Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa vaalitulos :( musta tuntuu että Saulia on äänestetty vain siksi

Vierailija
28.01.2018 |

Että suomalaiset pelkää muutosta.

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli on ollut hyvä pressa, joten muutos olisi ollut suurempi riski.

Kellään muulla ei ole näyttöä hyvänä pressana olosta. 

Ei muutos ole itsetarkoitus. 

No en tiedä, miettikääpä tuttavianne, jotka ovat 70 ja riasta. Minusta monet ovat jo toinen jalka haudassa. Kyllä Saulin valinta on kanssa riski.  Uskon, että jokainen ehdokas olisi pystynyt siihen, mihin  Niinistökin.  On kuin Kekkonen, odotellaan vaan herra Alzhameria, joka ratkaisee tilanteen.

Vierailija
202/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän myös ihmetyttää näin selkeä voitto.

Kannattaisi elää jossain muualla kuin tynnyrissä ja lukea joskus jotain muutakin kuin magneettimediaa.

Kannattaa myös muistaa sellaiseen asia, että esim. Haaviston kannatus on sulanut koska seksuaalivähemmistön edustajuus ei ole enää mitään uutta tai jännää. Pitää olla niitä muita ansioita kuin seksuaalinen suuntaus jos haluaa presidentiksi. Ei ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa hoideta pelkällä seksuaalisella suuntauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en äänestänyt kokoomuslaisena Saulia, koska pidän hänen perhekuviotaan erittäin mauttomana.

Vierailija
204/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sauli on siili ja suomalaiset on nini idiottiin positiivi kun ovat oikeasta ja oikeasti vain tyhmä :) 

Niinistö on hyväosainen ja helppoon elämään tottunut vanha mies. Hänhän on koulunsakin suorittanut rimaa hipoen. Pressaksi pääsee näköjään aika helposti. Suomalaiset ovat siis tyhmiä.

Vierailija
205/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9800 mitätöityä ääntä.

Miten ihmeessä?

Ei kai kirkkovenettä ja Aku Ankkaa äänestäneitä voi olla noin montaa...

Äänestyskopeissa pitäisi olla varmaankin numerosapluuna ettei vaan mene viivat väärin.

9 800 hylkyääntä on aika tavanomainen lukema aiempiin presidentinvaaleihin verrattuna. 2012 ensimmäisellä kierroksella hylättyjä oli 9 658 (0,31% annetuista äänistä), toisella kierroksella 25 133 (0,87%annetuista äänistä). 2006 ensimmäisellä kierroksella hylättyjä ääniä oli 8 805 (0,3% annetuista äänistä) ja toisella kierroksella 14 354 (0,5% annetuista äänistä). Ja se tämänvuotinen 9 800 hylättyä oli 0,3% äänistä, eli ei todellakaan mitään kummallista.

Vierailija
206/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puolet Saulin äänistä annettiin sen takia että keväämmällä päästään nauttimaan vihdoin ja viimein omien "kuninkaallisten" vauvauutisista.

Kuinka tyhmänä pidät äänestäjiä? Jonkun viihdetaiteilijan vauvauutisesta kertovaa lehden irtonumeron voidaan myydä tavallista enemmän mutta presidentinvaali on asia erikseen.

Vierailija
207/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en äänestänyt kokoomuslaisena Saulia, koska pidän hänen perhekuviotaan erittäin mauttomana.

No olen ihan samaa mieltä, hänellä on vaimona lapsensa ikäinen nainen, jonka kanssa hän tekee nyt lapsen. Tämä vaimokin alkaa jolla olla vanha äidiksi. Miettikääpä, onko hyvä esikuva nuorille? Nythän jo lapset saadaan tosi iäkkäinä. Nyt sitten joku on  esikuvana siinä, että lapsi hankitaan 70 v. Mautonta, en ikinä voisi äänestää tällaista ehdokasta.  Kyllä ollaan edelleen vanhanaikaisia eli vanha mies voi ottaa paljon nuoremman naisen ja sitä sitten ylistetään, siis tätä vanhaa miestä. On mukamas elinvoimainen, kun vielä pystyy....

Vierailija
208/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää suoraan sanoen, vanha vaari pienen lapsen isänä, eikä äitikään enää nuori.

Vierailija
209/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puolet Saulin äänistä annettiin sen takia että keväämmällä päästään nauttimaan vihdoin ja viimein omien "kuninkaallisten" vauvauutisista.

Tähän nyt et usko itsekään.

Vierailija
210/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän myös ihmetyttää näin selkeä voitto.

Kannattaisi elää jossain muualla kuin tynnyrissä ja lukea joskus jotain muutakin kuin magneettimediaa.

Kannattaa myös muistaa sellaiseen asia, että esim. Haaviston kannatus on sulanut koska seksuaalivähemmistön edustajuus ei ole enää mitään uutta tai jännää. Pitää olla niitä muita ansioita kuin seksuaalinen suuntaus jos haluaa presidentiksi. Ei ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa hoideta pelkällä seksuaalisella suuntauksella.

No iäkäs ja isäksi tuleva mies on sitten nyt in ja jotain uutta ja innostavaa.

Vierailija
211/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-joo mä oon nyt lukenut  tällä sivustolla teidän arvosteluja sauli niinistöstä niimpä minäpä kerron ei oo yhtään sellaista presidenttiä olemassa kun sauli ja sillä siisti,me suomalaiset olemme valineet hänet tehtävää ja eikös juttua pidä katsoa ja ajatella että asia on näin ja kansa on valinut että pulinat ja höpinät pois jne,,,

Vierailija
212/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marju kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sauli on siili ja suomalaiset on nini idiottiin positiivi kun ovat oikeasta ja oikeasti vain tyhmä :) 

Niinistö on hyväosainen ja helppoon elämään tottunut vanha mies. Hänhän on koulunsakin suorittanut rimaa hipoen. Pressaksi pääsee näköjään aika helposti. Suomalaiset ovat siis tyhmiä.

Eli sinusta on jotenkin väärin jos ilmeisesti vaikeimmasta murroiässään oleva alisuorittanut ylioppilas ei ole kuitenkaan syrjäytynyt kunnon mennyt inttiin aikuistumaan ja päässyt sieltä reservin kapteenina. Sen jälkeen kyennyt hakemaan ja päässyt yliopistoon ja valmistunut sieltä. Eikö tuossa ole toivoa antavaa ja positiivista esimerkkiä pojille?

En nyt sanoisi helpolla pääsemiseksi jos leskeytyy vaimon onnettomuuden vuoksi 44-vuotiaana ja taistelee poikiensa kanssa hengestään Thaimaan tsunamissa. Puhumattakaan siitä, ettei lasten saaminen ole ollut helppoa toisen vaimon kanssa. Eivätköhän nuo asiat hio ihmistä?

Wallanderia katsoessa pohdin lauantaina kuinka harmi oli kun Johanna Sällström ei saanut ikinä mielenterveyttään tsunamikokemustensa jälkeen ja teki itsemurhan. Nuori ja menestynyt näyttelijä uransa huipulla, juuri oli saanut huippuarvostelut Tšehovin Kirsikkapuiston osastaan.

Se, mikä erottaa Niinistöä ja Sällströmiä on relienssi.

Vierailija
213/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on feikkien feikki mutta kieltämättä hyvä strategi kun pressaksi valittiin. Jos pääministeri vain ymmärtäisi ottaa sen aseman mikä hänelle kuuluu mm. eu- politiikassa jäisi Salelle vain muodollisuudet

Vierailija
214/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen ihan samaa mieltä, hänellä on vaimona lapsensa ikäinen nainen, jonka kanssa hän tekee nyt lapsen. Tämä vaimokin alkaa jolla olla vanha äidiksi. Miettikääpä, onko hyvä esikuva nuorille? Nythän jo lapset saadaan tosi iäkkäinä. Nyt sitten joku on  esikuvana siinä, että lapsi hankitaan 70 v. Mautonta, en ikinä voisi äänestää tällaista ehdokasta.  Kyllä ollaan edelleen vanhanaikaisia eli vanha mies voi ottaa paljon nuoremman naisen ja sitä sitten ylistetään, siis tätä vanhaa miestä. On mukamas elinvoimainen, kun vielä pystyy....

Luuletko ihan tosissasi, että ihmiset miettivät pressaa lapsia tehdessään? Niinistön ja Haukion lapsi ei kuulu meille. Hän on yksityishenkilö ja sitä rauhaa pitää kunnioittaa.

Vierailija
215/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressan työ on edustaa tyylillä järjestämättä sotkuja niin ettei tarvitse hävetä (kuten eräissä maissa) ja ennen kaikkea olla ärsyttämättä naapureita molemmin puolin. Etenkin sitä isompaa.

Tuolta hoituu se. Älä sorki sitä jos se toimii / ellei se ole rikki. Erittäin yksinkertainen asia.

Vierailija
216/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marju kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeustieteen kanditaatti ja Varatuomari.   Paras valittiin,  ne jotka äänesti Saulia niin olivat todella fiksuja. 

Vierailija
217/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips kirjoitti:

joo-joo mä oon nyt lukenut  tällä sivustolla teidän arvosteluja sauli niinistöstä niimpä minäpä kerron ei oo yhtään sellaista presidenttiä olemassa kun sauli ja sillä siisti,me suomalaiset olemme valineet hänet tehtävää ja eikös juttua pidä katsoa ja ajatella että asia on näin ja kansa on valinut että pulinat ja höpinät pois jne,,,

Johannes Virolainen jyrähti aikoinaan erään vaalin jälkee. Kansa on puhunut. Pulinat pois!

Hyvä ohje tänäkin päivänä ja ikuisesti.

Kansa ei ole väärässä.

Vierailija
218/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heips kirjoitti:

Johannes Virolainen jyrähti aikoinaan erään vaalin jälkee. Kansa on puhunut. Pulinat pois!

Hyvä ohje tänäkin päivänä ja ikuisesti.

Kansa ei ole väärässä.

Mutku vihervasemmiston kuplassa se oli väärä valinta ja se ahdistaa

Vierailija
219/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressan vaalit 6 vuoden päästä. Ketä oletatte olevan ehdolla. Voisin vekata kokoomuksen Jan Vapaavuorea, demareista iso pää joka on korkoa kasvanut vuosikymmeniä, Olli Rehn, Esko Aho, demarien Jutta, kenties Eero, noista siis yksi aina puolueesta, ei kai sentään Tuomioja, ruotsalaisilta Annemari oliko Henriksson.  Tietenkin Sari essajassi kristillisistä. 

Vierailija
220/222 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo Salen vaalimainos, miksei ole suku- tai etunimeä esillä, vain nimikirjaimet SN? On useampikin asia, mikä alkaa s-kirjaimella ja loppuu n-kirjaimeen, haen tässä yhtä niistä. (Vihje: Niinistö on korkea-arvoinen vapaamuurari. Arvaako kukaan?

Tarkoitat varmaan että "alkaa s-kirjaimella ja loppuu ö-kirjaimeen" jos kerran Sauli Niinistö on kyseessä.

Et sitten tainnut alkuunkaan ymmärtää mitä ajaoin takaa. Huoh. Tyypillinen Niinistön äänestäjä, ei osaa edes lukea rivien välistä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä