Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset naiset/Avioliiton rikkojat

Vierailija
28.01.2018 |

Eikö teitä yhtään hävetä?

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily ja valehtelu yhtäaikaa on taitolaji. Vain harva sen osaa.

Kiinni ei jää kuin rysänpäältä ja aina voi selittää kaiken.

Paras "opettaja" opetti näin. Se oli rumaa, nuorta ja sinisilmäistä. Enää en tekisi niin.

Vierailija
22/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä tippaakaan. Ajattelin aiemmin aina, että en koskaan alkaisi varatun miehen kanssa suhteeseen. Sitten elämä toi eteeni Sen Oikean. Mies tekee itse ratkaisunsa liittonsa suhteen ja kunnioitan jokaista vaihtoehtoa, mihinkään en ole painostanut enkä painosta. Hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se aika paha paikka aluksi, mutta saatiin sitten selvitettyä koko juttu. Kaikkihan oli ollut pelkkää väärinkäsitystä, kun eihän me vielä tunnettu toisiamme niin hyvin. Oon nyt itseasiassa menossa sinne just ja vähän jännittää pakko myöntää. Kiitos vielä hyvistä neuvoista :).

Vierailija
24/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä tippaakaan. Ajattelin aiemmin aina, että en koskaan alkaisi varatun miehen kanssa suhteeseen. Sitten elämä toi eteeni Sen Oikean. Mies tekee itse ratkaisunsa liittonsa suhteen ja kunnioitan jokaista vaihtoehtoa, mihinkään en ole painostanut enkä painosta. Hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta.

Ai ei ole edes tehnyt ratkaisua vielä? Etkä edes ole päässyt miehen lapsia kiusaamaan vielä. Kyllä niitä oikeita on sinkkumiehissäkin mutta kun on pakko päästä leikkimään koulukiusaajaa.

Vierailija
25/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, kukaan ei tiedä. En ole rikkomassa avioliittoa, enkä ottaisi miestä omakseni vaikka hän jättäisikin vaimonsa. En halua häntä parisuhteeseen, pelkkään kaveruuteen ja seksiin vain. Näin on ollut jo monta vuotta, ja tulee jatkumaan hamaan ikuisuuteen.

Vierailija
26/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmetyttää, etteivät häpeä. Ei mistään seksuaalimoraalisista syistä, vaan lähinnä, että ylipäätään suostuvat sekaantumaan tuollaisiin kuvioihin ja alentuvat olemaan pettäjän kanssa. Eikö heillä ole itsekunnioitusta?

Vierailija
27/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on vapaa valinta valita kumppaninsa jos on itse vapaa. Miksi palvotte miehiä näin paljon? Miten vaikeaa on vaatia mieheltä jotain? Itse ne miehenne nimet valitsette ja päätätte kahliutua pettäjiin, eivät miehet arvosta alistuvia feminiinisiä naisia. Perinteisiä vaimoja on aina petetty ja tullaan aina pettämään varsinkin kun kiukuttelette vapaalle ulkopuoliselle ettekä sille omalle puolisollenne.

Miksi te heteroparit olette niin naisvihamielisiä?

Vierailija
28/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää, etteivät häpeä. Ei mistään seksuaalimoraalisista syistä, vaan lähinnä, että ylipäätään suostuvat sekaantumaan tuollaisiin kuvioihin ja alentuvat olemaan pettäjän kanssa. Eikö heillä ole itsekunnioitusta?

On itsekunnioitusta enemmän kuin vaimolla joka on toisen omaisuutta. Jotenkin jännää miten se moraali tulee esiin aina kun nainen on vapaa. Naisella on yksinkertaisesti oikeus valita mitä tekee, jos ette saa miehiänne pidettyä niin ei sille kukaan muu voi mitään. Oma vikanne että alistutte omaisuudeksi sukupuolelle jonka sukuvietti on kova.

Vierailija
29/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä hävettää edelleen, että olin lyhyen hetken toinen nainen ennenkuin miehen entinen avoliitto päättyi. Tietysti vastuu on miehen, minä en ole uskollisuutta hänen exälleen luvannut enkä ole hänen luottamustaan pettänyt. Mutta kyllä minusta toisen ihmisen satuttamiseen osallistuminen tuntuu moraaliltaan ja empatiltaan normaalista ihmisestä pahalta.

Itselläni oli sama tilanne, mutta en kyllä tunne häpeää. Oli alusta asti selvää että aiotaan miehen kanssa viettää loppuelämä yhdessä kunhan hän saa päätettyä suhteensa. Ei siinä ollut vaihtoehtoja. Tietenkin olen todella pahoillani hänen tuolloisen avovaimonsa puolesta. Hän varmasti rakasti miestä kovin. Fakta on vain se ettei mies rakastanut häntä koko sydämestään eikä minulla ollut sen asian kanssa mitään tekemistä. Jos olisi rakastanut, ei mies olisi rakastunut minuun.

Vierailija
30/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhteet ovat seksiin ja hauskanpitoon. Ei niillä ole tekemistä itsekunnioituksen kanssa.

Vierailija
31/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole edes tehnyt ratkaisua vielä? Etkä edes ole päässyt miehen lapsia kiusaamaan vielä. Kyllä niitä oikeita on sinkkumiehissäkin mutta kun on pakko päästä leikkimään koulukiusaajaa.

Ei me puhuta hänen omasta parisuhteestaan, ei se mulle kuulu. Haluaisin hänestä loppuelämäni kumppanin, koska rakastan niin paljon, mutta eniten toivon hänelle onnellisuutta ja jos hän kokee että se onni on nykyinen puolisonsa, niin sitten se on niin. Aika näyttää.

Vierailija
32/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsekunnioitusta enemmän kuin vaimolla joka on toisen omaisuutta. Jotenkin jännää miten se moraali tulee esiin aina kun nainen on vapaa. Naisella on yksinkertaisesti oikeus valita mitä tekee, jos ette saa miehiänne pidettyä niin ei sille kukaan muu voi mitään. Oma vikanne että alistutte omaisuudeksi sukupuolelle jonka sukuvietti on kova.

En nyt ihan ymmärrä sua. Naimisiin meneminen on häpeällistä jos on nainen?

Minä itsekin olen vapaa nainen eikä mulla ole yhtään mitään sinkkunaisia vastaan, enkä nyt todellakaan moralisoi ketään. Asetun vaan toisen naisen asemaan ja ihmettelen, miksei joku vaisto, ihan mikä tahansa, estä heitä tekemästä itselleen tuollaista.

En väitä etteikö sinulla olisi oikeutta tehdä mitä haluat. Mutta itse varon sekaantumasta ihmissuhdekuvioihin sellaisten kanssa jotka osoittavat heti alkuun, etteivät ole rehellisiä, luotettavia tai uskollisia. Ja sellaisten, jotka aiheuttavan ympärillään draamaa eivätkä hoida tilanteita vastuullisesti kuin aikuiset. Aina ihmettelen, kun paska sinkoaa tuulettimesta kaikkiin suuntiin, että montako tällaista valintaa peittyneillä oli takana.

Vierailija
33/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei itse halua sitoutua, se varattu on vaarattomampi huvittelukumppani. Varattu on se, jolla on syytä hävetä, jos jollakin.

Vierailija
34/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä hävettää edelleen, että olin lyhyen hetken toinen nainen ennenkuin miehen entinen avoliitto päättyi. Tietysti vastuu on miehen, minä en ole uskollisuutta hänen exälleen luvannut enkä ole hänen luottamustaan pettänyt. Mutta kyllä minusta toisen ihmisen satuttamiseen osallistuminen tuntuu moraaliltaan ja empatiltaan normaalista ihmisestä pahalta.

Itselläni oli sama tilanne, mutta en kyllä tunne häpeää. Oli alusta asti selvää että aiotaan miehen kanssa viettää loppuelämä yhdessä kunhan hän saa päätettyä suhteensa. Ei siinä ollut vaihtoehtoja. Tietenkin olen todella pahoillani hänen tuolloisen avovaimonsa puolesta. Hän varmasti rakasti miestä kovin. Fakta on vain se ettei mies rakastanut häntä koko sydämestään eikä minulla ollut sen asian kanssa mitään tekemistä. Jos olisi rakastanut, ei mies olisi rakastunut minuun.

Näin minäkin ajattelen. T.toinen tähän ketjuun osallistunut, jolla on varatun miehen kanssa suhde.

Vierailija
35/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että sinua hävettää, kun et riitä miehellesi, vaan hänen pitää etsiä läheisyyttä ja seksiä muualta.

Vierailija
36/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden suhteen voi aloittaa myös vasta sen jälkeen, kun edellinen suhde on jo päätetty. Näin suoraselkäinen ihminen toimisi. Ei sillä, ei minulla ole varaa sanoa koska ei mekään oikeassa järjestyksessä tätä hoidettu. Mutta minusta ihmisyyteen kuuluu se, että osaa edes olla pahoillaan jos on toiminnallaan aiheuttanut toiselle kipua. Minun mieheni olisi voinut lopettaa entisen suhteensa ensin ja se on hänen vastuullaan. Minä olisin voinut vaatia, että edellinen suhde päättyy ennen kuin me aloitamme uuden, mutta en tehnyt niin ja se on minun vastuullani.

Vierailija
37/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden suhteen voi aloittaa myös vasta sen jälkeen, kun edellinen suhde on jo päätetty. Näin suoraselkäinen ihminen toimisi. Ei sillä, ei minulla ole varaa sanoa koska ei mekään oikeassa järjestyksessä tätä hoidettu. Mutta minusta ihmisyyteen kuuluu se, että osaa edes olla pahoillaan jos on toiminnallaan aiheuttanut toiselle kipua. Minun mieheni olisi voinut lopettaa entisen suhteensa ensin ja se on hänen vastuullaan. Minä olisin voinut vaatia, että edellinen suhde päättyy ennen kuin me aloitamme uuden, mutta en tehnyt niin ja se on minun vastuullani.

Lisään vielä, että rakkauden loppuminen suhteesta on minusta mainio syy lopettaa suhde, mutta se ei ole minusta hyväksyttävä syy toimia toisen selän takana.

Vierailija
38/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että kaikki toiset naiset eivät ole sinkkuja. On pettäjäpareja, jotka ovat kumpikin tahoillaan naimisissa.

Vierailija
39/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Minä en tiennyt mitään aviovaimosta ensimmäisen puolen vuoden aikana. Asuttiin eri paikkakunnilla ja nähtiin aina joko mun luonani tai puolessa välissä.

Aloin itse sitten epäillä kun koskaan ei voinut miehen luona nähdä. Tunnusti sitten olevansa naimisissa. Minä jätin tämän luuserin siihen paikkaan, roikkui mun perässä vielä vuoden verran. On edelleen 15v myöhemmin naimisissa saman naisen kanssa ja noin kerran vuodessa tulee viestiä faceen tai LinkedInin kautta siitä kuinka minä olin hänen elämässä rakkaus. Mulla on aviomies ja kolme lasta eikä vois vähempää kiinnostaa tämä tyyppi.

Vierailija
40/190 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sivusuhteet ovat vain seksiä ja hauskanpitoa varten."Hmm.....Miks vaimon kans ei voi harrastaa seksiä ja pitää hauskaa? Mikä estää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi