Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta
Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.
T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)
Kommentit (360)
tiedän useamman tapauksen joissa päävastuu lapsista on oikeudessakin luovutettu isälle koska äidillä alkoholi- ja mielenterveysongelmia.
spostin: satto71@hotmail.fi
Joten sana on vapaaa :D
T: Ap
mutta s-postia ei tänne varmaan me kiinnostuneet tulla saamaan, koska ap olisi sen jo tänne laittanut jos haluaisi. Miksi et nyt käyttäisi tilaisuutta hyväksesi ja täältä voisitkin löytää etsimäsi? tässä mun osoite, jos kiinnostaisi kirjotella. sandaalit76@hotmail.fi
saati vakipanoja
vakipanoa hakevaa yh-isukkia.
että saatiinko oikeen virallinen av-pari. :)
Sanotteko yksin/yhteishuoltajaÄIDILLE, joka jouda treffailemaan miehiä, että "En voi välttyä ajatukselta, että nimenomaan sitä palkkapussintuojaa ja isänkorviketta tässä haetaan".
Ainahan täällä on ketjuja tyyliin:
"siinäpähän typerät naiset harkitsette eroa, luuletteko että joku uusi mies suostuu elättäjäksi"
Pätee varsinkin jos kotiäiti harkitsee eroa.
että saatiinko oikeen virallinen av-pari. :)
Vituttaa jo valmiiksi.
Kummallaki ois lapset lähes koko ajan ja kaikki asuis pysyvästi saman katon alla.
t.yh isä
täällä 6vuoden parisuhde/avioliitto. hellyyttävä piirre miehessä et ottaa vastuun lapsesta vaikka sitten yksin. alussa vaan pitää sopia säännöt ja muut perusasiat. varmistin etteihän mies vaan ollut kodinhoitajaa ja lapsenvahtia itselleen etsimässä. vaikkakin rakastan tuota miehen lasta, niin äitiä minusta ei hänelle koskaan tule. ei oo ollu mikään ongelma. Biologinen lapsi on aina eri juttu ja en vois teeskennellä muuta.
valitettavasti. En minäkään yh-miestä halunnut (olisi kovasti halunnut suhteeseen kanssani) muuta kuin ystäväkseni, vaikka itsekin olin yh.
Mutta ei kannata luopua toivosta kuitenkaan.
Tarvitsetko kenties kodinhoitajan ja lapsillesi hoitajaa?
kodinhoitajaa ja äidinkorviketta tässä haetaan.
Naisen on vaikeampi hyväksyä toisen naisen jälkeläiset kuin miehelle toisen miehen.Se on biologiaa.
Mä en ikinä ryhtyisi vakavaan suhteeseen yksinhuoltajaisän kanssa jonka lapset siis asuvat 24/7 hänen kanssaan.
Arvostan yh-isiä. Itselläni kaksi pientä lasta ja olisi unelmien täyttymys jos kohdalleni osuisi ihana yh-mies.
lapsesi synnyttänyt nainen ei halunnut heitä itselleen. Jotain vikaa joko lapsissasi tai sinussa, kun exäsi lähti ja jätti lapsetkin.
että mies saattoi pelastaa itsensä ja lapsensa, hullulta tai päihteiden käyttäjältä, tai vaikka väkivallalta? Niitä on naisissakin, uskotko?
mies oli niin kiinni lapsissaan, että ei siihen kuvioon mahtunut. Varsinkin miehen tytär oli isänsä silmäterä ja juoksutti isäänsä niin kuin halusi.
Sori, en jaksanut...
Tarvitsetko kenties kodinhoitajan ja lapsillesi hoitajaa?
Lapset ja kodinhoidan ihan itse. Kyse oli PARISUHTEESTA!!!
Ja jos kodinhoitoapua tarviin, sitä ostan rahalla. Tosin tähän asti en ole tarvinnut
Niin ja lapsia on kaksi, ei mitään vauveleita vaan ihan reippaita koululaisia
hullulle tai narkkarille. Ja nyt haetaan äitinsä hylkäämille lapsiparoille äitihahmoa.
ottaisin sata kertaa mielummin yh-isän kuin lapsettoman. Siis siksi, että isäksi tullut ymmärtäisi minunkin elämääni yh-na. Molempia olen kokeillut. Älä välitä niistä, jotka jättää sut lapsen takia, ne eivät ole sen arvoisia. Oikea, aito nainen haluaa sut juuri siksi ja siitä huolimatta!
(en flirttaa, koska olen varattu ja vanha, mutta voisin jos tilanne ois toinen)
vakipanoa hakevaa yh-isukkia.