Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajaisä Niklas Tinderissä: miehen lapsi naiselle kova paikka

Vierailija
29.01.2018 |

Juttu löytyy tästä linkistä.

https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/yksinhuoltajaisa-ni… .

Onko suurimmalle osalle naisista miehen lapsi tosiaan kova paikka, vai onkohan Niklas etsinyt lapsettomia kumppaneita? Ei minulle ainakaan olisi ongelma, jos mies on lähivanhempi, koska olen itsekin lähivanhempi, mutta ymmärrän kyllä, että lapseton sellaista voisi pelästyä. Mutta onko tämä siis ongelma myös lapsellisille sinkkunaisille?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vika jossain muualla kuin lapsessa. Luulisi kelpaavan monellakin naiselle, jolla itselläänkin lapsia.

Ehkä Niklas yrittää vain lapsettomia naisia tai muuten liian tasokkaita itseensä verrattuna?

Vierailija
42/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestä jolla on lapsia. En vihaa lapsia mutta en osaa kommunikoida heidän kanssaan. Pelkkä lasten läsnäolo saa minut ahdistuneeksi ja vaivautuneeksi. Olen varmaan vähän autistinen tai minulta puuttuu totaalisesti kaikki äidinvaistot. N21

Täällä yksi totuudentorvi. Neiti 21vuotta on vielä niin lapsi mieleltään että ei ehkä sinulle sopiva keskustelu. Tuossa iässä keskitytään opiskeluun sekä omien henkilökohtaisten taitojen kehittämiseen. En näe syytä miksi tulet aikuisten keskusteluun koska selvästi suu nnattu aikuisille tämä ketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä opitaan, sinkku = lapseton, vapaa henkilö. Mikä semmonen sinkku on jolla pyörii 4 kersaa jaloissa????

Vierailija
44/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi lapsellista miestä, vaikka itselläni lapsi onkin. En halua ruveta äitipuoleksi kellekään.

Vierailija
45/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lasta, mutta en silti pystyisi seurustella miehen kanssa, jolla on toisen naisen kanssa lapsia. Toki ymmärrän, että jos ero tulee nykyisen kumppanin kanssa niin jään loppuelämäksi yksin. En voi olettaa muiden haluavan yh-mutsia, kun en itsekään halua lapsellista kumppania.

Vierailija
46/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meistä, jos voi valita, haluaa puolison/kumpoanin jolla ei ole ennestään lapsia. Itse olin uusperheessä 6 vuotta ja mukavan alun jälkeen haastava perhedynamiikka sai minut toisiin ajatuksiin. Miehen olisin ottanut, mutta tuon kokemuksen jälkeen en enää ikinä ns koko pakettia. Harva nainen haluaa ottaa avosylin vastaan miehen lapset, vaikka aina miehet itse olettaa näin. Ja btw, joskus ne miehen varttuneet lapsetkin voi vain olla oikeasti sellaisia, ettei henkilökemiat osu yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän