattelen kyllä toisen osapuolen tunteita ja koen, että turha repiä haavoja auki heti tyrkyttämällä itseään tarjoille.

Toisaalta taidan jättää koko tinderin, koska se taitaa olla niille ketkä ei muuten löydä ihmisiä.

Hävettää tuollainen itsensä kaupittelu.

Vierailija
12/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli sovittu erosta ja eroseksistä miehen kanssa. Viimeisen panon aikana swaippasin uutta miestä kun exäni pani minua takaapäin katalaan ja petolliseen helppo pilluuni.

Vierailija
13/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käsittelin suhteen jo ennen kuin muutin omaan asuntooni. Puoli vuotta meni ennen kuin löysin sopivan asunnon lopullisesta eropäätöksestä. Suhde oli kuollut jo pari vuotta sitä ennen.  

Oliko puolisosi tietoinen asiasta kun käsittelit eroa vai käsittelitkö yhdessä? Yleensä se lähtevä osapuoli on hoitanut asiansa valmiiksi ennenku laukasee sen toiselle että se on nyt heippa,

Vierailija
14/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko puolisosi tietoinen asiasta kun käsittelit eroa vai käsittelitkö yhdessä? Yleensä se lähtevä osapuoli on hoitanut asiansa valmiiksi ennenku laukasee sen toiselle että se on nyt heippa,

Oli tietoinen. Käytiin jopa kaksi kertaa parisuhdeterapiassa, mutta en halunnut jatkaa, kun olin niin varma päätöksestäni.

Vierailija
15/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin lähinnä hain tällä ajattelullani, että lähtevä tietää prosessoida itselleen asian selväksi ja jätetty voi olla vereslihalla asiasta eikä hyvää tee kuulla toisen jo jahtaavan uutta. Ap

Vierailija
16/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se taitaa olla niille ketkä ei muuten löydä ihmisiä.

Aikamoinen yleistys. Tällä iällä ei jaksa jatkuvasti rampata viihteellä. Salilla ei kehtaa alkaa iskemään, kun siellä s**tana treenataan, eikä työmaallakaan ole yhtää vapaata naista(tämä muutenkin se viimeinen vaihtoehto).

Tinderit ja muut sovellukset ovat erinomainen ja nykyaikainen tapa olla yhteydessä uusiin ihmisiin. Jonkun kanssa synkkaa niin että päästään treffeille, lopulta aika näyttää miten asian kanssa käy. Kyllä Tinderissä on meitäkin, jotka hakevat pysyvää parisuhdetta, eikä pelkästään hetken huumaa.

Sinulla on kummallinen asenne nykyaikaiseen parinmuodostukseen.

M41_08

Vierailija
17/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä jo kolmisen vuotta, eroa ei kylläkään ole näköpiirissä.

Vierailija
18/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä jo kolmisen vuotta, eroa ei kylläkään ole näköpiirissä.

Oletko monillakin treffeillä käynyt

Vierailija
19/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin heti seuraavana päivänä eron jälkeen. Koin paljon torjuntaa suhteen aikana ja seksielämä oli jo pidempään kuollutta. Mies ei halunnut minua enää millään tasolla ja tinder piristi, kun huomasi että muut vielä kiinnostuu minusta

Vierailija
20/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin feikkitilillä juuri koska en halunnut "jäädä kiinni". No aika pian törmäsin siellä exään niin ei sitten sen jälkeen tarvinnut hänen tunteitaan sen enempää ajatella... =D

Feikkitilit ovat Tinderin syöpä. Kiitos kun paskoit paikkaa vähän lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän