Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajaisä Niklas Tinderissä: miehen lapsi naiselle kova paikka

Vierailija
29.01.2018 |

Juttu löytyy tästä linkistä.

https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/yksinhuoltajaisa-ni… .

Onko suurimmalle osalle naisista miehen lapsi tosiaan kova paikka, vai onkohan Niklas etsinyt lapsettomia kumppaneita? Ei minulle ainakaan olisi ongelma, jos mies on lähivanhempi, koska olen itsekin lähivanhempi, mutta ymmärrän kyllä, että lapseton sellaista voisi pelästyä. Mutta onko tämä siis ongelma myös lapsellisille sinkkunaisille?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ventovieraan kakaran vaivoikseen?? Sen päälle tulee ex puoliso ja suku. halusit tai et. Mietippä nyt kysymystäsi uudelleen.

Vierailija
2/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa ventovieraan kakaran vaivoikseen?? Sen päälle tulee ex puoliso ja suku. halusit tai et. Mietippä nyt kysymystäsi uudelleen.

Täsmälleen sama tilanne on äitien kohdalla. Silti ei ole mitään ihmeellistä siinä, että lapsellinen nainen löytää uuden kumppanin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee panosaitille ja ihmettelee miksei naisille kelpaa mies lapsen kanssa...

Vierailija
4/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin ajatellaan, eihän lapsen pitäisi tuollaiseen asiaan vaikuttaa millään tavalla. 

ap

Vierailija
5/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiinnostava saada jonkinlaisia tilastoja, esim. pelottaako suurinta osaa lapsettomista sinkkunaisista enemmän se lapsi, vai yhdistelmä lapsi+lapsen etävanhempi.

Eräskin leskeksi jäänyt mies 1v lapsen kanssa löysi uuden lapsettoman kumppanin alle vuodessa.

Vierailija
6/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä tuttavapariskuntaa, jotka ovat tutustuneet tuon panosaitin kautta. Kai ne panevatkin, normaalia toimintaa.

Loppukesästä pääsee taas häihin, ihanaa! 😍

Vierailija
7/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama tilanne on äitien kohdalla. Silti ei ole mitään ihmeellistä siinä, että lapsellinen nainen löytää uuden kumppanin. 

ap

Niin juuri, ei ne yh äiditkään mitään halutuimpia "saaliita" ole, kyllä se lapsi tökkää miehillekin yhtälailla. Ainoa ero on että naisia lähivanhempina enemmän.

Vierailija
8/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nämä "yh-äipät" ottaa miehen, joka saattaa kohdella äidin lapsia todella välinpitämättömästi! Vierestä seuranneena olen tämän usean kohdalla nähnyt. Pääasia, että äitiä joku elättää ja äiti saa munaa, hän on valmis uhraamaan lastensa hyvinvoinnin. Lapsista viis. Seuraukset on sitten nähtävässä kun nämä lapsiparat kasvavat...

Vierailija
9/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin juuri, ei ne yh äiditkään mitään halutuimpia "saaliita" ole, kyllä se lapsi tökkää miehillekin yhtälailla. Ainoa ero on että naisia lähivanhempina enemmän.

No kyllä minä tämän ymmärrän. Mutta jos kuvitellaan, että sinkkuna on myös paljon äitejä, niin miksi näille ei kelpaisi lapsellinen mies, jos he itsekin olettavat kelpaavansa jollekulle. Aloituksessa sanoinkin, että lapsettomilta ymmärrän tämän, mutta entäs ne, joilla on itselläänkin lapsia. 

ap

Vierailija
10/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun itselläni oli lapsi, seurustelin kahdenkin isän kanssa. Toinen oli yksinhuoltaja-lähivanhempi, toinen yhteishuoltaja, jolla oli lapset joka toinen viikko. Molempien kanssa tein kuitenkin alusta saakka selväksi, että niin kauan kuin lapset asuvat kotona, en ole valmis muuttamaan yhteen.

Sittemmin, oman lapseni kasvettua isoksi ja muutettua pois kotoa, tapailin vain miehiä, joilla oli sama elämäntilanne. En olisi jaksanut enää lapsiperhe-vapaa-aikaa.

Vierailija
11/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi lähivanhempimies, mutten enää ikinä halua elämääni sitä lapsen äitiä.

Vierailija
12/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No kyllä minä tämän ymmärrän. Mutta jos kuvitellaan, että sinkkuna on myös paljon äitejä, niin miksi näille ei kelpaisi lapsellinen mies, jos he itsekin olettavat kelpaavansa jollekulle. Aloituksessa sanoinkin, että lapsettomilta ymmärrän tämän, mutta entäs ne, joilla on itselläänkin lapsia. 

ap

Tämä menee taas jonnekin tasoteoriatasolle keskutelu jos aletaan laskea kenen kuuluu kelvata ja kenelle.

Saa se yh, oli sitten isä tai äiti, haluta mitä ikinä haluaa.

Vierailija
13/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi "käytettyä" miestä. Sitä paitsi vihaan lapsia.

Vierailija
14/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi ole mitään plussaa naisillekkaan. Tervetuloa todellisuuteen vaan Niklas.

Vierailija
15/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nämä "yh-äipät" ottaa miehen, joka saattaa kohdella äidin lapsia todella välinpitämättömästi! Vierestä seuranneena olen tämän usean kohdalla nähnyt. Pääasia, että äitiä joku elättää ja äiti saa munaa, hän on valmis uhraamaan lastensa hyvinvoinnin. Lapsista viis. Seuraukset on sitten nähtävässä kun nämä lapsiparat kasvavat...

Sehän on sitten ihan eri asia, millaisia kumppaneita kukin saa. En nyt haluaisi tästä mitään yksinhuoltajien ja uusioperheiden haukkumisketjua, vaan lähinnä ajattelin tuota, miksi tämä asia on kovempi paikka naisille kuin miehille. 

ap

Vierailija
16/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 50-vuotias ja lapseni ovat aikuisia, lapsenlapsia minulla ei ole. Seurustelin miehen kanssa jolla on myöskin aikuiset lapset ja neljä lastenlasta. Miehelle lapsenlapset ovat erittäin tärkeitä, mikä tietysti on hieno juttu, mutta minä en yksinkertaisesti jaksanut heitä. Minulla ei ole minkäänlaisia tunnesiteitä noihin lapsiin. No olihan siinä muitakin juttuja, mutta oli tuokin yksi syy suhteen hiipumiseen. Joten en tosiaan ihmettele jos lapseton nainen ei jaksa miehen lapsia. Riippuu varmaan ihmisestä.

Vierailija
17/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sehän on sitten ihan eri asia, millaisia kumppaneita kukin saa. En nyt haluaisi tästä mitään yksinhuoltajien ja uusioperheiden haukkumisketjua, vaan lähinnä ajattelin tuota, miksi tämä asia on kovempi paikka naisille kuin miehille. 

ap

Miksi luulet että se on kovempi paikka naisille kuin miehille?

Vierailija
18/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tämä menee taas jonnekin tasoteoriatasolle keskutelu jos aletaan laskea kenen kuuluu kelvata ja kenelle.

Saa se yh, oli sitten isä tai äiti, haluta mitä ikinä haluaa.

Tottakai saa haluta. Pointti olikin se, että haluaako tosiaan sinkkuäidit pääsääntöisesti lapsettoman kumppanin. En sano, että siinä olisi mitään pahaa, mutta haluaisin vain tietää, onko asia näin. 

Itse ajattelen, että moni hyvä mies menisi kyllä sivu suun, jos lapset olisivat ehdoton hylkäyskriteeri. 

ap

Vierailija
19/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä, että tulee heti selväksi jos toiselle eivät olemassa olevat lapset kelpaa. Turha edes yrittää mitään. Lapsi/lapset kun oli ensin.

Vierailija
20/46 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Miksi luulet että se on kovempi paikka naisille kuin miehille?

Sitä juuri pohdinkin, että onko se. Linkkaamastani jutusta jotenkin saa sen käsityksen, että miehillä ongelma on suurempi. Siinä kun mainitaan, että miesten lähivanhemmuus on harvinaisempaa, joten kai tässä oli jotenkin tarkoitus verrata tilannetta ja ongelmaa naisiin. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi